Agentia Nationala de Administrare Fiscala cere sprijinul contribuabililor. Actiunea vine in urma numeroaselor plangeri pe care atat firmele, cat si persoanele fizice le-au tot avut in ultima perioada la adresa vestitei institutii.
Prin urmare, ANAF a luat decizia de a publica pe site-ul institutiei doua chestionare prin care doreste sa afle care sunt nemultumirile contribuabililor.
Iata mai jos mesajul pe care ANAF li-l adreseaza contribuabililor, cerandu-le sa se implice.
“Pentru ca apreciem experienta dumneavoastra, va rugam sa transmiteti opinii si sugestii prin intermediul chestionarelor de mai jos, astfel incat serviciile pentru contribuabili oferite de ANAF, telefonice si electronice, sa fie imbunatatite:
- pentru asistenta acordata telefonic prin CALL CENTER, dar si prin alte numere de telefon ale ANAF: https://www.anaf.ro/ServTeleChestionar/
- pentru serviciile electronice: https://www.anaf.ro/ChestionarServElec/

Manual de inventariere Societati comerciale PFA ONG

Ghid pentru implementarea si continuarea aplicarii IFRS

Asociatiile de proprietari Contabilitate - fiscalitate
Multumim celor care ne ajuta sa devenim mai buni!”, isi incheie ANAF postarea pe Facebook.

Tu ce vei face? Te vei implica in aceasta actiune pornita de ANAF?