email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Au inceput inscrierile pentru noua sesiune Rabla pentru electrocasnice. Care sunt noutatile

Au inceput inscrierile pentru noua sesiune Rabla pentru electrocasnice. Care sunt noutatile
afmvouchererabla pentru electrocasnice

AFM (Administratia Fondului pentru Mediu) a anuntat ca Programul Rabla pentru electrocasnice va fi reluat vineri, 19.11.2021. Cea de-a doua editie de anul acesta a programului se va desfasura la fel ca prima si anume etapizat.

In intervalul 19.11.2021 – 25.11.2021 ora 23:59 se desfasoara perioada de creare a conturilor, iar prima etapa de rezervare a voucherelor va fi lansata in data 26.11.2021.

A doua  editie a programului Rabla pentru electrocasnice aduce si cateva noutati importante, precum caracterul nominal si netransmisibil al voucherelor si introducerea unor noi clase pentru televizoare (pana la clasa G). Perioada de valabilitate a voucherelor a ramas neschimbata fata de editiile anterioare si este stabilita la 15 zile.

"Toti cei interesati sa participe in program, in oricare dintre etape, trebuie sa isi creeze un cont de utilizator. In cazul in care aveti deja un cont de utilizator, creat in prima editie de anul acesta a programului, NU TREBUIE SA CREATI ALT CONT, ci doar sa va autentificati utilizand adresa de email si parola setata de dumneavoastra. In cazul in care ati uitat datele contului, acestea pot fi recuperate urmand pasii descrisi in aplicatia informatica.", transmite AFM. 

Rabla pentru electrocasnice, editia a 2-a 2021: calendarul programului

- 19.11.2021, ora 10:00 - 25.11.2021, ora 23:59 - pentru inregistrarea beneficiarilor;

- 26.11.2021, ora 10:00 - 02.12.2021, ora 2359 (sau pana la epuizarea bugetului) - pentru prima etapa (echipamente: masini de spalat rufe, masini de spalat vase si categoria frigidere), avand un buget de 14.000 mii lei;

- 03.12.2021, ora 10:00 - 09.12.2021, ora 2359 (sau pana la epuizarea bugetului) - pentru a doua etapa (echipamente: televizoare, laptopuri si tablete), avand un buget de 14.000 mii lei;



- 10.12.2021, ora 10:00 - 16.12.2021, ora 23:59 (sau pana la epuizarea bugetului) - pentru a treia etapa (echipamente: aparate de aer conditionat, uscatoare de rufe si aspiratoare), avand un buget de 6.000 mii lei.
 

Rabla pentru electrocasnice 2021: echipamente incluse in program

- 400 de lei pentru masini de spalat rufe, inclusiv cu uscator avand cel putin noua clasa energetica C;
- 400 de lei pentru masini de spalat vase avand cel putin noua clasa energetica D;
- 400 de lei pentru aparate de aer conditionat, inclusiv aparate de aer conditionat portabile, cu eficienta energetica la racire cel putin A++;
- 400 lei pentru categoria frigidere/combine frigorifice/lazi frigorifice/congelatoare avand cel putin noua clasa energetica E;
- 400 lei pentru televizoare avand cel putin noua clasa energetica E;
- 400 lei pentru uscatoare de rufe cu eficienta energetica cel putin A++;
- 200 de lei pentru aspiratoare cu un consum de energie mai mic de 43 kWh/an;
- 500 de lei pentru laptopuri;
- 300 de lei pentru tablete.

Etapa de inscriere a persoanelor fizice-crearea contului de utilizator


- Prin comparatie cu editiile precedente ale programului, anul acesta modalitatea de inscriere in program a fost revizuita, astfel incat toti cei interesati sa poata beneficia de oportunitatea de a se inscrie si de a obtine unul sau mai multe vouchere.

- Inaintea lansarii efective a etapei de selectie a voucherelor, persoanele fizice interesate au la dispozitie 7 zile, conform ghidului de finantare, pentru a se inscrie in program prin crearea contului de utilizator.

- „Contul de utilizator” este un element de noutate al acestei editii a programului. Acesta reprezinta interfata persoanei fizice cu A.F.M. si permite atat selectia de vouchere precum si urmarirea statusului acestora.

Contul de utilizator

Date necesare pentru crearea contului:

  • Nume, prenume, localitate si judet;
  • Cod numeric personal (CNP);
  • Adresa de email si numar de telefon valid.
  • De asemenea, in contul de utilizator este disponibila optiunea de a incarca documentele necesare utilizarii voucherului, anume CI/BI si declaratia pe proprie raspundere pusa la dispozitie de AFM si precompletata automat de aplicatie.
  •  Beneficiarul are obligatia de a incarca aceste documente pana la momentul utilizarii voucherului.

In atentia solicitantilor in cadrul Programului Rabla Electrocasnice!

Cartile/buletinele de identitate si Declaratiile pe proprie raspundere incarcate de dumneavoastra, ulterior crearii conturilor de utilizatori, sunt procesate in mod automat de aplicatia informatica si urmeaza sa primiti un sms cu validarea sau invalidarea datelor, dupa cum urmeaza:

- in cazul in care documentele incarcate corespund cu datele introduse la crearea contului, atunci mesajul transmis prin SMS va confirma ca documentele au fost procesate cu succes;
- in cazul in care exista diferente intre datele introduse la inscriere si CI/BI si declaratie, atunci mesajul transmis prin SMS va detalia problemele si veti avea posibilitatea sa le remediati prin reincarcarea documentelor respective sau corectarea informatiilor introduse in conturile de utilizator.
Statusul procesarii documentelor este vizibil si in aplicatie, prin utilizarea contului de utilizator.

AFM aminteste ca Declaratiile pe proprie raspundere, Cartile si Buletinele de identitate pot fi incarcate in aplicatie pana la momentul utilizarii voucherelor la comercianti, respectiv dupa parcurgerea etapei de selectie a acestora si in maximum 15 zile de la validarea voucherelor de catre Administratia Fondului pentru Mediu.


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

A aparut: Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024


Nu rata ghidul practic care te scoate acum din impasul generat de orice inregistrare contabila!

76 monografii, de maxima actualitate, intocmite impecabil, dezvoltate dupa o structura completa:

Prezentarea cadrului legal
• Noutatile legislative legate de subiectul dezbatut
• Tratamentul contabil exemplificat prin cazuri practice si exemple
• Inregistrarile contabile aferente fiecarui caz practic prezentat
• Tratamentul din punct de vedere fiscal, al TVA si al impozitului pe profit
• Atentionari, recomandari, sfaturi referitoare la subiect

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
afmvouchererabla pentru electrocasnice


Data aparitiei: 19 Noiembrie 2021

Votati articolul "Au inceput inscrierile pentru noua sesiune Rabla pentru electrocasnice. Care sunt noutatile":
Rating:

Nota: 4.25 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X