email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Modificari la ANAF: apare Autoritatea pentru verificarea tichetelor de masa

ProceduriInregistrari si Politici Contabileverificarea tichetelor de masaunitatea de verificarereorganizare ANAF


ANAF si MFP par sa suporte modificari semnificative in aceasta perioada daca ne gandim ca reorganizarea institutiilor in cauza presupune inca de la inceput eliminarea a 167 de posturi din structura proprie.

Din aceste posturi, 35 sunt vacante (reducere efectiva) si 132 posturi vor fi preluate de catre Ministerul Fondurilor Europene. Posturile vacante ramase  vor fi redistribuite catre o structura nou infiintata, Unitatea de verificare si autorizare.

In acelasi timp, anunta autoritatile, vor fi desfiintate 7 directii din organigrama, si se va trece la infiintarea  Unitatii de verificare si autorizare (fosta Directie generala de management al domeniilor reglementate specific).

In cadrul acestei unitati se va infiinta un nou post de secretar de stat care va coordona Unitatea de verificare si autorizare si va sprijini ministrul finantelor publice in indeplinirea politicilor guvernamentale in domeniul autorizarii antrepozitelor, jocurilor de noroc, caselor de marcat, caselor de schimb valutar, tichetelor de masa si tichetelor cadou.

Totodata, se infiinteaza si Unitatea de evaluare a investitiilor publice, care va avea ca atributie evaluarea eficientei alocarii resurselor financiare pentru investitii publice finantate integral sau partial din bugetul de stat.

In plus, Finantele suporta urmatoarele modificari organizatorice:

-    Crearea Corpului de control in directa subordonare a ministrului finantelor publice in vederea separarii activitatii de control intern

-    Infiintarea unei structuri noi: Directia generala relatii financiare internationale

-   Desfiintarea Directiei legislatie cod de procedura fiscala  si a Directiei de politici si legislatie in domeniile vamal si nefiscal si crearea unei singure structuri organizatorice - Directia generala de legislatie cod procedura fiscala, reglementari nefiscale si contabile

-    Reorganizarea Directiei generale legislatie Cod fiscal in Directia generala de legislatie Cod fiscal si reglementari vamale

-     Reorganizarea Directiei de comunicare, relatii publice, mass-media si transparenta

-    Desfiintarea Serviciului asistarea conducerii.

-    Reorganizarea Directiei de buget si contabilitate interna in Directia de buget, contabilitate interna, investitii si achizitii publice

-     Coordonarea Compartimentului Corpul consilierilor pentru afaceri europene este delegata unui secretar de stat prin includerea acestuia in cadrul Directiei generale pregatire Ecofin si asistenta comunitara.

-     Eliminarea dispozitiilor referitoare la Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor, ca urmare a trecerii acesteia din subordinea Ministerului Finantelor Publice in subordinea Guvernului si in coordonarea primului-ministru, prin Cancelaria Primului - Ministru.

Sursa: hotnews.ro

de Mihaela Pascu

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
ProceduriInregistrari si Politici Contabileverificarea tichetelor de masaunitatea de verificarereorganizare ANAF

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 11 Martie 2013


Votati articolul "Modificari la ANAF: apare Autoritatea pentru verificarea tichetelor de masa":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Plafon tva

Intrebare: revin la o intrebare mai veche pe care din graba am formulat-o gresit.
deci daca o societate care lucreaza cu alta societate de asigurari pe baza de contract prestari servicii cu comision atinge plafonul de 35000 euro cum trebuie sa procedeze mai departe,adica cum va factura pe viitor.

Raspuns: va multumesc mult... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 11 Martie 2013 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 7 - 3 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X