ANAF a publicat un comunicat cu privire la stadiul implementarii proiectului "Dezvoltarea unui parteneriat viabil intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si beneficiarii directi ai serviciilor furnizate de aceasta - premisa a eficientizarii sistemului de colectare a veniturilor publice"
Agentia Nationala de Administrare Fiscala implementeaza proiectul "Dezvoltarea unui parteneriat viabil intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si beneficiarii directi ai serviciilor furnizate de aceasta - premisa a eficientizarii sistemului de colectare a veniturilor publice", cod SMIS 31224, in perioada 26.10.1011-25.08.2014.
Proiectul este cofinantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007 - 2013, la nivelul Axei prioritare 1 - Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, Domeniul major de interventie 1.2 - Cresterea responsabilizarii administratiei publice.
Valoarea totala eligibila a proiectului (fara TVA) este de 7.090.815,93 lei, din care:
- 6.027.193,54 lei - valoare eligibila nerambursabila din Fondul Social European;
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
- 1.063.622,39 lei - cofinantarea eligibila a beneficiarului.
Obiectivul general al proiectului consta in cresterea gradului de conformare voluntara a contribuabililor prin consolidarea civismului fiscal.
Scopul proiectului il reprezinta crearea unui mecanism decizional consultativ pentru activitatea de administrare a veniturilor publice prin dezvoltarea si implementarea unei analize a componentei relationale contribuabil - administratie fiscala, constientizarea si educarea fiscala a contribuabililor si elaborarea si dezvoltarea noilor proceduri si a instrumentelor de comunicare in vederea eficientizarii relatiei cu contribuabilul.
Prin implementarea proiectului s-au realizat, in principal, rapoartele de analiza si interpretare cantitativa si calitativa de date statistice, manualul de identitate vizuala, a fost reconfigurata sigla institutiei, au fost elaborate proceduri de comunicare in vederea eficientizarii relatiei cu contribuabilii, precum si instruirea unor functionari publici in tehnici de comunicare.
Rezultatele asteptate pentru perioada urmatoare constau in dezvoltarea unei campanii de constientizare si educare fiscala a contribuabililor (media, directa si outdoor), definitivarea consultarii publice pilot si instruirea unor functionari publici, din cadrul grupului tinta, pentru gestionarea campaniei media.
Sursa: ANAF