email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum pot beneficiarii programelor nationale suspenda obligatiile contractuale pe perioada starii de urgenta?

Cum pot beneficiarii programelor nationale suspenda obligatiile contractuale pe perioada starii de urgenta?
certificate de situatii de urgentastare de urgentaimm-uri

Obligatiile contractuale pot fi suspendate pe perioada starii de urgenta, de catre beneficiarii programelor nationale care au inchis sau redus activitatea, informeaza Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri din Romania. 
 

Aceasta suspendare se face la cerere, iar beneficiarii programelor nationale trebuie sa urmeze pasii de mai jos:

- transmiterea unei notificari prin e-mail catre Agentia pentru IMM, Atragere Investitii, Promovare Export (AIMMAIPE) cu care a incheiat acordul de finantare cu privire solicitarea de a suspenda clauzele contractuale, fara a astepta raspuns de la institutie.

- solicitarea online pe site-ul www.prevenire.gov.ro, in perioada urmatoare, unul dintre tipurile de Certificat de Situatie de Urgenta -Tip 1 (albastru) sau Tip 2 (galben), emise de catre MEEMA, conform Ordinului Ministrului Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri nr. 791/2020 – certificatul se va prezenta ulterior reprezentilor AIMMAIPE la vizitele de monitorizare sau se folosi in aceasta perioada in relatiile cu institutiile publice pentru obtinerea, in conditiile legii, de facilitati de creditare, masuri de sprijin, ori in relatiile comerciale: amanarea la plata pentru serviciile de utilitati, invocarea de forta majora.
 

Iata care sunt programele nationale:

  • Programul pentru stimularea infiintarii intreprinderilor mici si mijlocii “Start-up Nation - Romania, editiile 2017 si 2018
  • Programul de dezvoltare a activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata, editiile 2017 si 2018
  • Programul national multianual de microindustrializare, editiile 2017 si 2018
     

Pot beneficiarii programelor nationale sa ia somaj tehnic?

Ministerul Economiei informeaza ca DA. Somajul tehnic va fi obtinut in urma depunerii, de catre angajator, prin posta electronica, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene, precum si a municipiului Bucuresti, in raza carora isi au sediul social, o cerere semnata si datata de reprezentantul legal, insotita de o declaratie pe propria raspundere si de lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de aceasta indemnizatie, asumata de reprezentantul legal al angajatorului.

Certificatele de Situatie de Urgenta NU mai sunt necesare pentru obtinerea somajului tehnic pentru salariatii angajatorilor care isi reduc sau isi intrerup activitatea ca urmare a efectelor epidemiei de SARS-CoV-2

de Miruna Petrache

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
certificate de situatii de urgentastare de urgentaimm-uri

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 02 Aprilie 2020


Votati articolul "Cum pot beneficiarii programelor nationale suspenda obligatiile contractuale pe perioada starii de urgenta?":
Rating:

Nota: 2.5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Declaratia 301 - achizitie intracomunitara de bunuri si achizitie de servicii

Intrebare: Buna ziua, am o factura de achizitii intracomunitare cu doua pozitii : una cu marfa, cealalta cu transportul aferent marfii cumparate. La ce sectiune inregistrez factura in decontul de tva special D301? Inregistrez separat marfa la Secţiunea 1.`` Achiziţii intracomunitare de bunuri taxabile`` si cheltuiala cu transportul la Secţiunea 4.1. ``Achiziţii de servicii intracomunitare pentru care beneficiarul este obligat la plata TVA`` ? Sau intreaga factura la Sectiunea 1 ?
Multumesc.

Raspuns: Multumesc .... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 02 Aprilie 2020 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 6 - 5 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X