email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce trebuie sa stii despre lista de inventariere

Ce trebuie sa stii despre lista de inventariere
lista de inventarieredocumente justificative pfa

Documentele care stau la baza inregistrarilor in contabilitate pot dobandi calitatea de document justificativ numai in conditiile in care furnizeaza toate informatiile prevazute de normele legale in vigoare. Documentele justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate angajeaza raspunderea persoanelor care le-au intocmit, vizat si aprobat, precum si a celor care le-au inregistrat in contabilitate.

Lista de inventariere: intocmire si arhivare

Se intocmeste intr-un exemplar, la locurile de depozitare, anual sau in situatiile prevazute de dispozitiile legale, de catre comisia de inventariere.
Se semneaza de catre membrii comisiei de inventariere si de catre gestionar.

In cazul bunurilor primite in custodie si/sau consignatie, pentru prelucrare etc., se intocmeste in doua exemplare, iar copia se inainteaza unitatii in a carei evidenta se afla bunurile respective.

Se completeaza de catre comisia de inventariere, cu stabilirea minusurilor, plusurilor si a deprecierilor constatate la inventar.
Se semneaza de catre gestionar, mentionand pe ultima fila a listei de inventariere ca toate cantitatile au fost stabilite in prezenta sa, ca bunurile respective se afla in pastrarea si raspunderea sa.

Se preda compartimentului financiar-contabil, pentru calcularea diferentelor valorice si se semneaza pentru exactitatea soldului scriptic, precum si pentru verificarea calculelor efectuate.

Se preda la compartimentul juridic, impreuna cu procesele-verbale cuprinzand cauzele degradarii sau deteriorarii bunurilor, inclusiv persoanele vinovate, precum si cu procesul-verbal al rezultatelor inventarierii pentru avizarea propunerilor facute de catre comisia de inventariere.

Se preda conducatorului unitatii, impreuna cu procesul-verbal al rezultatelor inventarierii, pentru a decide asupra solutionarii propunerilor facute.
Se arhiveaza la compartimentul financiar-contabil.

Formulare obligatorii pentru Departamentul Contabilitate: modele in format EDITABIL

Vreti sa scapati de bataia de cap privind orice document justificativ pe care il aveti de intocmit? Comandati acum lucrarea dvs.

Formularele obligatorii pentru Departamentul de Contabilitate! Raspunde oricarei intrebari pe care o formulati legat de acestea si va ajuta sa le aveti gata completate si tiparite!

Gandita si realizata pentru a veni in intampinarea neclaritatilor si nevoilor dvs., lucrarea va pune la dispozitie:

 --> Continut editabil: modele de documente financiar-contabile gata de personalizat si tiparit
 --> Nomenclatorul documentelor financiar-contabile: contine toate documentele de care aveti nevoie dvs., contabilii, in activitatea dvs. zilnica, grupate pe categorii de activitati: productie, incasari si plati, achizitii, vanzari, drepturi de personal, deplasari interne si externe, donatii acordate

 --> Regimul intern pentru circuitul documentelor financiar-contabile privind: mijloacele fixe, bunurile de natura stocurilor, avizele de insotire,  mijloacele banesti si decontarile salariile si drepturile de personal

 --> Recomandari privind intocmirea si utilizarea acestor documente
 --> Noutati privind regimul de pastrare si arhivare a documentelor, arhivarea electronica
 --> Sfaturi privind rezolvarea unor situatii sensibile: corectarea si reconstituirea documentelor

Click aici pentru Formularul de Comanda >>

Foto: pexels.com

 


de Redactia Contabilul

NOUTATI din Legislatia Contabila

Gestionati CORECT procesul de radiere al unui SRL/PFA?


Ce aveti de facut, din punct de vedere contabil,
atunci cand va confruntati cu un caz de radiere?

 
Atentie, procedura in sine este una complexa, sunt multe aspecte de gestionat (legate de stingerea datoriilor fiscale, lichidarea activelor si a stocurilor de marfa, plata impozitelor si contributiilor care rezulta din aceste operatiuni etc.) si, desigur, sunt multe documente de intocmit.
 
Si tocmai pentru ca procedura este una complexa, va oferim un ajutor solid prin intermediul unei lucrari de ultima ora, marca Rentrop & Straton: Radiere SRL. PFA. II. IF!

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
lista de inventarieredocumente justificative pfa


Data aparitiei: 09 Mai 2024

Votati articolul "Ce trebuie sa stii despre lista de inventariere":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X