In cazul in care o societate comerciala are activitatea suspendata, chiar si de cativa ani, mai este obligata prin lege sa conecteze casa de marcat la ANAF? Ce obligatii mai are in aceasta situatie?
Citeste ce spune legislatia despre obligatiile unei societati cu activitatea suspendata.
Activitate suspendata - casa de marcat: raspunsul specialistului
Pe perioada suspendarii activitatii nu sunteti exceptat de la conectarea casei de marcat la sistemul informatic online al ANAF.
- Dec 0635 locuri
disponibileSeminarul National de Fiscalitate si Contabilitate, 6 si 7 decembrie 2024, Poiana Brasov
2024, Hotel Sport****, Poiana BrasovVezi detaliiInscriere - Dec 0635 locuri
disponibileSeminarul National de Legislatia Muncii, 6 si 7 decembrie 2024, Poiana Brasov
2024, Hotel Sport****, Poiana BrasovVezi detaliiInscriere - Dec 0635 locuri
disponibileSeminarul National de Salarizare si Contributii, 6 si 7 decembrie 2024, Poiana Brasov
2024, Hotel Sport****, Poiana BrasovVezi detaliiInscriere - Dec 0635 locuri
disponibileSeminarul National de Sanatate si Securitate in Munca, 6 si 7 decembrie 2024, Poiana Brasov
2024, Hotel Sport****, Poiana BrasovVezi detaliiInscriere - Ian 2040 locuri
disponibileSeminarul National de Fiscalitate si Contabilitate, editia 150
2025, Hotel Crowne Plaza****, BucurestiVezi detaliiInscriere - Ian 20100 locuri
disponibileVideo Seminarul National de Fiscalitate si Contabilitate - CU intrebari
2025, Platforma www.webinar.rs.roVezi detaliiInscriere
Pe perioada suspendarii activitatii sunteti obligat sa depuneti lunar F4109 pentru fiecare luna din perioada de suspendare. Si in cazul regimului derogatoriu la ANAF nu sunteti exceptat de la depunerea acelei declaratii pe zero deoarece F4109 nu este pe lista declaratiilor ANAF de care ati fi fost scutit pentru depunere.
Prin urmare, nefiind precizata ca exceptie, inclusiv firmele suspendate au aceasta obligatie de conectare la serverel ANAF.
Conform ordinului 627/2018 art. 3 alin 1 si 2 In situatia in care exista aparate de marcat electronice fiscale neutilizate, utilizatorii au obligatia de a informa organul fiscal prin completarea si transmiterea "Declaratiei privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate". Prin aparate de marcat electronice fiscale neutilizate se intelege aparatele de marcat electronice fiscale care nu au fost utilizate, in nicio zi din perioada de raportare.
Cartea Verde a Contabilitatii
Cartea verde a Contabilitatii varianta online
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Raspuns oferit pe portalcontabilitate.ro de Raluca Liliana Anghelache - Economist.