Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile
mail
Legislatie Contabilul.ro | Legislatie | Legislatie fiscala

Tot ce trebuie sa stiti despre cresterea contributiilor sociale pentru angajatii part-time

Data aparitiei: 27 Iulie 2017
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
casscontracte part-timeangajatii part-timecontracte cu norma partiala

De la 1 august, cresc contributiile de asigurari sociale pentru angajatii part-time! Angajatorii vor trebui sa achite CAS si CASS la nivelul salariului minim brut, chiar si pentru angajatii part-time.

Masura este una intens dezbatuta. Pe de-o parte, Guvernul sustine ca este nevoie de aceasta masura pentru a descuraja angajatorii sa mai incheie contracte cu norma partiala, pentru a plati Statului taxe mai mici. Pe de alta parte, angajatorii o considera injusta.

Cert este ca trebuie sa fim la curent cu toate aspectele pe care le implica o astfel de modificare. In contextul de fata, Rentop & Straton a lansat o lucrare care sa ne ajute sa intelegem toate implicatiile acestei masuri: CAS si CASS pentru angajatii part-time 2017!

Lucrarea ofera exemple de calcul si studii de caz, care va vor arata limpede ce inseamna aceasta modificare a Codului Fiscal. 

CAS si CASS pentru angajatii part-time 2017 contine:

• studii de caz
• exemple de calcul


• comentarii ale specialistilor
• implicatii fiscal-contabile

Lucrarea CAS si CASS pentru angajatii part-time 2017 este disponibila instantaneu pe platforma online www.rspro.ro. O puteti accesa pe baza unui username (codul de client) si a unei parole (CUI-ul societatii/ CNP) dupa confirmarea platii.

7 beneficii ale utilizarii platformei RS PRO:

1. Acces garantat din orice loc (acasa, birou) de pe orice instrument (laptop, tableta, smartphone), la orice ora
2. Taxa de transport - zero lei.
3. Livrare instanta (imediat dupa confirmarea platii)
4. In RS PRO, totul este organizat ca la carte: lucrarile sunt impartite pe categorii si subcategorii. Mai mult, platforma beneficiaza si de un motor de cautare astfel incat dvs. sa gasiti lucrarea de care aveti nevoie in doar o clipa!
5. Posibilitatea de a crea notite cu insemnarile dvs. privind diverse subiecte din lucrarile citite
6. Suport RS PRO: suntem la un click distanta de dvs. si va stam la dispozitie cu orice informatie aveti nevoie.
7. Gasiti in contul dvs. toate detaliile privind produsele achizitionate, istoricul comenzilor, facturile platite sau in asteptare.

Veti fi cu siguranta afectat de aceasta masura, asa ca este necesar sa fiti cat mai bine informat. Profitati de faptul ca specialistii Rentrop & Straton au concentrat toate informatiile de care aveti nevoie intr-o singura lucrare!

Descoperiti toate avantajele ofertei aici >>






Articole Similare





Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"


X