email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Valoarea tichetelor de cresa, MAJORATA din luna octombrie. Ce acte sunt necesare pentru obtinerea acestora?

Valoarea tichetelor de cresa, MAJORATA din luna octombrie. Ce acte sunt necesare pentru obtinerea acestora?
tichete de cresaministerul muncii

UPDATE in 18 octombrie 2019. Valoarea tichtelor de cresa se va majora incepand cu luna octombrie a acestui an. Acestea vor ajunge la suma de 460 de lei, adica se va face o crestere de zece lei, conform unui act normativ publicat in Monitorul Oficial nr. 841 din 16 octombrie 2019.

Este important de retinut ca noua valoare nominala se va aplica si pentru primele 2 luni ale semestrului I al anului 2020, respectiv februarie 2020 si martie.
 


Iata mai jos continutul actului normativ referitor la majorarea valorii tichetelor de cresa:

Art. 1. – Pentru semestrul II al anului 2019, incepand cu luna octombrie 2019, valoarea sumei lunare care se acorda sub forma de tichete de cresa, stabilita potrivit prevederilor art. 33 din Normele metodologice de aplicare a dispozitiilor Legii nr. 165/2018 privind acordarea biletelor de valoare cu modificarile si completarile ulterioare, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1045/2018, este de 460 lei.

Art. 2. – Valoarea nominala stabilita la art 1. se aplica si pentru primele 2 luni ale semestrului I al anului 2020, respectiv februarie 2020 si martie 2020.

 

Tichete de cresa: acte necesare pentru obtinere

Cererea va fi insotita de urmatoarele elemente si va fi inmanata angajatorului:

  •     actul doveditor eliberat de cresa sau, dupa caz, unitatea educationala la care este inscris copilul
  •      declaratie pe propria raspundere ca celalalt parinte sau, dupa caz, tutorele nu beneficiaza de tichete de cresa

Citeste continuarea pe

legislatiamuncii.manager.ro >>>

 


de Ghinea Viorica

NOUTATI din Legislatia Contabila

PFA 2024. Ce SOLUTII si AVANTAJE mai sunt?


Important: PFA-urile au fost grav lovite de modificarile Codului Fiscal Mai e ceva de facut pentru a fi rentabile?
Legislatia pentru PFA s-a schimbat!

CUM se aplica, CAT ne afecteaza si (mai ales)
CE SOLUTII exista pentru a ne salva?

Afla acum care sunt solutiile ingenioase oferite de expertul Horatiu Sasu parcurgand lucrarea PFA/II/IF: Taxe, impozite, deduceri, contributii!
Vei gasi aici explicatii si exemple 100% practice, cu aplicabilitate certa si imediata!

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
tichete de cresaministerul muncii


Data aparitiei: 04 Septembrie 2019
Ultima actualizare: 18 Octombrie 2019

Votati articolul "Valoarea tichetelor de cresa, MAJORATA din luna octombrie. Ce acte sunt necesare pentru obtinerea acestora?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 5 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Balanta de verificare: cele mai frecvente 5 erori intalnite

    • Pe langa functia de control, balantele de verificare servesc si la identificarea erorilor formale de inregistrare care altereaza egalitatile ce trebuie sa existe intre totalurile diferitelor coloanelor si a corelatiilor dintre ele, asigurand astfel exactitatea datelor contabile. Erorile care provoaca lipsa de egalitate intre coloanele balantelor pot fi erori de inregistrare in evidenta sistematica, erori de pregatire a conturilor in vederea intocmirii balantei, erori de intocmire a ba...» citeste mai departe aici

  • Registrul de Evidenta Fiscala: cine are obligatia intocmirii, ce cuprinde si un studiu de caz practic

    • Reamintim contribuabililor inregistrati ca platitori de impozit pe profit ca sunt obligati sa intocmeasca Registrul de evidenta fiscala, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 870/2005 privind Registrul de evidenta fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare. In plus, acesta poate fi intocmit atat in format fizic, eliberat de unitatile fiscale, cat si in format electronic. In continuare, veti afla ce intrebuie inscrise in REF, iar la final puteti consulta un studiu ...» citeste mai departe aici

  • Plata decont: monografie privind depasirea sumei aprobate pentru decontarea combustibilului

    • Cu privire la decontarea cheltuielilor de transport pentru salariati, intalnim adesea situatii in care suma cheltuita depaseste limita alocata. In urmatorul studiu de caz, vom analiza modul in care aceasta situatie este inregistrata in contabilitatea unei companii. Ne vom concentra asupra cazului in care un salariat, delegat la un alt punct de lucru, depaseste suma maxima alocata pentru decontarea combustibilului. Monografie plata decont: studiu de caz ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X