Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile
mail
Legislatie Contabilul.ro | Legislatie | Legislatie contabila

Situatii financiare pe 2019. Care sunt formularele editabile privind actele care trebuie atasate la bilantul contabil?

Data aparitiei: 04 Mai 2020
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Situatii financiare pe 2019. Care sunt formularele editabile privind actele care trebuie atasate la bilantul contabil?
bilant contabilOUG 48/2020situatii financiare

 Vom afla in continuare care sunt formularele editabile privind actele care trebuie atasate la bilantul contabil.  

Amintim ca bilanturile au fost amanate oficial pana la data de 31 iulie 2020 inclusiv. Masura este inclusa in Ordonanta de urgenta nr. 48/2020, act normativ ce a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 319 din 16 aprilie 2020. 
 

Situatii financiare pe 2019 - formulare editabile: raspunsul specialistului


Microentitatile intocmesc situatii financiare anuale care cuprind:

 

- bilant prescurtat (cod 10), in structura prevazuta la pct. 599 din reglementarile contabile;

- cont prescurtat de profit si pierdere (cod 20), in structura prevazuta la pct. 601 din reglementarile contabile.

- formularul Date informative (cod 30)

- formularul Situatia activelor imobilizate(cod 40), cuprinse in structura prevazuta la pct. 6, respectiv 8, din anexa nr. 4 la ordin.


 
In plus fata de aceste componente, se mai depun in fisierul zip care se ataseaza la formularul pdf urmatoarele:

-informatii potrivit pct. 576 alin. (2) din reglementarile contabile, respectiv informatiile prevazute la pct. 468 lit. a), d) si e) si pct. 491 alin. (2) lit. c) din Ordinul
1802/2014; 

-raportul administratorilor;

-propunerea de distribuire a profitului sau de acoperire a pierderii contabile;

-declaratia scrisa a persoanelor prevazute la art. 10 alin. (1) din legea contabilitatii, prin care isi asuma raspunderea pentru intocmirea situatiilor financiare anuale;

-prima pagina din situatiile financiare anuale listata cu ajutorul programului de asistenta elaborat de Ministerul Finantelor Publice, semnata potrivit legii – aceasta este o prevedere noua mentionata in Ordinul 3781/2019 la punctul 1.11.
 

Categoriile de informatii prezentate pot fi:

-politicile contabile generale si cele adoptate de catre societate;
-reglementarile contabile folosite pentru intocmirea situatiilor financiare;
-principiile contabile utilizate pentru fiecare post din bilant;
-abateri de la principiile si politicile contabile;
-metodele de evaluare a fiecarui post din bilant;
-abateri de la alte prevederi din reglementarile contabile;
-comparabilitatea valorilor prezentate in situatiile financiare;
-moneda de prezentare a situatiilor financiare;
-alte informatii considerate necesare.

In ce priveste raportul de audit – pentru microentitati acesta nu este necesar, fiindca nu se incadreaza in plafoanele fixate pentru obligatia de audit , respectiv: totalul activelor: 16.000.000 lei;cifra de afaceri neta: 32.000.000 lei; numarul mediu de salariati in cursul exercitiului financiar: 50.
 

Mai jos gasiti formularele editabile de atasat la situatiile financiare pe 2019:

Click aici >>> Rapoarte bilant



Raspuns oferit pe portalcontabilitate.ro de Vera Constantin - Expert contabil.






Articole Similare





Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"


X