Contabilul.ro
Un proiect editorial marca Rentrop&Straton -
Liderul informatiilor specializate din Romania
Contabilul.ro

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz
mail
Taxe si impozite Contabilul.ro | Taxe si impozite | Altele

129,2 kilometri de autostrada ar trebui sa fie finalizati anul acesta

Data actualizarii: 05 August 2011
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
autostradaministrul Transporturilorconstructie autostrada

Finalizarea unei portiuni de autostrada in doar cateva luni de zile pare, cel putin in Romania, un vis frumos. Cu toate acestea, Anca Boagiu, ministrul Transporturilor, a declarat vineri ca pana la sfarsitul anului in curs se vor finaliza 129,2 kilometri de autostrada in care intra si tronsoanele Timisoara-Arad, Medgidia-Constanta si Bucuresti-Ploiesti.

Intr-adevar, cand aflam ca este vorba despre kilometri cumulati si despre constructia in paralel a unor bucati de autostrada, cei aproximativ 130 de kilometri par mai aproape de realitate.

In plus, potrivit declaratiilor facute de Boagiu, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) ar trebui sa finalizeze modernizarea a 515 km de drumuri nationale. Fondurile CNADNR au fost marite de Executiv cu 506,4 milioane lei de la bugetul de stat si cu 280,5 milioane lei din fonduri din privatizare.

De asemenea, ministrul Boagiu a anuntat ca in acest moment sunt in executie 276 kilometri de autostrada. Se estimeaza ca in cativa ani Romania va avea construiti 845 de kilometri de autostrada dupa investitii de circa 5,17 miliarde euro.

Cifrele isi pierd insa insemnatatea atunci cand sunt comparate cu autostrazile din Ungaria. Desi are o suprafata care masoara 39% din cea a Romaniei, Ungaria avea in folosinta inca din anul 2008 peste 1.200 km. Autostrazile M3, M5 si M7 masurau astfel inca de atunci distante la care Romania nici macar nu poate sa spere in acest moment. Astfel, autostrada M5 detinea deja din 2008 174 km din cei estimati in acelasi an, iar acelasi lucru era valabil si pentru autostrada M7 (230 km). Autostrada M3 avea deja dati in folosinta 234 km din cei 307 km estimati. Astfel, 130 km adunati din mai multe tronsoane par sa demonstreze ca abia peste un numar foarte mare de ani, Romania ar putea spera la o cifra demna de kilometri de autostrada.





Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz"


X