Pandemia de coronavirus ne-a luat pe toti prin surprindere, reprezentand cea mai mare provocare cu care s-au confruntat firmele din Romania pana acum.
Te confrunti in aceasta perioada cu probleme 100% noi, nebanuite, esti nevoit sa te ocupi, de exemplu, de conditiile pentru intrarea angajatilor in somaj tehnic, de obtinerea certificatului pentru situatii de urgenta sau de pregatirea documentelor pentru a beneficia de masurile fiscale anuntate de Guvern. Si lista de provocari nu se incheie aici pentru ca nu trece zi fara sa mai apara in Monitorul Oficial un nou act normativ. Cum faci fata acestui amalgam de schimbari?
Venim in sprijinul tau si iti oferim prompt solutii pentru orice problema fiscal-contabila cu care te confrunti in contextul coronavirus. Am apelat la ajutorul celor mai buni specialisti din domeniu si iti punem la dispozitie interpretarea ultimelor OUG-uri si HG-uri adoptate. Avand in vedere ca multe dintre aceste acte normative au fost emise in graba, nu au acoperit toate situatiile sensibile care apar in practica, asa ca te poti lovi de multe obstacole.
PortalContabilitate.ro este locul unde 125 de specialisti si consultanti sunt permanent prezenti, pregatiti sa iti arate care sunt cele mai bune solutii pentru problemele tale fiscal-contabile. Ei asteapta intrebarile tale pe e-mail, cu un simplu click in sectiunea „Intrebari si Raspunsuri”, sau direct la telefon, in zilele rezervate consultantei telefonice.
Lasa grijile financiare si profesionale deoparte! Iti pune la dispozitie solutiile cautate! Fara timp pierdut, fara stres! Obtii raspunsurile pe loc (telefonic) sau in maximum 72 de ore (pe e-mail)! Mai simplu de atat nu se poate!
Inca un beneficiu oferit de PortalContabilitate.ro este ca iti ofera acces permanent la cca. 75.000 de studii de caz gata rezolvate, din toate domeniile de activitate. Tot ce trebuie sa faci este sa dai o simpla cautare dupa subiectul care te intereseaza si vei gasi zeci de spete asemanatoare cu a ta (unele poate chiar identice), deja solutionate de specialistii nostri.
Suntem alaturi de tine, sprijinim mediul de afaceri asa cum am facut-o constant in ultimii 25 de ani.
Iata ce intrebari pun maxima presiune in contextul COVID-19!
Intrebarea 1
„Daca statul deconteaza somajul tehnic doar pentru 75% dintre angajati, cum procedeaza firmele care au doar 2 angajati? Sau unul singur? Ce inseamna aici 75% dintre angajati?”
Intrebarea 2
„Angajatii part-time pot beneficia de somaj tehnic? Dar administratorul, care nu e angajat?”
Intrebarea 3
„Cum se procedeaza cu indemnizatia de somaj tehnic: primesc banii de la stat si apoi ii virez angajatului sau platesc eu si astept sa ii primesc apoi de la stat?”
Intrebarea 4
„Ce inseamna incasari din punctul de vedere al noilor prevederi – „reducerea incasarilor cu 25%”? Creditele de la banca intra la calcul?”
Intrebarea 5
„Ce se intampla cu PFA-urile care si-au intrerupt activitatea? Pentru ele sunt prevazute facilitati? Primesc ceva?”
Intrebarea 6
„Se pot pierde facilitatile fiscale daca firma intarzie plata obligatiilor fiscale?”
Intrebarea 7
„Dupa ce platim somajul tehnic, este nevoie sa platim si contributiile aferente. Din ce bani? Tot din cei de la stat?”
Aceste informatii NU sunt cuprinse in lege, nu sunt explicate prin norme (pentru ca nu avem norme), pentru ca nu s-a luat in calcul varietatea situatiilor ce pot aparea. Specialistii PortalContabilitate.ro stiu insa sa iti spuna ce ai de facut!
Aboneaza-te chiar acum la PortalContabilitate.ro pentru a avea garantia unor solutii prompte si 100% corecte! Rezolvam orice problema fiscal-contabila de care te lovesti in aceste zile naucitoare, dominate de amenintarea COVID-19 si de o incertitudine imensa!