email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ANPIS va avea un call-center la care cetatenii vor putea suna pentru a obtine informatii despre indemnizatiile si serviciile publice pentru copii si familii

ANPIS va avea un call-center la care cetatenii vor putea suna pentru a obtine informatii despre indemnizatiile si serviciile publice pentru copii si familii
anpisalocatieindemnizatie crestere copil

Pentru a facilita accesul cetatenilor la beneficiile de asistenta sociala (indemnizatia pentru cresterea copilului, ajutorul pentru incalzire si altele), ANPIS va avea un call-center gestionat de 70 de experti externi, platiti din fonduri europene, pe perioada de implementare a proiectului.

Guvernul a aprobat recent, printr-un Memorandum, activitatile necesare pentru implementarea proiectului Politici sociale performante – strategie nationala pentru implementarea performanta a politicilor familiale, care vizeaza infiintarea unui helpdesk in cadrul Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala (ANPIS).

Acest helpdesk, care va include si un call-center cu rolul de a simplifica accesarea de catre cetateni a serviciilor din domeniul politicilor familiale, prin instrumente moderne si canale eficiente, accesibile si accesibilizate de comunicare, adaptate la progresele tehnologiei moderne.

Prin prezentul Memorandum, se propune aprobarea organizarii de concursuri sau examene pentru ocuparea unui numar de 70 posturi expert extern in afara organigramei din cadrul Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala(ANPIS) – institutie publica din subordinea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale(MMSS), posturi finantate in cadrul proiectului Politici sociale performante – strategie pentru implementarea performanta a politicilor familiale”, se mentioneaza in document.

Agentia Nationala pentru Plati si Inspectie Sociala gestioneaza plata beneficiilor de asistenta sociala pentru peste 6,5 milioane de beneficiari, administreaza si gestioneaza un buget de peste 27,1 miliarde lei pentru acordarea urmatoarelor beneficii sociale:

- alocatia de stat pentru copii;
- indemnizatia pentru cresterea copilului;
- venitul minim garantat;
- alocatia pentru sustinerea familiei;
- ajutorul pentru incalzirea locuintei;
- indemnizatia de hrana pentru bolnavii HIV/SIDA,


- alocatia de plasament;
- subventii acordate asociatiilor si fundatiilor;
- indemnizatia de sprijin ca urmare a situatiei epidemiologice determinata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2;
- indemnizatia de sprijin pentru consumatorul vulnerabil de energie;
- compensare pentru consumul de energie electrica si gaze naturale pentru sezonul rece 2021 – 2022;
- asistenta in acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice;
- indemnizatia care se acorda pe perioada concediului de acomodare;
- programul national de suport pentru copii, in contextul pandemiei de COVID-19 - "Din grija pentru copii".

Obiectivul General al proiectului este de a consolida parteneriatul dintre MMSS - ANPIS – cetatean, promovand principiile unei bune guvernari prin cresterea gradului de transparenta a politicilor implementate de catre MMSS (inclusiv ANPIS) prin realizarea de instrumente moderne si canale eficiente, accesibile si accesibilizate de comunicare, adaptate la progresele tehnologiei moderne. Potrivit proiectului, simplificarea si standardizarea in administratia publica se va realiza atat prin dezvoltarea si introducerea de sisteme comune de raportare, simple si adecvate care sa incurajeze si sa favorizeze introducerea unui mecanism unitar de colectare si corelare a programelor de beneficii de asistenta sociala in domeniul politicilor familiale (macheta unitara de raportare), cat si prin elaborarea unei strategii nationale pentru implementarea performanta de politici familiale. 

 

Sursa foto: Pixabay.com


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Manualul de Inventariere a fost actualizat cu Legea 296/2023 si OMFP 1447/2023!


 ATENTIE!

Acum exista reguli noi privind procedura de inventariere, introduse de:

  • Codul fiscal
  • OMFP 3067/2018
  • Legea 163/2018 care permite distribuirea de dividende pe parcursul anului
  • OMFP 3103/2017
  • Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung
  • OMFP 1447/2023 pentru modificarea si completarea unor reglementari privind documentele financiar-contabile

  Explicatii complete gasiti in ghidul Manualul de inventariere. Societati comerciale. PFA. ONG.

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
anpisalocatieindemnizatie crestere copil


Data aparitiei: 04 Noiembrie 2022

Votati articolul "ANPIS va avea un call-center la care cetatenii vor putea suna pentru a obtine informatii despre indemnizatiile si serviciile publice pentru copii si familii":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X