Agentia Nationala de Administrare Fiscala cere sprijinul contribuabililor. Actiunea vine in urma numeroaselor plangeri pe care atat firmele, cat si persoanele fizice le-au tot avut in ultima perioada la adresa vestitei institutii.
Prin urmare, ANAF a luat decizia de a publica pe site-ul institutiei doua chestionare prin care doreste sa afle care sunt nemultumirile contribuabililor.
Iata mai jos mesajul pe care ANAF li-l adreseaza contribuabililor, cerandu-le sa se implice.
“Pentru ca apreciem experienta dumneavoastra, va rugam sa transmiteti opinii si sugestii prin intermediul chestionarelor de mai jos, astfel incat serviciile pentru contribuabili oferite de ANAF, telefonice si electronice, sa fie imbunatatite:
- pentru asistenta acordata telefonic prin CALL CENTER, dar si prin alte numere de telefon ale ANAF: https://www.anaf.ro/ServTeleChestionar/
- pentru serviciile electronice: https://www.anaf.ro/ChestionarServElec/
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Multumim celor care ne ajuta sa devenim mai buni!”, isi incheie ANAF postarea pe Facebook.
Tu ce vei face? Te vei implica in aceasta actiune pornita de ANAF?