Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal
mail
Contabilitate Contabilul.ro | Contabilitate

Norme Cod fiscal - Titlul VIII

Data aparitiei: 31 Ianuarie 2008
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
norme cod fiscal

TITLUL VIII

Masuri speciale privind supravegherea productiei, importului si circulatiei unor produse accizabile

Codul fiscal:

CAPITOLUL I

Sistemul de supraveghere a productiei de alcool etilic

Sfera de aplicare

Art. 222. - Sistemul de supraveghere se aplica tuturor antrepozitarilor autorizati pentru productia de alcool etilic nedenaturat si distilate.

Norme metodologice:

1. Sistemul de supraveghere se aplica tuturor antrepozitarilor autorizati pentru productia de alcool etilic nedenaturat si de distilate, utilizate ca materii prime.

Codul fiscal:

Supraveghetorii fiscali

Art. 223. [...]

(2) Antrepozitarii autorizati pentru productia de alcool etilic si de distilate vor intocmi si vor depune la autoritatea fiscala competenta, o data cu cererea de autorizare, un program de lucru defalcat pe luni, care sa prevada cantitatea estimata a se obtine intr-un an, in functie de capacitatea instalata.

Norme metodologice:

1^1. (1) Programul de lucru pentru productia de alcool etilic si de distilate va acoperi o perioada de 12 luni si va putea fi modificat numai la solicitarea antrepozitarului autorizat.

(2) Modelul declaratiei privind programul de lucru si procedura de verificare a realitatii datelor cuprinse in program, precum si modul de respectare a prevederilor programului de lucru vor fi stabilite prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

(3) In perioada de nefunctionare, stabilita prin programul de lucru, instalatia de fabricare a alcoolului si distilatelor va fi sigilata de supraveghetorul fiscal.

(4) Functionarea instalatiei de fabricare a alcoolului/ distilatelor in afara programului de lucru aprobat se sanctioneaza potrivit Codului de procedura fiscala.

----------------

Punctul 1^1 din Normele metodologice de aplicare a art. 223, alin. (2) din Legea nr. 571/2003 a fost introdus de punctul 1 al sectiunii G a art. I din HOTARAREA nr. 84 din 3 februarie 2005, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 147 din 18 februarie 2005.

Codul fiscal:

CAPITOLUL II

Sistemul de supraveghere a circulatiei alcoolului etilic si a distilatelor in vrac din productia interna sau din import

Conditii de livrare

Art. 232 [...]

(5) Comercializarea in vrac si utilizarea ca materie prima a alcoolului etilic si a distilatelor cu concentratia alcoolica sub 96,0% in volum, pentru fabricarea bauturilor alcoolice, este interzisa.

Norme metodologice:

2. In notiunea de "distilate", in acceptiunea acestei prevederi, intra numai distilatele din cereale.

Codul fiscal:

CAPITOLUL IV

Sistemul de supraveghere a importurilor de alcool, de distilate si de bauturi spirtoase, in vrac

Procedura de supraveghere

Art. 236 [...]

(9) Operatiunea de prelevare se incheie prin intocmirea unui proces-verbal de prelevare, conform modelului prezentat in norme. [...]

(15) Cantitatile de alcool, de distilate si de bauturi spirtoase in vrac, provenite din import, vor fi sigilate de catre organul vamal de frontiera si in situatia in care marfa este tranzitata catre o vama de interior in vederea efectuarii operatiunii vamale de import. Marfa astfel sigilata, impreuna cu documentul de insotire a marfii, eliberat de autoritatea vamala de frontiera, in care se mentioneaza cantitatea de alcool, de distilate sau de bauturi spirtoase importata, in modul si sub forma prevazuta in norme, are liber de circulatie pana la punctul vamal unde au loc operatiunea vamala de import si prelevarea de probe, potrivit alin. (2). [...]

(18) Importatorul are obligatia sa evidentieze intr-un registru special, conform modelului prezentat in norme, vizat de reprezentantul organului fiscal teritorial in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea, toate cantitatile de alcool, de distilate si de bauturi spirtoase in vrac - in litri si in grade - pe tipuri de produs si pe destinatii ale acestora.

Norme metodologice:

3. (1) Modelul procesului-verbal de prelevare a unor probe de alcool, distilate si bauturi spirtoase, in vrac, este redat in anexa nr. 1.

(2) Modelul documentului de libera circulatie a alcoolului, distilatelor si bauturilor spirtoase, in vrac, provenite din import, este cel prezentat in anexa nr. 2.

