email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Care sunt costurile infiintarii unei societati SRL

societateinregistrare societatesrl

Pasii necesari pentru deschiderea unei afaceri includ si o serie de costuri ce tin in principal de realizarea actelor necesare pentru inregistrarea noii companii. Una dintre cele mai importante sume o reprezinta capitalul social care nu este insa unul foarte mare. Costurile infiintarii unei societati de tip SRL sunt prezentate mai jos.

 

Costuri pre-inregistrare si costuri de inregistrare SRL

 

Principalele costuri pentru antreprenorii interesati de infiintarea unei societati de tip SRL sunt cele legate de pregatirea documentelor constitutive, depunerea capitalului social si stabilirea unui sediu social pentru companie (in unele cazuri). Mai jos, gasiti o lista cu cele mai importante costuri pe care este bine sa le luati in calcul pentru infiintarea unui SRL:

  • intocmirea documentelor: acestea sunt costurile legate de realizarea Actului Constitutiv si a Contractului de Comodat in cazul in care alegeti sa colaborati cu o firma specializata care va poate ajuta sa includeti clauze suplimentare in actul constitutiv, in functie de specificul companiei; o alternativa este sa utilizati un format standard pentru acest act;

  • tarife notar: acestea includ tarifele pentru specimenul de semnatura si alte declaratii (pentru asociatul unic si/sau administrator); taxele notariale vor varia in functie de notarul public ales;

  • capitalul social: pentru o companie de tip SRL acesta este de minim 200 RON si se depune la banca aleasa de antreprenori;

  • costuri pentru sediul social: in cazul in care firma va ocupa un spatiu inchiriat sau un spatiu achizitionat de catre antreprenori special pentru a stabili noul sediu al companiei.

 

Costurile pentru infiintarea unui SRL au scazut odata cu decizia Registrului Comertului de a renunta la taxele de inmatriculare pentru acest tip de companie.

 

Costuri post-inregistrare

 

Antreprenorii care doresc sa deschida un spatiu de evenimente in Bucuresti vor intalni costuri suplimentare legate de obtinerea avizelor speciale de functionare. Cateva dintre aceste costuri sunt cele pentru obtinerea autorizatiei de la Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta, a certificatului de conformitate de la Directia de Sanatate Publica, a autorizatiei de Mediu si altele. Este recomandat sa includeti in bugetul necesar pentru infiintarea unui SRL si toate aceste autorizatii si avize, in functie de domeniul de activitate.


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Cum sa „citesti” si sa interpretezi perfect o balanta contabila?


Ghidul practic Balanta de verificare de la A la Z. Analize, corelatii, studii de caz vine in ajutorul dvs. pentru a va scapa de:

• erori de inregistrare aducatoare de amenzi usturatoare din partea inspectorilor veniti in control
• lipsa de cunostinte temeinice din domenii conexe
• lipsa de experienta in lucrul cu conturile, mai ales cand acestea sunt noi, renumerotate ori abrogate!
• incapacitatea de a lua masuri profitabile prin ajustarea balantei pentru profit maxim
• riscul incalcarii legislatiei in vigoare.

Simplifica-ti si securizeaza-ti munca!

...vezi AICI lista completa >>

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
societateinregistrare societatesrl


Data aparitiei: 06 Februarie 2019

Votati articolul "Care sunt costurile infiintarii unei societati SRL":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X