Contabilul.ro
Un proiect editorial marca Rentrop&Straton -
Liderul informatiilor specializate din Romania
Contabilul.ro

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz
mail
Contabilitate Contabilul.ro | Contabilitate | Studii de caz

Societatile comerciale cu activitatea suspendata sunt obligate sa conecteze casa de marcat la ANAF?

Data aparitiei: 03 Noiembrie 2021
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Societatile comerciale cu activitatea suspendata sunt obligate sa conecteze casa de marcat la ANAF?
casa de marcatF4109societate comerciala

In cazul in care o societate comerciala are activitatea suspendata, chiar si de cativa ani, mai este obligata prin lege sa conecteze casa de marcat la ANAF? Ce obligatii mai are in aceasta situatie? 

Citeste ce spune legislatia despre obligatiile unei societati cu activitatea suspendata. 
 

Activitate suspendata - casa de marcat: raspunsul specialistului

Pe perioada suspendarii activitatii nu sunteti exceptat de la conectarea casei de marcat la sistemul informatic online al ANAF.

 

Pe perioada suspendarii activitatii sunteti obligat sa depuneti lunar F4109 pentru fiecare luna din perioada de suspendare. Si in cazul regimului derogatoriu la ANAF nu sunteti exceptat de la depunerea acelei declaratii pe zero deoarece F4109 nu este pe lista declaratiilor ANAF de care ati fi fost scutit pentru depunere.

Prin urmare, nefiind precizata ca exceptie, inclusiv firmele suspendate au aceasta obligatie de conectare la serverel ANAF.

Conform ordinului 627/2018 art. 3 alin 1 si 2 In situatia in care exista aparate de marcat electronice fiscale neutilizate, utilizatorii au obligatia de a informa organul fiscal prin completarea si transmiterea "Declaratiei privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate". Prin aparate de marcat electronice fiscale neutilizate se intelege aparatele de marcat electronice fiscale care nu au fost utilizate, in nicio zi din perioada de raportare.
 

 

Raspuns oferit pe portalcontabilitate.ro de Raluca Liliana Anghelache - Economist. 

Informatii de top de la expertii PortalContabilitate.ro

- cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania -

Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?

Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT - Completeaza formularul de mai jos:

- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la experti

Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.





Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz"


X