(3) Toate cantitatile de alcool, distilate si bauturi spirtoase, in vrac, provenite din import, vor fi evidentiate intr-un registru special, in conformitate cu modelul din anexa nr. 3.

Codul fiscal:

CAPITOLUL V

Dispozitii comune de supraveghere aplicate productiei si importului de alcool, distilate si bauturi spirtoase

Situatii privind modul de valorificare

Art. 237

(1) Lunar, pana la data de 15 a fiecarei luni, pentru luna precedenta, antrepozitarii autorizati pentru productie si importatorii de alcool si de distilate vor depune la organele fiscale teritoriale o situatie continand informatii privind modul de valorificare a acestor produse prin vanzare sau prelucrare, si anume: destinatia, denumirea si adresa beneficiarului, numarul si data facturii, cantitatile, pretul unitar si valoarea totala, din care, dupa caz, valoarea accizei, conform modelului prezentat in norme. [...]

(2) Lunar, pana in ultima zi a lunii, pentru luna precedenta, organele fiscale teritoriale vor transmite Ministerului Finantelor Publice - Directia generala a tehnologiei informatiei situatia centralizatoare pentru fiecare judet privind modul de valorificare a alcoolului si a distilatelor, conform modelului prezentat in norme.

Norme metodologice:

4. (1) Situatia privind modul de valorificare a alcoolului si a distilatelor va fi intocmita de catre antrepozitarii autorizati si importatorii de astfel de produse, conform modelului prezentat in anexa nr. 4.

(2) Organele fiscale teritoriale vor intocmi lunar situatia centralizatoare, conform modelului prevazut in anexa nr. 5.

5. Anexele nr. 1-5 fac parte integranta din prezentele norme metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal.

Codul fiscal:

CAPITOLUL VI

Masuri speciale privind productia, importul si circulatia uleiurilor minerale

Restrictii

Art. 239

(1) Se interzice orice operatiune comerciala cu uleiuri minerale care nu provin din antrepozite fiscale de productie.

(2) Prin exceptie de la prevederile alin. (1) toate reziduurile de uleiuri minerale rezultate din exploatare, in alte locatii decat antrepozitele fiscale de productie, pot fi cedate sau vandute numai in vederea prelucrarii si numai catre un antrepozit fiscal de productie, in conditiile prevazute de norme.

-----------

Alin. (2) al art. 239 a fost introdus de pct. 106 al art. I din ORDONANTA nr. 83 din 19 august 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 793 din 27 august 2004.

Norme metodologice:

6. (1) Sunt permise numai operatiunile comerciale cu uleiuri minerale a caror provenienta pe tot circuitul economic poate fi dovedita ca fiind de la un antrepozitar autorizat pentru productie sau importator.

(2) Toate reziduurile de uleiuri minerale rezultate din exploatare - scurgeri, spalari, curatari, decantari, contaminari - in alte locatii decat antrepozitele fiscale de productie pot fi vandute sau cedate numai in vederea prelucrarii si numai catre un antrepozit fiscal de productie. Vanzarea sau cedarea poate avea loc numai pe baza de factura si, respectiv, aviz de insotire, vizate de reprezentantul organului fiscal teritorial in a carui raza isi desfasoara activitatea antrepozitul fiscal. Colectarea si prelucrarea reziduurilor petroliere pot fi efectuate numai de catre un antrepozit fiscal de productie de uleiuri minerale. Colectarea uleiurilor uzate provenite de la motoare de combustie, transmisii la motoare, turbine, compresoare etc. se face de catre agentii economici autorizati in acest sens, iar prelucrarea uleiurilor respective se poate face numai in antrepozite fiscale de productie de uleiuri minerale.

(2^1) In situatia in care nici un antrepozit fiscal de productie nu accepta cumpararea sau preluarea reziduurilor de uleiuri minerale, atunci detinatorii reziduurilor de uleiuri minerale pot preda aceste produse sub supraveghere fiscala, in vederea distrugerii, in conditiile prevazute de legislatia in domeniu.

(3) Pentru importatorii de uleiuri minerale, autorizarea potrivit titlului VII intervine atunci cand acestia detin antrepozite fiscale de productie.

--------------

Alin. (2) al pct. 6 din Normele metodologice de aplicare a art. 239 din Legea nr. 571/2003 a fost modificat de punctul 7, subpunctul 1 al art. I din HOTARAREA nr. 1.840 din 28 octombrie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 1.074 din 18 noiembrie 2004.

