email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Semnatura electronica: cele mai bune oferte in 2017. Cum se obtine, cat costa si cat dureaza

semnatura electronicaalfasignsemnatura electronica in 2017certificatul digital

Pentru profesionisti precum contabili, consultanti fiscali, medici, juristi sau farmacisti, semnatura electronica a devenit ca si obligatorie, in conditiile in care este necesare pentru foarte multe dintre actiunile acestora.

Iata cum puteti obtine semnatura electronica in 2017.

Una dintre cele mai rapide si avantajoase oferta este cea pe care o pune la dispozitie AlfaSign (companie acreditata si autorizata pentru acest tip de servicii).

Cum se obtine semnatura electronica?

Intrati pe AlfaSign.ro (...click aici >>)

I. Completati formularul online de inregistrare cu urmatoarele informatii:

- Informatii necesare emiterii certificatului
- Informatii necesare facturarii
- Informatii privind adresa de corespondenta si livrarii certificatului si documentelor aferente

II. Imprimati si semnati documentele primite prin email

Dupa completarea formularului de inregistrare veti primi prin email un fisier cu documentele necesare obtinerii certificatului digital calificat.

Documentele vor fi deja completate cu datele din formularul de inscriere, mai trebuie doar sa:

- Imprimati, semnati si stampilati Contractul de beneficiar in dublu exemplar
- Imprimati si semnati Contractul de utilizator in dublu exemplar
- Imprimati si semnati Declaratia de acceptanta

Faceti o copie dupa actul de identitate, marcata „Conform cu Originalul”, semnata si datata

Faceti o copie CUI – marcata “Conform cu originalul”, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal, – in cazul in care plata se va efectua de catre o persoana juridica;

III. Efectuati plata

Dupa completarea formularului veti primi pe email un set de documente ce contin si factura proforma. Pe baza ei puteti efectua plata. Toate datele necesare platii sunt trecute in factura proforma.

Documentele trebuie sa ajunga la sediul Alfatrust sau curierul rapid va lua legatura cu dumneavoastra pentru livrarea gratuita a documentelor

Atentie: daca documentele se transmit prin posta, declaratia de acceptanta trebuie autentificata notarial (identificarea utilizatorului de drept de catre un tert de incredere); (...citeste aici >>)

Certificatul digital si documentele aferente vor fi livrate la sediul dumneavoastra.

Cat costa semnatura electronica?

In acest moment, AlfaSign deruleaza o promotie care faca ca pretul certificatului digital sa fie de doar 30 de euro.  (...vezi aici lista de preturi >>)
Acesta include un Token nou, Certificatul digital calificat, Aplicație de semnare + Transport Gratuit.

Daca vreti sa reinnoiti un certificat deja existent, costul este si mai mic, de doar 27 de euro.

Asadar, in doar cateva zile puteti avea certificatul digital pentru semnatura electronica. Costa doar 30 de euro si formularul poate completat online.

de Contabilul.ro

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
semnatura electronicaalfasignsemnatura electronica in 2017certificatul digital

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 24 Aprilie 2017


Votati articolul "Semnatura electronica: cele mai bune oferte in 2017. Cum se obtine, cat costa si cat dureaza":
Rating:

Nota: 2.75 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Daca s-a facut o plata gresita, se mai poate indrepta ?

Intrebare: Buna seara !

Va supun atentiei o speta interesanta
si va rog sa imi spuneti daca o asemenea problema contabila
se poate rezolva:

Fostul contabil sef a facut o plata pentru prestari de servicii
cu Ordin de plata in care
s-a trecut din greseala un alt numar de cont.

Abia acum s-a descoperit greseala,
faptul ca din eroare de redactare
s-a trecut un alt cont decat cel din care trebuia sa se faca plata.

Plata ar fi fost totusi corecta daca
s-ar fi facut inainte virare
din acel cont care s-a trecut din greseala
si in care erau bani,
in contul gol din care trebuia sa se faca plata.

Plata gresita s-a facut la sfarsitul anului trecut,
in luna decembrie 2014,
prin Trezorerie.

Acum nu se mai poate face o rectificare
sau o alta operatiune contabila
prin care sa se corecteze greseala ?
Fiind un alt an de exercitiu financiar,
se mai poate face acest lucru ?

Raspuns: Mii si mii si mii de multumiri !... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 24 Aprilie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 8 - 1 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii articol

Postat de: user
Si identificarea clientilor cum se face?
Data adaugarii: 25-Apr-2017


Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X