Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal
mail
Contabilitate Contabilul.ro | Contabilitate | Altele

TUTORIAL Raportarea cheltuielilor in aplicatia granturi.imm.gov.ro

Data aparitiei: 19 Februarie 2021
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
TUTORIAL Raportarea cheltuielilor in aplicatia granturi.imm.gov.ro
microgranturiministerul economieiraport de progres

Pentru a veni in sprijinul beneficiarilor masurii 1 “Microgranturi” si masurii 2 “Granturi pentru capital de lucru” aflati in etapa de raportare a cheltuielilor efectuate si incarcare in aplicatie a facturilor, op-urilor si raportului de progres, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului si Serviciul de Telecomunicatii Speciale, a realizat un tutorial cu pasii de efectuat in sistemul informatic.

Citeste si: Beneficiarii M1 si M2 pot incarca facturile, documentele de plata si raportul de progres in aplicatia granturi.imm.gov.ro
 

Raportarea cheltuielilor la M1 si M2 - tutorial

Raportarea cheltuielilor vizeaza beneficiarii ale caror cereri sunt aprobate, iar statusul lor este gata de implementare.
Informatiile privitoare la cererea depusa se vor regasi in sectiunea-Depunere- Cereri transmise.


Astfel, in urma primirii in aplicatia electronica de inscriere a notificarii Contract platit si pe adresa de email a reprezentantului legal informarea, beneficiarul:

> Acceseaza platforma- https://granturi.imm.gov.ro
> Alege din meniu- sectiunea Implementare- Raportarea cheltuielilor

In prealabil, beneficiarul selecteaza entitatea juridica!
In cazul in care, persoana juridica nu este selectata, sistemul emite o avertizare in acest sens, de tipul Pentru a putea vizualiza cererile, alege o persoana juridica.

In urma apasarii (dublu-click) cuvantului alege (marcat cu albastru)-sistemul deschide interfata Gestionare persoane juridice pentru alegerea firmei.


Dupa alegerea modulului Raportarea cheltuilelor, sistemul va deschide interfata in care este listata cererea aprobata, pentru care beneficiarul va justifica sumele.

Listarea va respecta urmatoarea structura:
>Titlu
> Apel
> Tip cerere
> Status
> Actiuni:
• Raporteaza cheltuieli
• Blocheaza

In vederea raportarii cheltuielilor:
> Beneficiarul apasa simbolul 
> Sistemul deschide pagina Raportari
> Beneficiarul bifeaza una dintre optiuni:
• Firma mea este platitoare de T.V.A
• Firma mea nu este platitoare de T.V.A
> Beneficiarul apasa butonul Adauga
>Sistemul deschide pagina pentru introducerea documentelor:
• Contract servicii
• Factura
• Ordin de plata (unul sau mai multe ordine de plata)

Pentru inregistrarea unui contract de servicii, beneficiarul:

> Completeaza numarul contractului
> Alege/ completeaza din calendar data, de forma: ZI/LUNA/AN
Data aleasa nu poate depasi data curenta!
> Incarca documentul semnat electronic de catre reprezentantul legal

Pentru inregistrarea unei facturi, beneficiarul:
> Completeaza numarul facturii
> Alege/ completeaza din calendar data facturii, de forma: ZI/LUNA/AN
Data aleasa nu poate depasi data curenta!
> Completeaza valoarea facturii (in RON)
> Incarca documentul semnat electronic de catre reprezentantul legal 

Click AICI pentru a vedea tutorialul complet >>>






Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"


X