email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Acordul de parteneriat in firmele de audit se modifica din 2018. Pentru a lua decizii bune, trebuie sa intelegem impactul

auditparteneriatfirmele de auditcompaniidomeniul auditului

Recent, Accounting Today a atras atentia cu privire la unele schimbari in domeniul auditului si al reglementarilor aferente parteneriatelor in acest domeniu. Noi reguli vor intra in vigoare incepand cu 2018, astfel ca firmele sunt obligate sa ia decizii importante pentru a intelege noile reglementari si impactul acestora.

In Statele Unite urmeaza sa se aplice un model nou, iar sansele ca reglementari care sa urmeze acest model sa se aplice si la nivel european nu sunt neaparat mici. Asa cum am vazut, multe dintre aspectele care initial par sa aiba succes au un impact care se rasfrange si asupra unor reglementari europene. Trebuie sa fim, asadar, informati si cu privire la contextul international de unde putem extrage intotdeauna acele elemente care functioneaza sau care ar avea sanse de reusita si la noi.

Noul regim de audit este concentrat pe parteneriat si nu pe partener. Astfel, taxele snt colectate la nivel de acord, mai degraba decat la nivel de individ inscris intr-un parteneriat.

In cazul parteneriatelor care doresc sa nu ia parte la aceste schimbari, Fiscul va trebui sa demareze actiuni de deficienta care vor viza partenerii, avand ca obiectiv ajustarea aspectelor asociate cu parteneriatul, rezolvarea problemelor si distribuirea sau colectarea oricaror taxe care ar rezulta in urma acestor ajustari.

Noul regim de audit centralizat in jurul parteneriatului schimba semnificativ procedurile asociate acordurilor de parteneriat in cadrul firmelor de audit. Companiile si alte entitati din domeniul antreprenorial tratate ca parteneriate in ce priveste plata taxelor ar trebui sa analizeze inca din acest moment modul in care incepand cu 2018 se vor descurca in contextul noilor modificari.

 


de Ioana Andreea Pavel

NOUTATI Contabile 2024

Sinteza noutatilor Contabile din 2024:


• Aplicarea sistemului e-Factura
• Sistemul RO e-Transport
• Sistemul garantie-returnare (RetuRO)
• Raportarea SAF-T
• Managementul stocurilor – implicatii fiscale si raportarea in SAF-T
• Prelucrare stocuri in sistem lohn

Descopera TOATE noutatile contabile in Ghidul practic al contabilitatii in 2024. Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete.

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
auditparteneriatfirmele de auditcompaniidomeniul auditului


Data aparitiei: 14 Martie 2017

Votati articolul "Acordul de parteneriat in firmele de audit se modifica din 2018. Pentru a lua decizii bune, trebuie sa intelegem impactul":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?

    • In lumea afacerilor, accesul la capital este esential pentru functionarea si dezvoltarea unei societati, mai ales in fazele incipiente ale activitatii sale. In acest context, imprumuturile de la asociati devin o modalitate frecventa prin care firmele nou infiintate isi asigura lichiditatile necesare pentru a-si desfasura activitatea. Insa, inainte de a proceda la acordarea unui astfel de imprumut, partile implicate trebuie sa fie constiente de implicatiile legale si contabile ale...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului

    • Putem distribui dividende interimare in cursul anului, in baza unor situatii financiare trimestriale, insa, daca nu le platim asociatilor pana la sfarsitul anului, trebuie sa declaram si sa platim impozit pe venit pana la data de 25 a anului urmator. Monografia contabila este simpla, insa intervin cateva conturi cu care nu suntem prea obisnuiti (463 si 456), astfel ca dupa regularizarea dividendelor (cu ocazia intocmirii situatiilor financiare anuale) este im...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz

    • Toate operatiunile privind mijloacele fixe - achizitie, amortizare, reevaluare, casare, vanzare – pot genera erori de aplicarea a legii, amendate drastic. Stiati ca: - in conformitate cu art. 42 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991 – neaplicarea corecta a reglementarilor contabile produce o amenda de la 300 lei la 4.000 lei? Ei bine, inregistrarea incorecta a unui obiect/mijloc fix poate genera o astfel de amenda! ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X