email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Granturi pentru investitii. Modalitatea de indeplinire a conditiei de realizare a minimum 50% din valoarea cifrei de afaceri

Granturi pentru investitii. Modalitatea de indeplinire a conditiei de realizare a minimum 50% din valoarea cifrei de afaceri
granturiinvestitiicifra de afaceri

In cadrul sesiunii de intrebari si raspunsuri publicate de Ministerul Economiei privind masura 3 - Granturi pentru investitii acordate IMM-urilor, a fost pus accentul si pe modalitatea de indeplinire a conditiei de realizare a minimum 50% din valoarea cifrei de afaceri. 

Citeste intrebarea mai jos si raspunsul pe care l-a oferit Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri (MEEMA).
 

Intrebare: Care este modalitatea de indeplinire a conditiei de realizare a minimum 50% din valoarea cifrei de afaceri planificate in cadrul formularului de inscriere in primii 2 ani de durabilitate, existand doua interpretari posibile si in aceasta situatie: in primii 2 ani (cumulat) sa fie atinsa o cifra de afaceri reprezentand minimum 50% din suma cifrelor de afaceri planificate pentru anii N+1 si N+2 sau in primii 2 ani (cumulat) sa fie atinsa o cifra de afaceri reprezentand minimum 50% din valoarea totala a veniturilor/cifrei de afaceri planificate pentru cei 3 ani de durabilitate? Iar in anul N+3 trebuie realizata diferenta nerealizata in anii N+1 si N+2?
 

Raspunsul MEEMA

In primii 2 ani (cumulat) sa fie atinsa o cifra de afaceri reprezentand minimum 50% din valoarea totala a veniturilor/cifrei de afaceri planificate pentru cei 3 ani de durabilitate, iar la sfarsitul anului 3 trebuie atinsa minim valoarea  totala previzionata pentru cei 3 ani de durabilitate. 

****

Sesiunea de inscrieri a fost deschisa incepand cu 3 decembrie, ora 10:00, si se va incheia pe 29 ianuarie, ora 20:00. Se face pe site-ul oficial granturi.imm.gov.ro



 

Citeste si: 8 intrebari si raspunsuri oficiale privind masura 3 Granturi pentru investitii acordate IMM-urilor

de Ghinea Viorica

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
granturiinvestitiicifra de afaceri

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 18 Decembrie 2020


Votati articolul "Granturi pentru investitii. Modalitatea de indeplinire a conditiei de realizare a minimum 50% din valoarea cifrei de afaceri":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Probleme - inventar /carti Biblioteca

Intrebare: Hristos a inviat !

Va prezint urmatoarea situatie: 1. - comisia de inventariere a inventariat doar faptic cartile din Biblioteca. 2. - in contabilitatea institutiei noastre nu exista evidenta clara a tuturor bunurilor si a valorii lor. 3.- la inventariere s-au constatat lipsuri si plusuri in gestiunea angajatului. 4. - de aceea, o comisie de evaluare a stabilit valoarea de piata a bunurilor lipsa. 4. - comisia de inventar considera ca trebuie doar sa inainteze Raportul de evaluare catre contabilitate. 5. - comisia de inventariere nu a spus cine este vinovatul /vinovatii si nu a scris in Procesul-verbal care este suma de imputat /de recuperat.

Va rugam frumos sa ne ajutati cu cateva sfaturi cum va trebui sa se procedeze.

1. - cine va trimite Listele de inventariere cuprinzând bunurile în custodie, aparţinând terţilor ? - comisia de inventariere ? sau contabilul sef ? sau directorul institutiei ? 2. - cine va face stabilirea rezultatelor inventarierii, prin confruntarea cantităţilor consemnate în listele de inventariere cu evidenţa tehnico-operativă pentru fiecare poziţie ? - comisia de inventariere ? sau contabilul sef ? 3. - in cazul nostru, cine propune modul de regularizare a diferenţelor dintre datele din contabilitate şi cele faptice, rezultate în urma inventarierii ? - comisia de inventariere ? sau contabilul sef ?

4. - in cazul nostru, cine va spune care este suma - prejudiciu care trebuie imputata gestionarului vinovat ?

5. - in cazul nostru, cine va spune cine este persoana vinovata /persoanele vinovate de lipsa in gestiune ? - comisia de inventariere ? sau contabilul sef ? sau juristul ?

6. - in cazul nostru, cine trebuie să faca propuneri de măsuri în legătură cu plusurile şi lipsurile constatate ? - comisia de inventariere ? sau contabilul sef ? sau juristul ?

7. Directorul spune ca toate acestea trebuie sa le faca doar contabilitatea, pentru ca este vinovata ca nu are evidenta in contabilitate a tuturor bunurilor /cartilor din Biblioteca.

8.- ce masura va trebui sa ia directorul ? Doar va imputa gestionarului lipsurile constatate la inventariere ? Va trebui sa ii dea si o sanctiune disciplinara ? Este vorba si despre vreo infractiune facuta de gestionar ?

Raspuns: Spuneti-mi va rog frumos cine trebuie sa faca Raportul catre reprezentantul legal ? contabilitatea ?... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 18 Decembrie 2020 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 7 - 4 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X