email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum stii ca esti gata pentru o afacere paperless

semnaturile electroniceimprimantasemnatura electronicadispozitive mobile

Semnaturile electronice schimba, intr-un ritm accelerat, modul in care companiile isi desfasoara activitatea si interactioneaza cu clientii, in special in domeniul financiar, al sanatatii, al asigurarilor si, din ce in ce mai des, in domeniul imobiliar. S-a dovedit ca trecerea de la documente semnate manual la semnaturi electronice reduce costurile si creste eficienta prin simplificarea proceselor de lucru.

Cand e momentul sa treci la o afacere paperless? Iata cateva indicii care te pot ajuta. Daca identifici  cel putin 2 dintre cele de mai jos, e timpul sa treci la un mediu paperless.

Biroul tau este dependent de imprimanta

Desi initiativele de promovare a biroului paperless exista si se intensifica de ceva vreme, consumul de hartie la nivel global s-a dublat in ultimii 20 de ani (conform Paperless Project).

Kitul de semnatura electronica permite semnarea digitala a contractelor, a documentelor financiare sau a documentelor interne, reducand cantitatea de hartie utilizata in procesul de afaceri. Documentele ce necesita multiple semnaturi pot fi distribuite  via email fara a fi nevoie sa atingi un copiator sau o imprimanta.


Activitatile operationale iti scapa de sub control
Micile deficiente din birou pot avea efecte nebanuite asupra proceselor de vanzari, asupra retentiei clientilor, facturarii si a altor operatiuni care pot genera costuri de pana la 30% din venitul anual al companiei. De aceea, este important sa identifici zonele care pot trece la procese paperless pentru a avea un impact cat mai mare.  Daca procesele conventionale, pe hartie, dureaza prea mult, sigur este timpul sa treci la procese paperless.

Daca petreci o buna parte din timp cautand contracte, oferte si alte documente de business este un alt semn ca e momentul sa optezi pentru un birou paperless. Lucrul cu hartie consuma extrem de mult timp si necesita eforturi de organizare si preluare a documentelor. Cand  documentele sunt semnate si stocate digital, acestea pot fi accesate imediat fara a mai pierde timpul cautand in arhive supra aglomerate sau refacand un document care a fost pierdut.  

Astfel, semnatura electronica poate simplifica atat procesele interne, cat si pe cele externe, prin reducerea timpului de semnare, aprobare, procesare, transmitere si depozitare a documentelor.

Piata pe care activezi solicita confort

Inca un semn ca e timpul sa treci la procese electronice este ca ti se solicita de catre clienti un anumit grad de disponibilitate a serviciilor online sau pe dispozitive mobile. Clientii s-au saturat sa stea la cozi sau sa astepte pentru un produs, serviciu sau pentru suport. Gandeste-te numai la explozia pe care a avut-o internet banking-ul pe mobil sau la cifrele impresionante ale platilor efectuate in cadrul magazinelor online.

Clientii de astazi cauta companii in care sa aiba incredere si care ofera modalitati comode de interactiune, bazate pe noile tehnologii, iar trecerea la procese electronice te poate ajuta sa raspunzi mai bine acestor nevoi ale clientilor.

 


de Redactia Contabilul

NOUTATI din Legislatia Contabila

CECCAR 2024 - Subiecte rezolvate pentru Accesul la Stagiu!


Cele 100 de teste-grila sunt exact 
in genul celor care se dau la examen!
 
Sunt teste foarte variate, in perfecta concordanta cu metodologia de examinare, insotite de temeiuri legale si explicatii profesioniste. Ele acopera toate domeniile din programa de examen:
  • contabilitate;
  • fiscalitate; 
  • drept; 
  • evaluarea economica si financiara a intreprinderilor; 
  • audit; 
  • expertiza contabila; 
  • doctrina; 
  • deontologia profesiei contabile.
...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
semnaturile electroniceimprimantasemnatura electronicadispozitive mobile


Data aparitiei: 16 Martie 2017

Votati articolul "Cum stii ca esti gata pentru o afacere paperless":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • ANAF: 15 aprilie, noul termen pentru iesirea din sistemul de impozitare al microintreprinderilor

    • Update 28 martie 2024:  ANAF a anuntat ca termenul limita pentru declararea iesirii din sistemul de impozitare al microintreprinderilor va fi extins pana la data de 15 aprilie 2024. Initial, firmele mici erau obligate sa depuna Declaratia 700 pana la data de 31 martie pentru a iesi din sistemul de impunere pe veniturile microintreprinderilor. Guvernul urmeaza sa adopte modificarea propusa in aceasta saptamana. In cele ce urmeaza, va prezentam anu...» citeste mai departe aici

  • Factura emisa anul trecut si primita in 2024. Putem deduce TVA?

    • In cele ce urmeaza veti afla daca putem deduce TVA din facturi primite si inregistrate in 2024, dar a caror data de emitere este in 2023. Deducere TVA pentru o factura emisa anul trecut Pentru deducerea TVA din facturile primite pentru bunuri sau servicii, persoana inregistrata ca platitor de tva trebuie sa indeplineasca doua conditii: - sa detina o factura emisa in conformitate cu prevederile art. 319, precum si dovada platii in cazul achizitiilo...» citeste mai departe aici

  • Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: atentie la suma maxima prevazuta de lege!

    • In prezentul studiu de caz, ne propunem sa analizam aspectele legale ale imprumutului acordat de societate catre asociatul unic. Veti afla in randurile de mai jos care este suma maxima ce poate fi imprumutata, modalitatea de plata si textul de lege aplicabil in contextul legislatiei in vigoare. Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: studiu de caz Intrebare: "O societate comerciala poate imprumuta asociatul unic? Care este...» citeste mai departe aici

  • CUM si UNDE ne putem plati obligatiile fiscale: Ghid ANAF privind modalitatile plata

    • Cu scopul de a informa contribuabilii, ANAF a publicat o brosura cu modalitatile de plata disponibile catre institutie. Aceasta initiativa are ca obiectiv principal simplificarea si eficientizarea procesului de plata a taxelor si impozitelor, oferind contribuabililor o intelegere clara a tuturor optiunilor disponibile. Impozite, taxe, contributii si alte sume datorate - CUM si UNDE putem plati Contribuabilii isi pot indeplini obl...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X