email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu poate fi obtinut exclusiv ONLINE

Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu poate fi obtinut exclusiv ONLINE
afmfondul pentru mediutaxa deseuri

Incepand cu 10 decembrie 2021, certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu NU va mai fi emis in baza cererilor de eliberare a certificatelor de atestare in format hartie, potrivit Ordinului 2171/2021 al Ministerului Mediului. 

Actul normativ a fost publicat in Monitorul Oficial r. 1167 din 9 decembrie 2021.

Atat transmiterea cererii de eliberare a certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu, cat si eliberarea certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu, se realizeaza exclusiv prin intermediul serviciului „Depunere declaratii on-line“ existent pe site-ul Administratiei Fondului pentru Mediu. Certificatul este valabil si fara semnatura persoanelor imputernicite ale Administratiei Fondului pentru Mediu, potrivit legii, si fara stampila institutiei.
 

Eliberarea certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu 

1. La solicitarea contribuabililor, prin transmiterea unei cereri de eliberare a certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu, Administratia Fondului pentru Mediu are obligatia de a elibera certificatul care atesta indeplinirea obligatiilor de plata la Fondul pentru mediu, conform art. 9 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 105/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Atat transmiterea cererii de eliberare a certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu, cat si eliberarea certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu se realizeaza exclusiv prin intermediul serviciului „Depunere declaratii on-line“ existent pe site-ul Administratiei Fondului pentru Mediu.

2. Cererea de eliberare a certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu se transmite prin intermediul serviciului „Depunere declaratii on-line“ existent pe site-ul Administratiei Fondului pentru Mediu, www.afm.ro. Utilizarea serviciului „Depunere declaratii on-line“ pentru obtinerea certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu va fi posibila atat pentru operatorii care detin un cont de acces cu utilizator si parola, cat si pentru cei inrolati in aplicatia informatica, conform Ordinului viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 572/2019 pentru depunerea declaratiilor privind obligatiile la Fondul pentru mediu prin mijloace electronice de transmitere la distanta.

3. In vederea eliberarii certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu se vor consulta:


– declaratiile privind obligatiile la Fondul pentru mediu depuse de catre contribuabil;
– documentele de plata intocmite de catre contribuabil;
– alte informatii si documente solicitate contribuabilului de catre Administratia Fondului pentru Mediu in legatura cu situatia sa.

De asemenea se vor examina toate actele de verificare si control incheiate de Administratia Fondului pentru Mediu, precum si de alte organe cu atributii de control.

4. Obligatiile de plata la Fondul pentru mediu se vor mentiona nominal, astfel:

– obligatii de plata principale existente in sold si nestinse pana la data emiterii certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu;
– obligatii de plata accesorii existente in sold si nestinse pana la data emiterii certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu.

5. Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu poate contine si alte mentiuni relevante pentru situatia fiscala a contribuabilului, referitoare la obligatiile de plata (de exemplu, obligatiile fiscale pentru care s-au acordat si sunt in derulare inlesniri la plata, obligatiile fiscale a caror executare este suspendata, obligatiile fiscale cu termene de plata viitoare stabilite in planul de reorganizare judiciara aprobat, in conditiile legii etc.).

6. Cererea de eliberare a certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu se solutioneaza in maximum 5 zile lucratoare de la inregistrare.

7. Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu are inscrise in mod obligatoriu numarul de inregistrare, data eliberarii, scopul eliberarii si perioada de valabilitate.

Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu se emite si se comunica in mediu electronic prin intermediul serviciului „Depunere declaratii on-line“ existent pe site-ul Administratiei Fondului pentru Mediu, www.afm.ro.

Certificatul eliberat si comunicat conform prezentei proceduri este valabil si fara semnatura persoanelor imputernicite ale Administratiei Fondului pentru Mediu, potrivit legii, si fara stampila institutiei.

8. Valabilitatea certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu este de 30 de zile de la data emiterii.

9. Timp de 60 de zile de la data emiterii, certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu va putea fi consultat pe site-ul Administratiei Fondului pentru Mediu de catre institutiile abilitate, in baza unui cont de acces deschis la cerere.
 

Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu - model

Formular „Certificat de atestare privind obligațiile la Fondul pentru mediu“ANTETUL ADMINISTRAȚIEI FONDULUI PENTRU MEDIUNr. ......... din ..................

 

 

 


CERTIFICAT DE ATESTARE
privind obligațiile la Fondul pentru mediu

 

Ca urmare a Cererii nr. ......... din data de ............, se certifică prin prezenta că persoana juridică ................, cu sediul în județul ............., localitatea .................., codul poștal .........., sectorul ......, str. ......................... nr. ......, bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., codul de identificare fiscală ....................., înregistrată la Oficiul Național al Registrului Comerțului cu nr. ...................., telefon/fax ...................., la data de ................., figurează în evidențele Administrației Fondului pentru Mediu cu următoarele obligații de plată către bugetul Fondului pentru mediu:
 

Nr. crt.

Denumirea obligației de plată

Total

din care:

Obligații de plată

Accesorii

0

1

2

3

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alte mențiuni (dacă este cazul):

................................................................................................................................................

Certificatul se eliberează pe baza documentelor depuse de solicitant la sediul Administrației Fondului pentru Mediu.S-a eliberat prezentul certificat pentru a servi la ............. și este valabil 30 de zile de la data eliberării.

Conducătorul Administrației Fondului pentru Mediu, ...........................................


Consulta cererea de eliberare a certificatului si declaratia ►


de Redactia Contabilul

NOUTATI din Legislatia Contabila

[LIVE] Participati la Conferinta Nationala de Contabilitate din 2 Iulie


Va invitam la Video Conferinta
Nationala de Fiscalitate si Contabilitate


Atentie! Video Conferinta din 2 iulie 2024 de la Bucuresti
va fi transmisa LIVE pe Internet! 

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
afmfondul pentru mediutaxa deseuri


Data aparitiei: 05 Februarie 2020
Ultima actualizare: 10 Decembrie 2021

Votati articolul "Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu poate fi obtinut exclusiv ONLINE":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 5 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X