email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Amenintarea coronavirus ti-a dat peste cap activitatea profesionala? Solutii legale pentru angajatori

Amenintarea coronavirus ti-a dat peste cap activitatea profesionala? Solutii legale pentru angajatori
coronaviruscertificate de situatii de urgentasomaj tehnic

Pandemia de coronavirus ne-a luat pe toti prin surprindere, reprezentand cea mai mare provocare cu care s-au confruntat firmele din Romania pana acum. 

Te confrunti in aceasta perioada cu probleme 100% noi, nebanuite, esti nevoit sa te ocupi, de exemplu, de conditiile pentru intrarea angajatilor in somaj tehnic, de obtinerea certificatului pentru situatii de urgenta sau de pregatirea documentelor pentru a beneficia de masurile fiscale anuntate de Guvern. Si lista de provocari nu se incheie aici pentru ca nu trece zi fara sa mai apara in Monitorul Oficial un nou act normativ. Cum faci fata acestui amalgam de schimbari?

Venim in sprijinul tau si iti oferim prompt solutii pentru orice problema fiscal-contabila cu care te confrunti in contextul coronavirus. Am apelat la ajutorul celor mai buni specialisti din domeniu si iti punem la dispozitie interpretarea ultimelor OUG-uri si HG-uri adoptate. Avand in vedere ca multe dintre aceste acte normative au fost emise in graba, nu au acoperit toate situatiile sensibile care apar in practica, asa ca te poti lovi de multe obstacole.

PortalContabilitate.ro este locul unde 125 de specialisti si consultanti sunt permanent prezenti, pregatiti sa iti arate care sunt cele mai bune solutii pentru problemele tale fiscal-contabile. Ei asteapta intrebarile tale pe e-mail, cu un simplu click in sectiunea „Intrebari si Raspunsuri”, sau direct la telefon, in zilele rezervate consultantei telefonice. 
 

Lasa grijile financiare si profesionale deoparte! Iti pune la dispozitie solutiile cautate! Fara timp pierdut, fara stres! Obtii raspunsurile pe loc (telefonic) sau in maximum 72 de ore (pe e-mail)! Mai simplu de atat nu se poate!

Inca un beneficiu oferit de PortalContabilitate.ro este ca iti ofera acces permanent la cca. 75.000 de studii de caz gata rezolvate, din toate domeniile de activitate. Tot ce trebuie sa faci este sa dai o simpla cautare dupa subiectul care te intereseaza si vei gasi zeci de spete asemanatoare cu a ta (unele poate chiar identice), deja solutionate de specialistii nostri.

 Suntem alaturi de tine, sprijinim mediul de afaceri asa cum am facut-o constant in ultimii 25 de ani. 


Iata ce intrebari pun maxima presiune in contextul COVID-19!


Intrebarea 1
„Daca statul deconteaza somajul tehnic doar pentru 75% dintre angajati, cum procedeaza firmele care au doar 2 angajati? Sau unul singur? Ce inseamna aici 75% dintre angajati?”

Intrebarea 2
„Angajatii part-time pot beneficia de somaj tehnic? Dar administratorul, care nu e angajat?”

Intrebarea 3
„Cum se procedeaza cu indemnizatia de somaj tehnic: primesc banii de la stat si apoi ii virez angajatului sau platesc eu si astept sa ii primesc apoi de la stat?”

Intrebarea 4
„Ce inseamna incasari din punctul de vedere al noilor prevederi – „reducerea incasarilor cu 25%”? Creditele de la banca intra la calcul?”

Intrebarea 5
„Ce se intampla cu PFA-urile care si-au intrerupt activitatea? Pentru ele sunt prevazute facilitati? Primesc ceva?”

Intrebarea 6
„Se pot pierde facilitatile fiscale daca firma intarzie plata obligatiilor fiscale?”

Intrebarea 7
„Dupa ce platim somajul tehnic, este nevoie sa platim si contributiile aferente. Din ce bani? Tot din cei de la stat?” 


Aceste informatii NU sunt cuprinse in lege, nu sunt explicate prin norme (pentru ca nu avem norme), pentru ca nu s-a luat in calcul varietatea situatiilor ce pot aparea. Specialistii PortalContabilitate.ro stiu insa sa iti spuna ce ai de facut! 

Aboneaza-te chiar acum la PortalContabilitate.ro pentru a avea garantia unor solutii prompte si 100% corecte! Rezolvam orice problema fiscal-contabila de care te lovesti in aceste zile naucitoare, dominate de amenintarea COVID-19 si de o incertitudine imensa! 


de Ghinea Viorica

NOUTATI din Legislatia Contabila

Atentie la noutatile privind PROCEDURILE CONTABILE!


Important: modificarile fiscale privind subiectele sensibile pentru orice contabil sunt luate acum in vizor in lucrarea specializata Proceduri Contabile pentru Societati Comerciale:

• ajustarea pentru depreciere
• TVA
• contributii sociale
• contributia asiguratorie pentru munca
• impozite si taxe locale
  - decontarea unei parti din salariu
  - organizarea adunarilor generale ale actionarilor

Va oferim 40 de modele de proceduri gata scrise, in conformitate perfecta cu noua legislatie fiscala! 

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
coronaviruscertificate de situatii de urgentasomaj tehnic


Data aparitiei: 25 Martie 2020
Ultima actualizare: 26 Mai 2020

Votati articolul "Amenintarea coronavirus ti-a dat peste cap activitatea profesionala? Solutii legale pentru angajatori":
Rating:

Nota: 4.9 din 5 din 15 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici