AFM (Administratia Fondului pentru Mediu) a anuntat vineri, 24 iulie 2020, ca simplifica procedura de inscriere in cadrul programelor RablaClasic si RablaPlus.
Dosarele de acceptare depuse de catre persoanele juridice si dosarele de validare ale producatorilor/dealerilor auto se vor transmite la AFM doar prin intermediul postei electronice. Procedura cuprinzand modul de transmitere a documentelor, adresele de e-mail prin intermediul carora se realizeaza comunicarea informatiilor necesare, precum si alte instructiuni, sunt publicate pe site-ul www.afm.ro.
Proceduri si instructiuni privind transmiterea dosarelor de validare, a documentelor si a informatiilor in cadrul Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national 2020-2024, denumit generic RABLA CLASIC, pentru producatori
1. Dosarul de validare
Dosarul de validare va fi transmis la AFM doar prin intermediul postei electronice, cu respectarea celorlalte conditii stabilite prin ghidul de finantare, scanat, intr-o singura arhiva, la adresa de e-mail validarerc@atm.ro si va cuprinde, suplimentar, formularul cererii de validare in format editabil. La data receptionarii e-mailului continand dosarul de validare, acesta din urma primeste un numar unic de inregistrare, care va fi comunicat expeditorului pe acecasi adresa de e-mail de la care a fost transmis dosarul de validare. Dosarele de validare vor fi inregistrate in ordinea primirii acestora pe adresa de e-mail.
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Balanta de verificare de la A la Z Analize corelatii studii de caz
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
2. Contestatia
Contestatia, formulata in scris de atre producator, va fi transmisa la AFM doar prin intermediul postei electronice, cu respectarea celorlalte conditii stabilite prin ghidul de finantare, scanata, intr-o singura arhiva, la adresa de e-mail contestatiirc@afm.ro, in termen de 1 zi lucratoare de la data publicarii listei producatorilor respinsi. La data receptionarii contestatiei, aceasta primeste un numar unic de inregistrare, care va fi comunicat expeditorului pe aceeasi adresa de e-mail de la care au fost transmise documentele.
Contestatia trebuie sa cuprinda:
a) atributele de identificare a contestatarului;
b) numarul unic de inregistrare atribuit de catre Autoritate dosarului de validare;
c) obiectul contestatiei;
d) motivele de fapt si de drept pe care se intemeiaza;
e) numele si prenumele reprezentantului legal ori ale imputernicitului acestuia si semnatura.
3. Proceduri privind decontarea
Transmiterea documentelor, a informatiilor si a cererilor de decontare se realizeaza doar prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail a responsabilului de proiect desemnat, comunicata fiecarui producator validat care a incheiat contract de participare in vederea decontarii cu AFM, cu respectarea conditiilor referitoare la forma si continutul documentelor, impuse de ghid, cu modificarile si completarile ulterioare si a conditiilor prevazute in contractul de participare in vederea decontarii.
Transmiterea documentelor in format electronic se va face prin scanarea formatului original al acestora, in format PDF, reprezentantul legal/imputernicitul.reprezentantului legal raspunzand de realitatea si exactitatea documentelor transmise. Fiecare document va fi scanat separat, intr-un fisier PDF, cu denumirea documentului, apoi arhivat.
In cazul declaratiilor pe propria raspundere in forma autentificata de notarul public prin care beneficiarii isi exprima in mod explicit optiunea de a achizitiona autovehiculele noi pe numele lor la sfarsitul perioadei de leasing, fiecare document va fi scanat separat intr-un fisier PDF si va fi redenumit cu numele beneficiarului (ex.: "declaratie lon Popescu”).
In acelasi mod se va proceda si cu contractul de finantare nerambursabila - contractul incheiat intre beneficiarul final (persoanele juridice) si AFM, cu exceptia persoanelor fizice. (ex: "contract lon Popescu”).
Cititi textul integral in documentul atasat. >>