Alin. (2) al pct. 6 din Normele metodologice de aplicare a art. 239 din Legea nr. 571/2003 a fost modificat de pct. 1 din sectiunea F a art. I din HOTARAREA nr. 610 din 23 iunie 2005, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 575 din 4 iulie 2005.

Alin. (2^1) al pct. 6 din Normele metodologice de aplicare a art. 239 din Legea nr. 571/2003 a fost introdus de pct. 2 din sectiunea F a art. I din HOTARAREA nr. 610 din 23 iunie 2005, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 575 din 4 iulie 2005.

Codul fiscal:

Conditii de comercializare

Art. 240

(1) Uleiurile minerale neaccizabile, rezultate din prelucrarea titeiului sau a altor materii prime, care au punctul de inflamabilitate sub 85 C, se vor comercializa direct catre utilizatorii finali, care folosesc aceste produse in scop industrial. In caz contrar, antrepozitarul autorizat va vira la bugetul de stat accizele aferente, calculate la nivelul accizelor datorate pentru benzinele cu plumb. In categoria utilizatorilor finali nu sunt inclusi comerciantii in sistem angro.

(2) Se interzice comercializarea, prin pompele statiilor de distributie, a altor uleiuri minerale decat cele din categoria gazelor petroliere lichefiate, benzinelor si motorinelor auto, care corespund standardelor nationale de calitate.

Norme metodologice:

7. (1) Utilizatorii finali care achizitioneaza uleiuri minerale neaccizabile in baza autorizatiei de utilizator final si care ulterior schimba destinatia initiala a produselor devin platitori de accize calculate la nivelul accizelor aferente benzinei cu plumb.

(2) Petrolul lampant folosit drept combustibil pentru incalzit de catre persoanele fizice poate fi achizitionat din statiile de distributie daca acestea sunt dotate cu pompe distincte pentru petrol lampant. In aceasta situatie, nu este necesara detinerea autorizatiei de utilizator final.

(3) In notiunea scop industrial mentionata la art. 240 alin. (1) din Codul fiscal se includ activitatea privind utilizarea uleiurilor minerale ca materie prima pentru obtinerea altor produse, care se regasesc in produsul final rezultat din procesul de productie, precum si acele activitati cu caracter industrial care se regasesc incadrate in Clasificarea activitatilor din economia nationala - CAEN, aprobata prin Hotararea Guvernului nr. 656/1997, cu modificarile ulterioare.

----------------

Alin. (3) al punctului 7 din Normele metodologice de aplicare a art. 240 din Legea nr. 571/2003 a fost introdus de punctul 2 al sectiunii G a art. I din HOTARAREA nr. 84 din 3 februarie 2005, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 147 din 18 februarie 2005.

Alin. (3) al punctului 7 din Normele metodologice de aplicare a art. 240 din Legea nr. 571/2003 a fost modificat de pct. 3 din sectiunea F a art. I din HOTARAREA nr. 610 din 23 iunie 2005, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 575 din 4 iulie 2005.

Codul fiscal:

CAPITOLUL VII

Alte masuri speciale

Conditii de cesionare si instrainare

Art. 243. - Abrogat.

--------------

Art. 243 a fost abrogat de pct. 28 din LEGEA nr. 494 din 12 noiembrie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 1.092 din 24 noiembrie 2004.

Norme metodologice:

7^1. Abrogat.

----------------

Punctul 7^1 din Normele metodologice de aplicare a art. 243, alin. (1) din Legea nr. 571/2003 a fost introdus de punctul 7, subpunctul 2 al art. I din HOTARAREA nr. 1.840 din 28 octombrie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 1.074 din 18 noiembrie 2004.

Punctul 7^1 din Normele metodologice de aplicare a art. 243, alin. (1) din Legea nr. 571/2003 a fost abrogat de punctul 3 al sectiunii G a art. I din HOTARAREA nr. 84 din 3 februarie 2005, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 147 din 18 februarie 2005.

Codul fiscal:

Intarzieri la plata accizelor

Art. 244

Intarzierea la plata a accizelor cu mai mult de 5 zile de la termenul legal atrage suspendarea autorizatiei antrepozitarului si inchiderea activitatii acestuia pana la plata sumelor restante.

-----------

Art. 244 a fost modificat de pct. 29 din LEGEA nr. 494 din 12 noiembrie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 1.092 din 24 noiembrie 2004.

Denumirea marginala a art. 244 a fost introdusa de pct. 36 al art. I din LEGEA nr. 163 din 1 iunie 2005, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 466 din 1 iunie 2005.

