Analizam in acest material cazul unei societati care a avut mai multe case de marcat. Unele dintre acestea nu au fost utilizate, motiv pentru care s-a procedat in noiembrie 2021 la scoaterea memoriei fiscale de catre o unitate specializata si s-a depus la ANAF formularul F4105 - notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal cu privire la scoaterea memoriei fiscale.
Trebuie depuse in continuare declaratii F4109 - "Declaratie privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate" pentru aceste case de marcat? Iata ce a raspuns specialistul nostru!
Citeste si: Casa de marcat defecta. Mai trebuie depusa declaratia F4109?
- Noi 29100 locuri
disponibileVideo Trainingul legislativ Declaratia 112
2024, www.webinar.rs.roVezi detaliiInscriere - Dec 0635 locuri
disponibileSeminarul National de Fiscalitate si Contabilitate, 6 si 7 decembrie 2024, Poiana Brasov
2024, Hotel Sport****, Poiana BrasovVezi detaliiInscriere - Dec 0635 locuri
disponibileSeminarul National de Legislatia Muncii, 6 si 7 decembrie 2024, Poiana Brasov
2024, Hotel Sport****, Poiana BrasovVezi detaliiInscriere - Dec 0635 locuri
disponibileSeminarul National de Salarizare si Contributii, 6 si 7 decembrie 2024, Poiana Brasov
2024, Hotel Sport****, Poiana BrasovVezi detaliiInscriere - Dec 0635 locuri
disponibileSeminarul National de Sanatate si Securitate in Munca, 6 si 7 decembrie 2024, Poiana Brasov
2024, Hotel Sport****, Poiana BrasovVezi detaliiInscriere
Scoaterea memoriei fiscale la case de marcat neutilizate: raspunsul specialistului
Din prevederile art. 3 alin. 1-2 din Anexa la OPANAF 627/2018, in situatia in care exista aparate de marcat electronice fiscale neutilizate, operatorii economici utilizatori au obligatia de a informa organul fiscal prin completarea si transmiterea formularului F4109 Declaratie privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate, prin neutilizare intelegandu-se neutilizarea aparatelor in nicio zi din perioada de raportare/luna calendaristica.
Citeste si: Societatile comerciale cu activitatea suspendata sunt obligate sa conecteze casa de marcat la ANAF?
Formularul F4109 se depune pe intreaga perioada de neutilizare, cata vreme aparatele de marcat electronice fiscale sunt fiscalizate. Daca societatea a procedat, dupa scoaterea memoriei fiscale si depunerea formularului F4105, si la defiscalizarea casei de marcat si a obtinut dovada anularii numarului de ordine alocat initial casei de marcat cu prilejul fiscalizarii, atunci nu va mai fi nevoie de depunerea formularului F4109. Pana la finalizarea defiscalizarii, formularul F4109 trebuie depus in continuare.
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Manual de politici contabile - Stick USB
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2024
Balanta de verificare de la A la Z Analize corelatii studii de caz
Raspuns oferit pe portalcontabilitate.ro de Constanta Popa - Economist.