Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania a incheiat cu CertSign SA o conventie ce are ca obiectiv principal obtinerea, pentru membrii Corpului, a unor conditii mai bune de achizitionare a certificatelor digitale necesare transmiterii in format electronic a situatiilor financiare, declaratiilor, etc. catre institutiile statului si nu numai.
In acest sens, in baza carnetului de expert contabil / contabil autorizat vizat pe anul in curs, membrii Corpului pot achizitiona de la CertSign semnatura electronica la pret mai mic decat cel de pe piata, si anume 42 euro + TVA, fata de 47 euro + TVA. Costul de reinnoire anuala este de 30 EURO + TVA. Membrii care detin deja o semnatura electronica si doresc sa o reinnoiasca, beneficiaza de o reducere de 10% fata de pretul pietei.
Astfel, fata de procedura anterioara de obtinere a semnaturii electronice de la DigiSign, membrii nu vor mai depune nici o documentatie la filiale si nici nu va fi nevoie de autentificarea la notar a vreunui document sau act, ci se vor adresa direct la CertSign, daca au posibilitatea sa se deplaseze la sediul din Bucuresti, sau se pot adresa uneia din sucursalele BRD Groupe Societe Generale, cu care CertSign are incheiat un parteneriat, atat in Bucuresti, cat si in orasele resedinta de judet, unde pot fi contactati reprezentantii CertSign.
Lista unitatilor BRD, precum si datele de contact ale reprezentantilor CertSign, de la care membrii pot obtine informatii si pot depune documentatia necesara pentru achizitionarea semnaturii electronice le gasiti aici

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025

Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor