email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Procedura transmitere REVISAL de catre membrii CECCAR

transmitere revisalmembri ceccarservicii intocmire revisalcabinete individualeOrdinul Nr. 2822




Urmare a activitatilor constante desfasurate de Conducerea Corpului pe linia clarificarii statutului de expert contabil  si prestarea serviciilor in piata potrivit standardelor si reglementarilor CECCAR,  s-a reusit  modificarea anexei la Ordinul ministrului muncii, familiei si protectiei sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii si actelor pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la inspectoratul teritorial de munca pentru obtinerea parolei, precum si a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic, fiind emis Ordinul 2822/20.12.2011 publicat in  Monitorul Oficial al Romaniei nr. 920/23.12.2011 acordandu-se astfel posibilitatea ca membrii C.E.C.C.A.R. care desfasoara activitate prin intermediul cabinetelor individuale sa presteze servicii de intocmire a Revisal.
 
Mentionam faptul ca, membrii Corpului, persoane fizice, nu trebuie sa se inregistreze ca si PFA, putand sa isi desfasoare activitatile doar in baza inregistrarii fiscale la organele competente.
 
Redam mai jos continutul Ordinului Nr. 2822 din 20 decembrie 2011  privind modificarea anexei la Ordinul ministrului muncii, familiei si protectiei sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii si actelor pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la inspectoratul teritorial de munca pentru obtinerea parolei, precum si a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic.
 
    Avand in vedere: 
 
    - Nota nr. 771 din 30 noiembrie 2011 a inspectorului general de stat al Inspectiei Muncii; 
    - prevederile art. 2 alin. (11) si art. 5 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile ulterioare, in temeiul art. 12 din Hotararea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea  si  functionarea Ministerului Muncii, Familiei  si protectiei Sociale, cu modificarile  si completarile ulterioare, 
 
ministrul muncii, familiei si protectiei sociale emite urmatorul ordin: 
 
    ART. I 
    Anexa la Ordinul ministrului muncii, familiei si protectiei sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii  si actelor pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la inspectoratul teritorial de munca pentru obtinerea parolei, precum si a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, se modifica dupa cum urmeaza: 
 
    1. La capitolul III, punctul 11 va avea urmatorul cuprins: 
 
    "11. Informarea la care s-a facut referire la pct. 10 va consta intr-o adresa intocmita de  angajator, care va cuprinde: denumirea prestatorului de servicii, certificatul de inregistrare al prestatorului, eliberat de registrul comertului, sau dovada inregistrarii fiscale la organele competente, precum si data de la care s-a contractat serviciul de completare si transmitere a registrului."
 
    2. La capitolul IV, la punctul 18, partea introductiva va avea urmatorul cuprins: 
 
    "18. Termenele de completare, respectiv inregistrare in registru a elementelor prevazute in hotarare si transmiterea registrului sunt stabilite dupa cum urmeaza:". 
 
    3. La capitolul IV punctul 18 litera b), teza a doua va avea urmatorul cuprins: 
 
    "Prin salariu se intelege salariul de baza lunar brut prevazut in contractul individual de munca, iar prin sporuri se intelege sporurile astfel cum sunt prevazute in contractul individual de munca in suma fixa sau procent;". 
 
    ART. II 
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I. 
 
 
 

 

de Mihaela Pascu

NOUTATI Contabile 2024

Atentie! S-a modificat legislatia privind impozitul minim pe cifra de afaceri


Important!
Incepand cu 1 ianuarie 2024, firmele cu o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro in anul precedent si care in anul de calcul determina un impozit pe profit mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA) sunt obligate sa plateasca un impozit minim pe cifra de afaceri de 1%.

Problema e ca aceasta modificare, introdusa prin Legea nr. 296/2023, lasa loc de interpretari.

Explicatii complete si solutiile optime, in lucrarea Impozitul minim pe cifra de afaceri. Fiscalitate aplicata. 

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
transmitere revisalmembri ceccarservicii intocmire revisalcabinete individualeOrdinul Nr. 2822


Data aparitiei: 16 Martie 2012

Votati articolul "Procedura transmitere REVISAL de catre membrii CECCAR":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X