email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ordinul 595/2021 - formularele necesare pentru obtinerea indemnizatiei de catre beneficiarii de drepturi de autor

Ordinul 595/2021 - formularele necesare pentru obtinerea indemnizatiei de catre beneficiarii de drepturi de autor
drepturi de autorordinul 595/2021indemnizatie

Prin Ordinul 595/2021 au fost aprobate noile formulare necesare pentru obtinerea indemnizatiei de 41.5% de catre beneficiarii de drepturi de autor. Cererea si declaratia pe proprie raspundere se utilizeaza pentru solicitarea drepturilor incepand cu cele aferente lunii iunie 2021.


Tot prin Ordinul 595/2021 au fost aprobate si formularele pentru profesionistii definiti la art. 3 alin. (2) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil si cele pentru persoanele care au incheiate conventii individuale de munca in baza Legii nr. 1/2005. Consulta formularele din Anexa 1 si Anexa 2 AICI

Ordinul 595/2021 - formulare drepturi de autor

Formularele necesare persoanelor fizice care obtin venituri exclusiv din drepturile de autor si drepturile conexe fac parte din Anexa 3 a Ordinului 595/2021. 

Modelul cererii si al declaratiei pe propria raspundere pentru persoanele fizice care obtin venituri exclusiv din drepturile de autor si drepturile conexe, astfel cum sunt reglementate de Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, care urmeaza sa beneficieze de plata indemnizatiei prevazute la art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 282/2020, cu modificarile si completarile ulterioare
 

 

CERERE

Catre


AGENTIA PENTRU PLATI SI INSPECTIE SOCIALA A JUDETULUI …………………………/MUNICIPIULUI BUCURESTI
Subsemnatul, ............., cu domiciliul/sediul in localitatea ....................., str. ................. nr. .........., judetul .........../municipiul Bucuresti, sectorul ......., identificat cu CI/BI seria ...... nr. ......., CNP ............, telefon .........., e-mail ............., in conformitate cu prevederile art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 282/2020, cu modificarile si completarile ulterioare, va solicit acordarea indemnizatiei pentru perioada ............. .

Solicit plata in contul ....................., al carui titular sunt, deschis la Banca ........................... .

Atasez:
– declaratia pe propria raspundere;
– copie dupa actul de identitate;
– copie dupa extrasul de cont (deschis in calitatea mentionata, pentru care solicit indemnizatia).

Data ................
Numele si prenumele (in clar) ..............................
Semnatura .........................

 

DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE

Catre
AGENTIA PENTRU PLATI SI INSPECTIE SOCIALA A JUDETULUI .................../MUNICIPIULUI BUCURESTI
Subsemnatul/a, ..............., cu domiciliul/sediul in localitatea ................., str. .................. nr ......., judetul ...................../municipiul Bucuresti, sectorul ......, identificat(a) cu CI/BI seria ..... nr. .............., CNP .................., telefon .................., e-mail ................., cunoscand prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere urmatoarele:

1. in anul 2019 media incasarilor brute obtinute exclusiv din drepturi de autor lunare a fost de ............... lei;
2. veniturile estimate in declaratia unica, respectiv norma de venit stabilit in anul 2020 sunt/este de ........................ lei;
3. in perioada starii de urgenta/starii de alerta am beneficiat de indemnizatia prevazuta de art. XV alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, in cuantum de ............... lei;
4. realizez activitate din luna ..............., obtinand incasari brute de ............ lei (medie lunara) exclusiv din drepturi de autor, neincasand si sume din alte tipuri de activitati.

In aceste conditii declar ca in luna ....................., pentru care solicit indemnizatia, incasarile brute obtinute exclusiv din drepturi de autor sunt de ................ lei.

Data .................
Numele si prenumele (in clar) ...................
Semnatura ............................


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Sinteza noutatilor legislative 2024:


TAX MEMO - MEMORATOR TAXE SI IMPOZITE!

->>  Numele obligatiei fiscale respective
->>  Ce act normativ se aplica
->>  Categorii de contribuabili vizati
->>  Termene de plata
->>  Ce declaratii trebuie depuse obligatoriu
->>  Exceptiile de la regula (daca exista)
->>  Observatii, precizari, recomandari, atentionari

Iti sunt acum disponibile doar in 30 sec.

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
drepturi de autorordinul 595/2021indemnizatie


Data aparitiei: 12 Iulie 2021

Votati articolul "Ordinul 595/2021 - formularele necesare pentru obtinerea indemnizatiei de catre beneficiarii de drepturi de autor":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • ANAF: 15 aprilie, noul termen pentru iesirea din sistemul de impozitare al microintreprinderilor

    • Update 28 martie 2024:  ANAF a anuntat ca termenul limita pentru declararea iesirii din sistemul de impozitare al microintreprinderilor va fi extins pana la data de 15 aprilie 2024. Initial, firmele mici erau obligate sa depuna Declaratia 700 pana la data de 31 martie pentru a iesi din sistemul de impunere pe veniturile microintreprinderilor. Guvernul urmeaza sa adopte modificarea propusa in aceasta saptamana. In cele ce urmeaza, va prezentam anu...» citeste mai departe aici

  • Factura emisa anul trecut si primita in 2024. Putem deduce TVA?

    • In cele ce urmeaza veti afla daca putem deduce TVA din facturi primite si inregistrate in 2024, dar a caror data de emitere este in 2023. Deducere TVA pentru o factura emisa anul trecut Pentru deducerea TVA din facturile primite pentru bunuri sau servicii, persoana inregistrata ca platitor de tva trebuie sa indeplineasca doua conditii: - sa detina o factura emisa in conformitate cu prevederile art. 319, precum si dovada platii in cazul achizitiilo...» citeste mai departe aici

  • Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: atentie la suma maxima prevazuta de lege!

    • In prezentul studiu de caz, ne propunem sa analizam aspectele legale ale imprumutului acordat de societate catre asociatul unic. Veti afla in randurile de mai jos care este suma maxima ce poate fi imprumutata, modalitatea de plata si textul de lege aplicabil in contextul legislatiei in vigoare. Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: studiu de caz Intrebare: "O societate comerciala poate imprumuta asociatul unic? Care este...» citeste mai departe aici

  • CUM si UNDE ne putem plati obligatiile fiscale: Ghid ANAF privind modalitatile plata

    • Cu scopul de a informa contribuabilii, ANAF a publicat o brosura cu modalitatile de plata disponibile catre institutie. Aceasta initiativa are ca obiectiv principal simplificarea si eficientizarea procesului de plata a taxelor si impozitelor, oferind contribuabililor o intelegere clara a tuturor optiunilor disponibile. Impozite, taxe, contributii si alte sume datorate - CUM si UNDE putem plati Contribuabilii isi pot indeplini obl...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X