email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

MFP: Modificari privind organizarea Autoritatea pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar

MFP: Modificari privind organizarea Autoritatea pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar
mfpproiect hotarareguvern

MFP a publicat in data de 16 mai un proiect de hotarare privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr.817/2017 referitoare la structura organizatorica si numarul de posturi ale Autoritatii pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar, infiintata prin reorganizarea Consiliului pentru Supravegherea in Interes Public a Profesiei Contabile, si pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr.34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice.

ASPAAS este institutie publica, cu personalitate juridica si  functioneaza in subordinea Ministerului Finantelor Publice.

„Proiectul de hotarare a Guvernului contine prevederi referitoare la structura organizatorica si numarul de posturi pentru personalul executiv si cel de conducere al ASPAAS, care sa asigure eficientizarea activitatii institutiei in conformitate cu responsabilitatea si competenta in domeniul supravegherii in interes public a auditului statutar, avand in vedere problemele identificate in procesul de reorganizare. Astfel, se modifica structura organizatorica si se stabileste numarul de posturi si aspecte referitoare la reincadrarea personalului pe noua structura.”, se mentioneaza in nota de fundamentare.
 

Ce trebuie retinut din acest proiect?

- Numarul de posturi este 21, inclusiv presedintele.

- Incadrarea personalului in numarul maxim de posturi aprobat si noua structura organizatorica se realizeaza cu respectarea termenelor si procedurilor legale aplicabile fiecarei categorii de personal, in termen de minimum 30 de zile si maximum 60 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.


 

Consultati textul integral al documentului in atasamentele de mai jos:
 

Proiectul de hotarare >>

Nota de fundamentare >>



Sursa: MFP


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Manualul de Inventariere a fost actualizat cu Legea 296/2023 si OMFP 1447/2023!


 ATENTIE!

Acum exista reguli noi privind procedura de inventariere, introduse de:

  • Codul fiscal
  • OMFP 3067/2018
  • Legea 163/2018 care permite distribuirea de dividende pe parcursul anului
  • OMFP 3103/2017
  • Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung
  • OMFP 1447/2023 pentru modificarea si completarea unor reglementari privind documentele financiar-contabile

  Explicatii complete gasiti in ghidul Manualul de inventariere. Societati comerciale. PFA. ONG.

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
mfpproiect hotarareguvern


Data aparitiei: 17 Mai 2018

Votati articolul "MFP: Modificari privind organizarea Autoritatea pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?

    • In lumea afacerilor, accesul la capital este esential pentru functionarea si dezvoltarea unei societati, mai ales in fazele incipiente ale activitatii sale. In acest context, imprumuturile de la asociati devin o modalitate frecventa prin care firmele nou infiintate isi asigura lichiditatile necesare pentru a-si desfasura activitatea. Insa, inainte de a proceda la acordarea unui astfel de imprumut, partile implicate trebuie sa fie constiente de implicatiile legale si contabile ale...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului

    • Putem distribui dividende interimare in cursul anului, in baza unor situatii financiare trimestriale, insa, daca nu le platim asociatilor pana la sfarsitul anului, trebuie sa declaram si sa platim impozit pe venit pana la data de 25 a anului urmator. Monografia contabila este simpla, insa intervin cateva conturi cu care nu suntem prea obisnuiti (463 si 456), astfel ca dupa regularizarea dividendelor (cu ocazia intocmirii situatiilor financiare anuale) este im...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz

    • Toate operatiunile privind mijloacele fixe - achizitie, amortizare, reevaluare, casare, vanzare – pot genera erori de aplicarea a legii, amendate drastic. Stiati ca: - in conformitate cu art. 42 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991 – neaplicarea corecta a reglementarilor contabile produce o amenda de la 300 lei la 4.000 lei? Ei bine, inregistrarea incorecta a unui obiect/mijloc fix poate genera o astfel de amenda! ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X