Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

ANAF actualizeaza formularele 100 si 710

formularul 710formularul 100anafinstitutii publicecodul de procedura fiscala

Incepand cu luna septembrie 2017, autoritatile si institutiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care au cel putin 50 de angajati si care nu angajeaza persoane cu handicap intr-un procent de cel putin 4% din numarul total de angajati, platesc lunar catre bugetul de stat o suma reprezentand salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata inmultit cu numarul de locuri de munca in care nu au angajat persoane cu handicap.

Conform dispozitiilor art. 90 alin.(4) din Codul de procedura fiscala, a fost reglementata modalitatea de indeplinire a obligatiilor fiscale in cazul persoanelor/entitatilor care si-au incetat existenta. Codul de identificare fiscala retras ca urmare a radierii inregistrarii fiscale poate fi utilizat ulterior radierii pentru indeplinirea, de catre succesorii persoanelor/entitatilor care si-au incetat existenta, a obligatiilor fiscale aferente perioadelor in care persoana/entitatea a avut calitatea de subiect de drept fiscal.

Astfel, ANAF propune, printr-un proiect de ordin, modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr.587/2016, dupa cum urmeaza:

- completarea formularelor 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat" si 710 "Declaratie rectificativa" cu rubricile necesare aplicarii dispozitiilor art.90 alin.(4) din Codul de procedura fiscala.
- modificarea corespunzatoare a instructiunilor de completare a formularelor 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat" si 710 "Declaratie rectificativa".

Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili
Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili

Reamintim ca, incepand cu data de 1 septembrie 2017, prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 60/2017, a fost modificata Legea nr.448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, fiind eliminata dispozitia potrivit careia contribuabilii pot opta pentru achizitionarea de produse sau servicii realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate in unitatile protejate autorizate, pe baza de parteneriat, in suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat.

Sursa: ANAF

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
formularul 710formularul 100anafinstitutii publicecodul de procedura fiscala

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 28 Septembrie 2017


Votati articolul "ANAF actualizeaza formularele 100 si 710":
Rating:

Nota: 3 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Contracte diverse - semnaturi si plati

Intrebare: Buna dimineata !

Noul director al institutiei noastre publice cere ca orice Contract
( de munca, comercial, de prestari servicii, etc.) ce va fi incheiat intre institutia noastra si
alte persoane fizice sau juridice sa fie semnat
de salariatul care l-a completat cu toate datele necesare,
apoi sa fie vizat de jurist, si semnat si de contabilul sef si salariatul care pune viza CFP.

Dar, sunt totusi perioade cand unii salariati nu sunt prezenti la serviciu
( sunt in concediu de odihna,..).

Va rog frumos sa ne ajutati si sa ne dati un sfat,
si sa ne spuneti daca unul dintre acesti salariati nu sunt la serviciu,
mai pot semna un contract ulterior incheierii lui, atunci cand vor veni din concediu ?

Directorul cere ca un Contract ce a fost incheiat saptamana trecuta
sa fie semnat saptamana aceasta si de contabilul sef,
care a venit din concediul de odihna,
pentru ca altfel, spune el, nu poata sa faca plata.

Contabilul sef poate semna contractul doar cu data de acum,
cand este prezent la serviciu.
Consider ca o semnatura retroactiva ar constitui un fals in inscrisuri.

Va rugam frumos sa ne ajutati cu un sfat in cazul prezentat.


Raspuns: Da, se fac Referate/Note de fundamentare, .... Insa, nu avem Proceduri pentru semnarea contractelor....... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 28 Septembrie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016