email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Indrumari ITM: cum se remediaza erorile aparute la declararea suspendarii contractelor de munca

Indrumari ITM: cum se remediaza erorile aparute la declararea suspendarii contractelor de munca
itmrevisalcontracte de munca

ITM Timis ofera, intr-un comunicat de presa, instructiunile de remediere a situatiei privind suspendarile lipsa din baza de date Reges a ITM,  precum si de corectie a acestora si a datei de incetare a suspendarii in aplicatia Revisal 6.0.7.
 

IMPORTANT!

Reprezentantii institutiei mentioneaza ca fisierul RVS generat din aplictatia Revisal nu contine istoricul operatiunilor asupra unui contract, ci doar ultima operatiune efectuata de catre operator asupra acestuia. De aceea, daca un angajator nu a transmis imediat dupa suspendarea contractului un fisier RVS,  ci l-ati transmis abia dupa incetarea suspendarii, in baza de date Reges a ajuns doar incetarea suspendarii, nu si perioada de suspendare si articolul de suspendare.
 

ITM Timis recomanda pentru remedierea acestor probleme doua variante la care pot sa apeleze angajatorii.
 

 Varianta 1 (Se recomanda sa fie efectuata pe un alt calculator)

 1.    Instalarea aplicatiei Revisal 6.0.7
 2.    Inregistrarea unui angajator nou fictiv (Registru->Inregistrare Angajator Nou)


 3.    Meniul Instrumente - >Import Rvs .  Se poate importa RVS-ul  si din alte aplicatii cum ar fi Saga.

Se importa ultimul  fisier  Rvs din aplicatia Revisal cu datele dv. pentru angajatorul dorit. Aici trebuie analizat in ce stare sunt salariatii cu probleme, adica cei cu suspendari lipsa la ITM sau  cu elemente eronate ale suspendarilor. Daca salariatii sunt activi, se trece la punctul urmator  - punctul 4. Daca salariatii sunt suspendati pentru o alta perioada, atunci se va anula suspendarea curenta si se va trece la pasul urmator –punctul 4, explica ITM.

De asemenea, aici se verifica daca salariile persoanelor cu probleme sunt cele de la data suspendarii.  Daca nu sunt, va trebui ca angajatorii sa le corecteze astfel incat sa corespunda cu salariile de la data suspendarii.

 4.    Se suspenda contractele din meniul Contracte - > butonul Suspendare (cu sageata verde).
 5.    Se genereaza fisierul RVS din meniul Registru – butonul Generare Registru
 6.    Se depune pe portalul Reges  fisierul RVS
 7.    Se inceteaza suspendarile din meniul Contracte –butonul  Incetare (negru)  din zona Suspendare.
 8.    Se genereaza fisierul RVS din meniul Registru – butonul Generare Registru
 9.    Se depune pe portalul Reges  fisierul RVS.
 10.  Se depune in sistemul Reges ultimul fisier RVS generat din baza de date buna .


Varianta 2 (Se efectueaza pe acelasi calculator) sau varianta manuala

1.    Inregistrarea din nou in aplicatia Revisal a  angajatorului  la care sunt probleme cu supendarile (Registru->Inregistrare Angajator Nou). Precizam ca aplicatia Revisal va permite inregistrarea a doi angajatori cu acelasi cui/cif/cnp

2.    Se inregistreaza Salariatul si contractul acestuia cu datele actualizate la data supendarii  (Meniul Salariati->Inregistrare salariat. Reprezentantii recomanda vigilenta la numarul contractului, data incheierii contractului  si data inceperii activitatii pentru a evita dublarea contractelor la ITM.
3.    Se suspenda contractele din meniul Contracte - > Suspendare (cu sageata verde).
4.    Se genereaza fisierul RVS din meniul Registru – butonul Generare Registru
5.    Se depune pe portalul Reges  fisierul RVS
6.    Se inceteaza suspendarile din meniul Contracte – butonul  Incetare (negru)  din zona Suspendare.
7.    Se genereaza fisierul RVS din meniul Registru – butonul Generare Registru
8.    Se depune pe portalul Reges  fisierul RVS.
9.    Se depune in sistemul Reges ultimul fisier RVS generat din baza de date buna.

 

Sursa: ITM Timis


de Redactia Contabilul

NOUTATI din Legislatia Contabila

[LIVE] Participati la Conferinta Nationala de Contabilitate din 2 Iulie


Va invitam la Video Conferinta
Nationala de Fiscalitate si Contabilitate


Atentie! Video Conferinta din 2 iulie 2024 de la Bucuresti
va fi transmisa LIVE pe Internet! 

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
itmrevisalcontracte de munca


Data aparitiei: 22 Iunie 2020

Votati articolul "Indrumari ITM: cum se remediaza erorile aparute la declararea suspendarii contractelor de munca":
Rating:

Nota: 4.42 din 5 din 12 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

X