Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal
mail
Contabilitate Contabilul.ro | Contabilitate | Declaratii si formulare

Formularul F4105 pentru case de marcat trebuie transmis la ANAF in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data la care aparut situatia

Data actualizarii: 29 Martie 2023
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Formularul F4105 pentru case de marcat trebuie transmis la ANAF in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data la care aparut situatia
case de marcatF4105F4109

Reprezentantii ANAF Galati fac precizari importante referitoare la respectarea termenelor de catre contribuabili a declararii/depunerii de informatii in domeniul aparatelor de marcat electronice fiscale prin formularele”F4105”- Notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal si “F4109”- Declaratie privind aparatele de marcat electronice fiscale( AMEF) neutilizate.

I. Referitor la “F4105”- Notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal

Utilizatorii de aparate de marcat electronice fiscale au obligatia de a informa organul fiscal competent- prin transmiterea unei notificari, denumita in continuare “F4105”- cu privire la aparitia unei situatii precum: furt/disparitie/distrugerea aparatului de marcat electronic, schimbarea locului de utilizare a aparatului intre puncte de lucru ale aceluiasi operator economic, instrainarea aparatului de marcat electronic fiscal, inchiderea punctului de lucru, incetarea activitatii prin lichidare, dizolvarea, fuziunea, divizarea operatorului economic sau altele, dupa caz.

Notificarea trebuie transmisa organului fiscal competent in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data la care aparut situatia.

Utilizatorul transmite notificarea prin mijloace electronice de transmitere la distanta, accesand:
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Declaratii_R/4105.html.


II. Referitor la “F4109”- Declaratii privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate

Se depune in fiecare luna de catre utilizatori pentru aparate de marcat neutilizate, pastrate de catre acestia dupa: inchiderea punctelor de lucru/scoaterea memoriei fiscale/ restrangerea punctelor de lucru/ incetarea activitatii sezoniere/ suspendarea activitatii, etc., pana in momentul in care se reia activitatea.

Declaratia se transmite prin mijloace electronice de transmitere la distanta, pana cel tarziu in data de 20 a lunii urmatoare perioadei de raportare in care aparatele de marcat electronice fiscale nu au fost utilizate, accesand: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Declaratii_R/4105.html.

De asemenea, va aducem la cunostinta ca, informatiile privind procedura de conectare la distanta a aparatelor de marcat electronice fiscale este prezentata in “Ghidul cu privire la conectarea aparatelor de marcat electronice fiscale la sistemul informatic al MF-ANAF-2021” accesand: https://www.anaf.ro.

Nefurnizarea la termen de catre contribuabili a informatiilor periodice solicitate de organul fiscal, constituie contraventie. 






Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"


X