Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Acordul de parteneriat in firmele de audit se modifica din 2018. Pentru a lua decizii bune, trebuie sa intelegem impactul

auditparteneriatfirmele de auditcompaniidomeniul auditului

Recent, Accounting Today a atras atentia cu privire la unele schimbari in domeniul auditului si al reglementarilor aferente parteneriatelor in acest domeniu. Noi reguli vor intra in vigoare incepand cu 2018, astfel ca firmele sunt obligate sa ia decizii importante pentru a intelege noile reglementari si impactul acestora.

In Statele Unite urmeaza sa se aplice un model nou, iar sansele ca reglementari care sa urmeze acest model sa se aplice si la nivel european nu sunt neaparat mici. Asa cum am vazut, multe dintre aspectele care initial par sa aiba succes au un impact care se rasfrange si asupra unor reglementari europene. Trebuie sa fim, asadar, informati si cu privire la contextul international de unde putem extrage intotdeauna acele elemente care functioneaza sau care ar avea sanse de reusita si la noi.

Noul regim de audit este concentrat pe parteneriat si nu pe partener. Astfel, taxele snt colectate la nivel de acord, mai degraba decat la nivel de individ inscris intr-un parteneriat.

In cazul parteneriatelor care doresc sa nu ia parte la aceste schimbari, Fiscul va trebui sa demareze actiuni de deficienta care vor viza partenerii, avand ca obiectiv ajustarea aspectelor asociate cu parteneriatul, rezolvarea problemelor si distribuirea sau colectarea oricaror taxe care ar rezulta in urma acestor ajustari.

Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale
Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale
Venituri si cheltuieli. Ghidul contabilului corect
Venituri si cheltuieli. Ghidul contabilului corect
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR

Noul regim de audit centralizat in jurul parteneriatului schimba semnificativ procedurile asociate acordurilor de parteneriat in cadrul firmelor de audit. Companiile si alte entitati din domeniul antreprenorial tratate ca parteneriate in ce priveste plata taxelor ar trebui sa analizeze inca din acest moment modul in care incepand cu 2018 se vor descurca in contextul noilor modificari.

 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
auditparteneriatfirmele de auditcompaniidomeniul auditului

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 14 Martie 2017


Votati articolul "Acordul de parteneriat in firmele de audit se modifica din 2018. Pentru a lua decizii bune, trebuie sa intelegem impactul":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Activitate de tip call center

Intrebare: O intreprindere individuala nou infiintata are ca obiect de activitate intermerierea telefonica de tip call center (cod CAEN 8220). Ma puteti ajuta cu urmatoarele intrebari?
1. O intreprindere individuala este platitoare de impozit pe profit sau impozit pe venit?
2. Care este numarul de angajati pe care poate sa-l aiba?
3. Perosoana care reprezinta II poate fi angajata pe statul de plata?
4. Ce declaratii trebuie sa depuna?
5. Citeva monografii contabile privind inregistrarea documentelor.

Va multumesc.

Raspuns: PFA sau I.I olatesc 16% pe venitul net (cheltuieli -venituri) , SRL(firma ) poate opta pentru 3%+16%...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 14 Martie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016