Norme metodologice:

7^2. (1) Intra sub incidenta art. 244 din Codul fiscal accizele datorate bugetului de stat de catre antrepozitarul autorizat dupa obtinerea autorizatiei de antrepozit fiscal.

(2) Neindeplinirea obligatiei de plata a accizelor cu mai mult de 5 zile calendaristice de la termenul legal atrage suspendarea autorizatiei/autorizatiilor de antrepozit fiscal emise antrepozitarului autorizat si inchiderea activitatii acestuia pana la data platii sumelor restante inclusiv.

(3) Suspendarea autorizatiei si inchiderea activitatii isi produc efectele incepand cu a 6-a zi de la termenul legal de plata a accizei.

(4) Organele fiscale teritoriale au obligatia sa informeze operativ comisia instituita in cadrul autoritatii fiscale centrale cu privire la antrepozitarii autorizati aflati in situatia prevazuta la alin. (2).

----------------

Punctul 7^2 din Normele metodologice de aplicare a art. 244 din Legea nr. 571/2003 a fost introdus de punctul 7, subpunctul 2 al art. I din HOTARAREA nr. 1.840 din 28 octombrie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 1.074 din 18 noiembrie 2004.

Punctul 7^2 din Normele metodologice de aplicare a art. 244 din Legea nr. 571/2003 a fost modificat de punctul 4 al sectiunii G a art. I din HOTARAREA nr. 84 din 3 februarie 2005, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 147 din 18 februarie 2005.

Codul fiscal:

Alte masuri

Art. 244^1. - (1) Agentii economici care doresc sa distribuie si sa comercializeze angro bauturi alcoolice si produse din tutun sunt obligati ca pana la data de 31 martie 2005 sa se inregistreze la autoritatea fiscala teritoriala si sa indeplineasca urmatoarele conditii:

a) sa detina spatii de depozitare corespunzatoare, in proprietate, cu chirie, contract de comodat sau cu orice titlu legal;

b) sa aiba inscrise in obiectul de activitate potrivit Clasificarii activitatilor din economia nationala - CAEN, aprobata prin Hotararea Guvernului nr. 656/1997, cu modificarile ulterioare, activitatea de comercializare si distributie angro a bauturilor alcoolice sau activitatea de comercializare si distributie angro a produselor din tutun;

c) sa se doteze cu mijloacele necesare depistarii marcajelor false sau contrafacute, in cazul comercializarii de produse supuse marcarii potrivit titlului VII.

(2) Bauturile alcoolice livrate de agentii economici producatori catre agentii economici distribuitori sau comercianti angro vor fi insotite si de o copie a certificatului de marca al producatorului, din care sa rezulte ca marca ii apartine.

(3) Agentii economici distribuitori si comerciantii angro de bauturi alcoolice si produse din tutun raspund pentru provenienta nelegala a produselor detinute si sunt obligati sa verifice autenticitatea facturilor primite.

-----------

Art. 244^1 a fost introdus de pct. 109 al art. I din ORDONANTA nr. 83 din 19 august 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 793 din 27 august 2004.

Norme metodologice:

7^3. (1) Agentii economici care distribuie si comercializeaza in sistem angro bauturi alcoolice si produse din tutun sunt obligati sa declare aceasta activitate la autoritatea fiscala teritoriala la care sunt inregistrati ca platitori de impozite, taxe si contributii. Declaratia va fi insotita de copii ale documentelor care sa ateste indeplinirea conditiilor prevazute de art. 244^1 din Codul fiscal.

(2) Agentii economici care la data intrarii in vigoare a prezentelor norme metodologice distribuie si comercializeaza in sistem angro bauturi alcoolice si produse din tutun sunt obligati sa declare aceasta activitate si sa depuna copiile documentelor care sa ateste indeplinirea conditiilor prevazute de art. 244^1 din Codul fiscal, pana la data de 31 martie 2005.

(3) Agentii economici vor procura contra cost mijloacele necesare depistarii facturilor si marcajelor false sau contrafacute de la Compania Nationala Imprimeria Nationala - S.A.

(4) Intra sub incidenta prevederilor art. 244^1 alin. (2) din Codul fiscal toate bauturile alcoolice, respectiv: bere, vinuri, bauturi fermentate - altele decat bere si vinuri -, produse intermediare, bauturi alcoolice din grupa alcoolului etilic. Pentru bauturile alcoolice realizate de catre agentii economici producatori care detin certificat de marca sau adeverinta eliberata de Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, livrarile vor fi insotite de o copie a acestor documente.

