Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

MFP: Notificare privind inventarierea arieratelor si a platilor restante - Ordin nou

inventarierea arieratelorOUG nr. 3/2013arierate in soldplatile restanteunitatile administrativ-teritoriale

Va informam ca in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 104/21.02.2013, a fost publicat Ordinul viceprim-ministrului, ministrului Finantelor Publice nr. 241/2013 privind imputernicirea personalului directiilor generale ale finantelor publice judetene si a minicipiului Bucuresti in vederea efectuarii unor verificari cu privire la arieratele si platile restante inregistrate de unitatile/subdiviziunile administrativ-teritoriale.

Potrivit actului normativ mentionat mai sus, se imputerniceste personalul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti sa efectueze, pana la 28 februarie 2013, verificari cu privire la arieratele si platile restante inregistrate de unitatile/subdiviziunile administrativ-teritoriale.

Verificarile la nivelul unitatilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale vor viza urmatoarele:

- evidentierea corecta a arieratelor (plati restante mai mari de 90 de zile) inregistrate in contabilitatea acestora la data de 31 ianuarie 2013;

- evidentierea corecta a platilor restante, cu o vechime cuprinsa intre 1 si 90 de zile, inregistrate in contabilitate la data de 31 ianuarie 2013.

In cazul in care, in urma verificarilor efectuate conform prevederilor de mai sus la o unitate/subdiviziune administrativ-teritoriala se constata o crestere cu peste 20% a arieratelor in sold la 31 ianuarie 2013 fata de cele in sold la 31 decembrie 2012, se va solicita Activitatii de Inspectie Fiscala din cadrul structurilor Agentiei Nationale de Administrare Fiscala competente efectuarea de controale incrucisate la furnizorii de bunuri, prestatorii de servicii si executantii de lucrari care au de primit de la autoritatile administratiei publice locale sume ce au devenit arierate in luna ianuarie 2013.
Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Manualul Contabilului Incepator
Manualul Contabilului Incepator


La data intrarii in vigoare a ordinului, directorii directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti emit decizii prin care nominalizeaza personalul imputernicit.

Rezultatele verificarii si masurile de reducere a arieratelor si a platilor restante, identificate si propuse de fiecare ordonator principal de credite pentru activitatea proprie si activitatea institutiilor subordonate, inclusiv prin contractarea de imprumuturi in conditiile prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 3/2013 privind reglementarea unor masuri pentru reducerea unor arierate din economie, alte masuri financiare, precum si modificarea unor acte normative, vor fi consemnate in procesele-verbale de constatare.

Procesele-verbale de constatare se centralizeaza la nivelul directiei generale a finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, intocmindu-se "Situatia centralizata privind rezultatele verificarilor efectuate cu privire la arieratele si platile restante inregistrate de unitatile/subdiviziunile administrativ-teritoriale", potrivit modelului prevazut in anexa ordinului, care se transmite pana la data de 5 martie 2013 la Ministerul Finantelor Publice - Directia Generala de Sinteza a Politicilor Bugetare.

Ordinul a intrat in vigoare la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, respectiv la 21 februarie 2013.

Sursa: DGFP Valcea


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
inventarierea arieratelorOUG nr. 3/2013arierate in soldplatile restanteunitatile administrativ-teritoriale

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 22 Februarie 2013


Votati articolul "MFP: Notificare privind inventarierea arieratelor si a platilor restante - Ordin nou":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

DOBANZI SI PENALITATI TVA

Intrebare: Buna ziua,
As dori sa stiu daca o societate cu activitate suspendata, a carei fisa pe platitor indica o singura suma de plata, si anume, pentru "Dobanzi si penalitati aferente TVA", ar putea intra sub incidenta art XI din OG 30/31.08.2011. reducere sau anulare dobanzi si penalitati

Mentionez ca obligatia principala a fost stinsa prin compensare, iar sumele mentionate s-au acumulat deoarece s-a facut tarziu cererea de compensare, timp in care dobanzile si penalitatile au curs.
Perioada de acumulare a sumei este: 20.01.2007 - 05.09.2010, cum se poate afla cat este dobanda si cat este penalitate?

Cu multumiri,

Raspuns: solicita o fisa sintetica fiscala de la fisc si te lamuresti cu ceea ce cauti dobanzi penalitati...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 22 Februarie 2013 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii articol

Postat de: bo*****
daca am datorii din cauza neincasarii facturilor emise ,din cauza rau platnicilor cu care ma aflu in procese ,ce se intimpla? trebuie sa platesc din propriul buzunar pina recuperez suma? binenteles daca o recuperez!ca cei de la finante nu stiu decit sati ia ,cind vine vorba de vreun ajutor din partea lor ,hai pa. ce ne intereseaza platiti.cam asta-i replica
Data adaugarii: 25-Feb-2013

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X