email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Programul Rabla pentru electrocasnice incepe in 14 mai 2021: inscriere, produse si noile valori ale voucherelor

Programul Rabla pentru electrocasnice incepe in 14 mai 2021: inscriere, produse si noile valori ale voucherelor
rabla pentru electrocasnicedeseurivouchere

Incepand cu 14 mai 2021, ora 10:00, se deschide perioada de inscriere in Programul Rabla pentru electrocasnice, anunta Administratia Fondului pentru Mediu. 

Bugetul alocat acestui program in anul 2021 este de 75 milioane lei.

Anul acesta, modalitatea de accesare a programului a fost revizuita, astfel incat persoanele fizice sa poata beneficia de oportunitatea de a se inscrie si de a obtine unul sau mai multe vouchere.

Incepand cu 14 mai, persoanele fizice au la dispozitie 7 zile in vederea inscrierii in program prin crearea contului de utilizator in aplicatia informatica.

„Contul de utilizator” este un element de noutate al acestei editii a programului si permite atat selectia voucherelor, cat si urmarirea statusului acestora.

Pentru eficientizarea procesului de selectie a voucherelor, editia de anul acesta se va desfasura etapizat.

Programul Rabla pentru electrocasnice 2021: etapele de desfasurare 

  •  Inscrierea persoanelor fizice in aplicatie, prin crearea conturilor de utilizator (14 mai - 20 mai);
     
  •  Etapa I: Selectia voucherelor aferente categoriei din care fac parte masinile de spalat rufe/vase si frigiderele/congelatoarele (21 mai - 03 iunie);
     
  •  Etapa II: Selectia voucherelor aferente categoriei din care fac parte televizoarele, laptopurile si tabletele (04 iunie-17 iunie);
     
  • Etapa III: Selectia voucherelor aferente categoriei din care fac parte aparatele de aer conditionat, uscatoarele de rufe si aspiratoarele (18 iunie – 01 iulie).

Inscrierea solicitantilor in Program consta in crearea contului de utilizator, pentru care se introduc urmatoarele date: nume, prenume, localitate si judet, cod numeric personal (CNP), adresa de e-mail si numarul de telefon valid. Beneficiarul are obligatia de a incarca CI/BI si declaratia pe proprie raspundere pusa la dispozitie de AFM pana la momentul utilizarii voucherului. Valabilitatea voucherelor este de 15 zile de la data validarii acestora de catre AFM, termen in care trebuie utilizate la un comerciant validat.
Dupa inscrierea solicitantilor prin crearea conturilor de utilizator, demareaza etapele de selectie, in aplicatia informatica, a voucherelor aferente echipamentelor noi, prima categorie fiind cea a masinilor de spalat rufe/vase si a frigiderelor/congelatoarelor.

Perioada de derulare a unei etape de selectie a voucherelor dintr-o categorie este de 14 zile sau pana la epuizarea bugetului alocat etapei respective.

Concomitent cu inscrierea solicitantilor in Program prin crearea conturilor de utilizator, se va desfasura si sesiunea de inscriere in vederea validarii comerciantilor, realizata tot prin intermediul aplicatiei informatice.

 

Rabla pentru electrocasnice 2021 - echipamente incluse in program

Anul acesta, echipamentele incluse in program si sumele aferente fiecarui echipament sunt:
 

- 400 de lei pentru masini de spalat rufe, inclusiv cu uscator avand cel putin noua clasa energetica C;

- 400 de lei pentru masini de spalat vase avand cel putin noua clasa energetica D;

- 400 de lei pentru aparate de aer conditionat, inclusiv aparate de aer conditionat portabile, cu eficienta energetica la racire cel putin A++;

- 400 lei pentru categoria frigidere/combine frigorifice/lazi frigorifice/congelatoare avand cel putin noua clasa energetica E;

- 400 lei pentru televizoare avand cel putin noua clasa energetica E;

- 400 lei pentru uscatoare de rufe cu eficienta energetica cel putin A++;

- 200 de lei pentru aspiratoare cu un consum de energie mai mic de 43 kWh/an;

- 500 de lei pentru laptopuri;

- 300 de lei pentru tablete.

Alta noutate este faptul ca pentru laptopuri si tablete se poate preda la schimb fie un echipament de tip calculator personal, compus din unitate centrala si monitor, fie un alt echipament inclus in program, cu exceptia latopurilor si tabletelor vechi. De asemenea, pentru masinile de spalat vase, precum si pentru uscatoarele de rufe se poate preda la schimb orice echipament vechi inclus in program.

Listele cu beneficiarii aprobati vor fi publicate pe site-ul institutiei, www.afm.ro, la sectiunea dedicata programului.

de Ghinea Viorica

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
rabla pentru electrocasnicedeseurivouchere

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 13 Mai 2021


Votati articolul "Programul Rabla pentru electrocasnice incepe in 14 mai 2021: inscriere, produse si noile valori ale voucherelor":
Rating:

Nota: 4.75 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Convertire facturi externe de la grup in imprumut de la grup

Intrebare: Am facturi de servicii de la compania mama-BV-Olanda (refacturari servicii). Firma din Romania a tot primit aceste facturi in decurs de 3 ani, fara insa sa le si plateasca. Dupa 3 ani, firma intrucat nu doreste sa le plateasca si fizic, doreste sa le transforme intr-un imprumut venit din partea companiei mama, catre firma din Romania
As avea urmatoarele intrebari:
1. Daca se poate acest lucru, avand in vedere ca au trecut acesti 3 ani si ca se convertesc facturi de 3 ani in imprumut ?
2. Cum se poate face acest lucru, ce documente imi trebuiesc (banuiesc ca un contract de imprumut extern venit de la firma mama, dar nu stiu daca mai este nevoie si de altceva )
3 Se poate face acest lucru retroactiv ? pt toate facturile din acesti 3 ani ?
4.Trebuie notificat catre BNR ?
5. care ar fi implicatiile contabile (notele de inregistrare) si cele fiscale , mai ales ca sunt parti afiliate?


Raspuns: Facturile externe trebuie platite iar imprumutul se face prin virament. Din cele prezentate reiese...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 13 Mai 2021 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 9 - 2 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X