(5) Pentru realizarea bauturilor alcoolice sub licenta, se va obtine in prealabil avizul autoritatii fiscale emitente a autorizatiei de antrepozit fiscal. Activitatea desfasurata fara acest aviz se considera a fi activitate in afara antrepozitului fiscal. Livrarile vor fi insotite de un document legal din care sa rezulte dreptul producatorului de a utiliza marca in cursul duratei de protectie a marcii. Documentul legal poate fi contract de licenta, cesiune, consimtamant scris din partea titularului marcii sau declaratia producatorului inregistrat in Romania din care sa rezulte ca acesta fabrica sortimentele respective, concret nominalizate in declaratie, in baza contractelor de licenta.

(6) Pentru vinurile realizate de agentii economici producatori, livrarile vor fi insotite de o copie a buletinului de analiza fizico-chimica si caracteristici organoleptice, eliberat de laboratoare autorizate.

----------------

Punctul 7^3 din Normele metodologice de aplicare a art. 244^1 din Legea nr. 571/2003 a fost introdus de punctul 5 al sectiunii G a art. I din HOTARAREA nr. 84 din 3 februarie 2005, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 147 din 18 februarie 2005.

Alin. (4), (5) si (6) ale punctului 7^3 din Normele metodologice de aplicare a art. 244^1 din Legea nr. 571/2003 au fost introduse de pct. 4 din sectiunea F a art. I din HOTARAREA nr. 610 din 23 iunie 2005, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 575 din 4 iulie 2005.

Codul fiscal:

CAPITOLUL VIII

Sanctiuni

Infractiuni

Art. 245

Abrogat.

-----------

Art. 245 a fost abrogat de pct. 30 din LEGEA nr. 494 din 12 noiembrie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 1.092 din 24 noiembrie 2004.

Norme metodologice:

8. Intra sub incidenta acestor prevederi alcoolul etilic, distilatele si uleiurile minerale utilizate ca materie prima pentru obtinerea altor produse.

ANEXA 1

-------

la normele metodologice de

---------------------------

aplicare a prevederilor

-----------------------

titlului VIII din Codul fiscal

------------------------------

PROCES-VERBAL DE PRELEVARE

Nr. ...../......

Incheiat astazi, ..................., la sediul ............ data la care s-a procedat, in baza comenzii (nr. si emitent) .................., la prelevarea a trei esantioane de .................................. in greutate neta totala de (sau volum net total).......................... kg (l) din lotul .................... cu factura nr. ...................

Cele trei esantioane au urmatoarea destinatie:

a) un esantion este destinat laboratorului, in scopul eliberarii certificatului de expertiza;

b) un esantion este destinat antrepozitarului autorizat/importatorului si se va transmite cu proces-verbal;

c) un esantion este destinat biroului vamal la care se efectueaza vamuirea.

Esantioanele au fost prelevate conform normativelor in vigoare in Romania, si anume: ....................

Esantioanele au fost ambalate, etichetate si sigilate cu sigiliul (sigiliile) nr. ........... .

Prezentul proces-verbal a fost incheiat in 4 exemplare, cate unul pentru fiecare parte semnatara.

*T*

┌┬┬┬┐

│ Partea semnatara │Numele si│Delegatia sau│Semnatura│

│ │prenumele│imputernici- │ │

│ │ │rea │ │

├┼┼┼┤

│ Reprezentantul antrepozitarului │ │ │ │

│ autorizat/importatorului │ │ │ │

├┼┼┼┤

│ Imputernicitul laboratorului agreat │ │ │ │

├┼┼┼┤

│ Autoritatea vamala │ │ │ │

├┼┼┼┤

│ Delegatul Oficiului pentru Protectia │ │ │ │

│ Consumatorului │ │ │ │

└┴┴┴┘

*ST*

ANEXA 2

--------

la normele metodologice

-----------------------

de aplicare a prevederilor

--------------------------

titlului VIII din Codul fiscal

-------------------------------

Autoritatea Nationala a Vamilor

Biroul vamal ....................

DOCUMENT

de libera circulatie a alcoolului, distilatelor si a bauturilor

spirtoase, in vrac, provenite din import

Denumirea antrepozitarului autorizat/

importatorului ...........................................

Codul unic de inregistrare ...............................

Adresa ...................................................

Data intrarii in vama ....................................

Furnizorul extern si tara de provenienta .................

Numarul si data facturii externe .........................

Denumirea produselor si concentratia alcoolica exprimata

in procente de volum .....................................

Cantitate importata ......................................

