Pentru profesionisti precum contabili, consultanti fiscali, medici, juristi sau farmacisti, semnatura electronica a devenit ca si obligatorie, in conditiile in care este necesare pentru foarte multe dintre actiunile acestora.
Iata cum puteti obtine semnatura electronica in 2017.
Una dintre cele mai rapide si avantajoase oferta este cea pe care o pune la dispozitie AlfaSign (companie acreditata si autorizata pentru acest tip de servicii).
Cum se obtine semnatura electronica?
Intrati pe AlfaSign.ro (...click aici >>)
I. Completati formularul online de inregistrare cu urmatoarele informatii:
- Informatii necesare emiterii certificatului
- Informatii necesare facturarii
- Informatii privind adresa de corespondenta si livrarii certificatului si documentelor aferente
II. Imprimati si semnati documentele primite prin email
Dupa completarea formularului de inregistrare veti primi prin email un fisier cu documentele necesare obtinerii certificatului digital calificat.
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Manual de politici contabile - Stick USB
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Documentele vor fi deja completate cu datele din formularul de inscriere, mai trebuie doar sa:
- Imprimati, semnati si stampilati Contractul de beneficiar in dublu exemplar
- Imprimati si semnati Contractul de utilizator in dublu exemplar
- Imprimati si semnati Declaratia de acceptanta
Faceti o copie dupa actul de identitate, marcata „Conform cu Originalul”, semnata si datata
Faceti o copie CUI – marcata “Conform cu originalul”, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal, – in cazul in care plata se va efectua de catre o persoana juridica;
III. Efectuati plata
Dupa completarea formularului veti primi pe email un set de documente ce contin si factura proforma. Pe baza ei puteti efectua plata. Toate datele necesare platii sunt trecute in factura proforma.
Documentele trebuie sa ajunga la sediul Alfatrust sau curierul rapid va lua legatura cu dumneavoastra pentru livrarea gratuita a documentelor
Atentie: daca documentele se transmit prin posta, declaratia de acceptanta trebuie autentificata notarial (identificarea utilizatorului de drept de catre un tert de incredere); (...citeste aici >>)
Certificatul digital si documentele aferente vor fi livrate la sediul dumneavoastra.
Cat costa semnatura electronica?
In acest moment, AlfaSign deruleaza o promotie care faca ca pretul certificatului digital sa fie de doar 30 de euro. (...vezi aici lista de preturi >>)
Acesta include un Token nou, Certificatul digital calificat, Aplicație de semnare + Transport Gratuit.
Daca vreti sa reinnoiti un certificat deja existent, costul este si mai mic, de doar 27 de euro.
Asadar, in doar cateva zile puteti avea certificatul digital pentru semnatura electronica. Costa doar 30 de euro si formularul poate completat online.