Conform datelor oferite de ANAF, programul care incarca si valideaza datele din Declaratia 112 a fost actualizat inca in de 4 aprilie 2011
Â
Pe 4 aprilie 2011 a fost actualizat programul A de incarcare si validare date pentru formularul D112. Este vorba despre PDF-ul inteligent, care este valabil incepand cu data 01.04.2011, inclusiv pentru declaratiile rectificative aferente perioadelor de raportare ianuarie – februarie 2011.
Â
Click Aici pentru Detalii
Â
Afla aici cum pot fi preluate datele dintr-o versiune anteriora a PDF-ului inteligent pentru generarea Declaratiei 112
Â
Dat fiind ca PDF-ul inteligent pentru generarea Declaratiei 112 a suferit mai multe actualizari de la publicare, pentru a putea prelua datele din versiunea veche in ultima versiune valabila va trebui sa faceti urmatorii pasi:
Â
- deschideti versiunea PDF-ului Inteligent unde aveti datele introduse, mergeti la Document-Forms-Export data (daca nu gasiti acesta optiune in Document, atunci incercati la Tools-Export data) si salvati fisierul.
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Â
- intrati in versiunea noua a PDF-lui inteligent si urmati aceeasi pasi doar cu Import data si importati fisierul salvat anterior.
Â
Astfel vor fi preluate datele dintr-o versiune anterioarea in ultima versiune a PDF-ului inteligent pentru generearea Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate (Declaratie 112). Verificati cu atentie datele importate, modificati-le unde este cazul si dati validare.
Â
Nu importati decat xml-uri D112 generate prin functia „export data” a readerului Adobe folosit.
Â
Va reamintim faptul ca, pana la data de 1 iulie 2011,formularul 112 “Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate” se poate depune la organul fiscal competent sau la oficiile acreditate de Ministerul Finantelor Publice, in format hartie, semnat si stampilat, conform legii, insotit de declaratia in format electronic, pe suport electronic.
Â
Dupa aceasta data, depunerea declaratiei si a anexelor nr.1.1. Anexa angajator si nr.1.2 Anexa asigurat se face numai prin mijloace electronice de transmitere la distanta, prin intermediul portalului e-Romania.
Â
Astfel, rugam contribuabilii care, pana la aceasta data nu sunt inca posesori ai unui certificat calificat sa ia toate masurile care se impun astfel incat sa se incadreze in termenul legal,
Â
Titularul unui certificat calificat poate fi desemnat/imputernicit pentru semnarea declaratiilor fiscale de catre mai multi contribuabili.
Â
Afla mai multe informatii despre depunerea si verificarea depunerii Declaratiei 112 aici.