Destinatia ...............................................

Conducerea biroului vamal,

..........................

Data ...............

*T*

ANEXA 3

-------

la normele metodologice de

---------------------------

aplicare a prevederilor

-----------------------

titlului VIII din Codul fiscal

-------------------------------

Denumirea antrepozitarului autorizat/importatorului .........

Codul unic de inregistrare .........................

Sediul ...................................

REGISTRU

privind situatia importurilor de alcool, de distilate si de

bauturi spirtoase in vrac si destinatiile acestora

┌┬┐

│ │Modul de │

│ Importuri realizate │valorificare │

├┬┬┬┬┬┼┤

│Nr.│ D.V.I. │ Tipul │Cantitatea│Valoarea │Documentul│Cantitatile │

│crt│(numar si │produsului│(litri │accizelor │de plata a│utilizate in │

│ │data) │ │alcool │ (lei) │accizelor │productia │

│ │ │ │pur) │ │ │proprie │

│ │ │ │ │ │ │(litri alcool │

│ │ │ │ │ │ │ pur) │

├┼┼┼┼┼┼┤

│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │

├┼┼┼┼┼┼┤

│ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │

└┴┴┴┴┴┴┘

Conducerea antrepozitarului autorizat/importatorului,

..............................................

*ST*

*T*

ANEXA 4

-------

la normele metodologice

-----------------------

de aplicare a prevederilor

--------------------------

titlului VIII din Codul fiscal

------------------------------

Denumirea antrepozitarului autorizat/importatorului ............

Codul unic de inregistrare .....................................

Sediul .........................................................

SITUATIA

privind modul de valorificare a alcoolului/distilatelor

in luna ............... anul ................

┌┬┬┬┬┬┬┬┬┐

│Factura/ │ Cantitate │Denu-│Codul│Autorizatia │Canti│Pre- │Valoa│Ac- │

│ Aviz │- litri alcool pur│mirea│unic │de antrepo- │tati │tul │rea │ciza│

│┬┼┬┬│bene-│de │zit fiscal │livra│uni- │-lei-│-lei│

│numar│data │prelu-│vandu│vandu│ficia│inre-│┬│te/ │tar │ │ │

│ │ │crata │ta in│ta in│rului│gis- │numar │data │prelu│-lei/│ │ │

│ │ │ │regim│afara│ │trare│ │ │crate│ UM -│ │ │

│ │ │ │sus- │regi-│ │al │ │ │- li-│ │ │ │

│ │ │ │pen- │mului│ │bene-│ │ │tri │ │ │ │

│ │ │ │siv │sus- │ │ficia│ │ │al- │ │ │ │

│ │ │ │ │pen- │ │rului│ │ │cool │ │ │ │

│ │ │ │ │siv │ │ │ │ │pur -│ │ │ │

├┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┤

│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │

├┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┤

├┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┤

├┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┤

├┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┤

├┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┤

│TOTAL│ x │ │ │ │ x │ x │ x │ x │ │ x │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

└┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┘

Conducerea antrepozitarului autorizat/importatorului,

........................................................

*ST*

*T*

ANEXA 5

--------

la normele metodologice

-----------------------

de aplicare a prevederilor

---------------------------

titlului VIII din Codul fiscal

------------------------------

Autoritatea fiscala teritoriala

SITUATIE CENTRALIZATOARE

privind modul de valorificare a alcoolului/distilatelor

in luna .................. anul ............

┌┬┬┬┬┐

│Nr. crt. │Denumirea│ Cantitatea │Valoarea │Acciza │

│ │antrepo- │ - litri alcool pur - │- lei - │- lei - │

│ │zitarului│┬┬┬│ │ │

│ │autorizat│realizata│prelu- │vanduta │vanduta │ │ │

│ │/importa-│ │crata │in regim │in afara│ │ │

│ │torului │ │ │suspensiv│regimu- │ │ │

│ │ │ │ │ │lui │ │ │

│ │ │ │ │ │suspen- │ │ │

│ │ │ │ │ │siv │ │ │

├┼┼┼┼┼┼┼┤

│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │

├┼┼┼┼┼┼┼┤

├┼┼┼┼┼┼┼┤

├┼┼┼┼┼┼┼┤

├┼┼┼┼┼┼┼┤

├┼┼┼┼┼┼┼┤

│ │TOTAL │ │ │ │ │ │ │

└┴┴┴┴┴┴┴┘

Conducatorul autoritatii fiscale teritoriale,

...............................................

Data ....................

*ST*





Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"


X