email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce avantaje aduce kitul complet de Semnatura Electronica de la Alfa Sign

semnatura electronicakit complet de semnatura electronicaalfasigncertificat digital calificat

Tot mai multe companii care activeaza pe teritoriul Romaniei au inteles necesitatea, dar si oportunitatea pe care le-o ofera semnatura electronica in procesul administrativ si birocratic la care erau supuse zi de zi.

Altfel spus, semnatura electronica este in 2017 nu numai necesara, ci si indispensabila mediului de afaceri din Romania, tinand cont ca aceasta ofera valoare legala oricarui document electronic si permite companiilor sa renunte la documentele tiparite.

De la valoarea legala oferita documentelor electronice, pana la scutirea de deplasari inutile si reducerea timpului pierdut inutil, achizitionarea unui kit complet de semnatura electronica, precum cel oferit de furnizorul autorizat AlfaSign, este practic indispensabila pentru orice contabil, administrator, medic, farmacist, angajat al departamentului juridic si este perfect valabil in relatii cu institutii importante, precum: ANAF, CNAS, SEAP, ITM, ONRC FOREXBUG, Ministerul Fondurilor Europene, dar si cu persoanele fizice.

O mare atentie trebuie acordata procesului de selectie a furnizorului de semnatura electronica, ce trebuie in mod obligatoriu sa fie recunoscut ca furnizor de servicii de acreditare de Ministerul Comunicatiilor, conform legii semnaturii electronice.

Furnizorul autorizat AlfaSign ofera kituri complete de semnatura electronica, ce vin la pachet cu: token nou, certificat digital calificat, aplicatia de semnare, la un cost de numai 30 Euro/an, iar transportul pentru orice comanda este gratuit. 

Serviciile de reinnoire a certificatului digital calificat oferit de AlfaSign au cel mai mic pret din piata: doar 27 Euro/an.

Certificatele AlfaSign pot fi utilizate pentru semnatura electronica, semnare electronica de documente PDF, autentificare, autentificare servere Web, toate impreuna sau separat (in functie de serviciul ales de beneficiar) ca dovada a identitatii in orice tip de tranzactii electronice.

Puteti obtine rapid si simplu un certificat digital calificat pentru:

    - utilizarea platformei Ministerului Fondurilor Europene – MySmis si semnarea Cererilor de Finantare
   -  depunerea declaratiilor on-line in relatiile cu Institutiile de Stat: Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (CNVM), Monitorul Oficial (MO), Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM), Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), etc.;
    - decontarile catre Casa Nationala a Asigurarilor de Sanatate (CNAS);
    reteta electronica;
    - depunerea si semnarea electronica a documentelor solicitate de Autoritatile contractante din cadrul Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP);
    - transmiterea raportarilor catre Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP);
    - semnarea si/sau criptarea mesajelor trimise prin e-mail catre Partenerii de afaceri ai companiei;
    - autentificarea in sisteme informatice private

Instructiuni complete pentru obtinere sau reinnoirea certificatului digital gasiti pe www.alfasign.ro.

 

 


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Sinteza noutatilor Contabile din 2024:


• Aplicarea sistemului e-Factura
• Sistemul RO e-Transport
• Sistemul garantie-returnare (RetuRO)
• Raportarea SAF-T
• Managementul stocurilor – implicatii fiscale si raportarea in SAF-T
• Prelucrare stocuri in sistem lohn

Descopera TOATE noutatile contabile in Ghidul practic al contabilitatii in 2024. Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete.

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
semnatura electronicakit complet de semnatura electronicaalfasigncertificat digital calificat


Data aparitiei: 10 Octombrie 2017

Votati articolul "Ce avantaje aduce kitul complet de Semnatura Electronica de la Alfa Sign":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici