In atentia membrilor experti contabili si contabili autorizati care au obtinut viza de exercitare a pofesiei in anul 2013, pana la data de 31 martie, mentionam ca parafele cu viza pentru anul 2014 au fost confectionate automat, iar in momentul obtinerii vizei pentru anul 2014, vor intra in posesia acestora.
Pentru a intra in posesia parafei cu viza 2014, este necesar mai intai sa obtineti viza de exercitare a profesiei si sa predati parafa veche.
Prin misiunea de a servi interesului profesionistilor contabili, C.E.C.C.A.R. se preocupa sa gaseasca si sa asigure solutii profesionale de inalta calitate la problemele cu care se confrunta membrii in desfasurarea activitatii acestora. Astfel, C.E.C.C.A.R. s-a implicat si in cautarea serviciilor de calitate privind furnizarea si certificarea semnaturii electronice oferite de companiile existente pe piata de capital interna.
Ce este semnatura electronica si la ce este necesara membrilor Corpului?
Cu ajutorul semnaturii electronice se depun in format electronic declaratiile fiscale ale contribuabililor, clienti ai membrilor nostri, semnate digital.
Ce presupune depunerea electronica a declaratiilor fiscale? Care sunt avantajele?
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Cartea verde a contabilitatii
Ce NU vrea ANAF sa stii Piruete LEGALE in aspecte fiscale
Depunerea electronica a declaratiilor fiscale se face numai cu insotirea acestora cu semnatura in format digital a profesionistului contabil. Prin folosirea semnaturii electronice se elimina timpul petrecut la cozile ANAF pentru depunerea in format fizic a declaratiilor fiscale, iar folosirea tehnologiei informatice permite verificarea electronica a depunerii declaratiilor fiscale si a modului in care acestea au fost procesate in evidenta fiscala a contribuabililor.
Avand in vedere necesitatea utilizarii semnaturii electronice, la sfarsitul lunii octombrie a anului curent, C.E.C.C.A.R. a incheiat cu CertSign un parteneriat de colaborare, care are drept obiectiv principal obtinerea, pentru membrii Corpului, a unor conditii avantajoase de achizitionare a certificatelor digitale necesare generarii semnaturii electronice.
Mentionam faptul ca pe piata exista mai multe companii care furnizeaza semnatura electronica. in prezent, doar compania CertSIGN a incheiat un parteneriat cu C.E.C.C.A.R., prin care membrii Corpului au posibilitatea de a achizitiona de la CertSIGN semnatura electronica la un pret preferential, absolventii examenului de aptitudini C.E.C.C.A.R. beneficiaza de vouchere de reduceri, in primul an de la absolvire. Pentru alte informatii si detalii va rugam sa contactati filiala de domiciliu sau puteti apela urmatoarele date de contact: e-mail: ceccar@certsign.ro; tel. 031.101.18.70.
Sursa: CECCAR