Impreuna cu intreaga echipa 1C, doamna Contilia se pregateste de sarbatorile de iarna. E gata sa ia o scurta pauza de a oferi update-uri despre economie, in general, si fie vorba intre noi, de a face economii, in particular.
E pur si simplu pregatita sa-si petreaca sarbatorile alaturi de cei dragi, precum suntem noi toti.
Am avut un an plin, in conditii mai putin placute decat ne-am fi dorit, insa am reusit sa trecem peste toate cu bine si am ajuns sa facem chiar mai multe decat ne-am propus. A fost un an plin de update-uri pentru consolidarea produselor oferite cu drag familiei 1C din care speram ca deja faceti parte - iar daca nu, mai este timp sa va alaturati si in 2021!
In 2020, am reusit sa pregatim un numar impresionant de release-uri de 1C Contabilitate (10 la numar), reusind sa perfectionam rolul acestui software: digitalizarea muncii voastre, in vederea automatizarii si eficientizarii suitei de procese contabile realizabile doar manual in lipsa unui astfel de program. In update-uri, am inclus atat actualizarile legislative, cat si imbunatatiri esentiale ale proceselor de business. Numai cateva dintre ele:
-
Imbunatatirea modulului de Salarizare si Personal
-
Modificari la formularul Bilantului contabil
-
Imbunatatiri majore la raport P&L
-
BVC cu bugetare la nivel de Cont, Venituri si Cheltuieli
-
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Manual de politici contabile - Stick USB
Inventarierea mult mai rapida cu ajutorul echipamentelor periferice
Planificam sa crestem in continuare alaturi de voi si in 2021 si sa va fim alaturi cu actualizari legislative importante, cat si cand vom demara cateva proiecte ambitioase la care speram ca veti lua parte!
Beneficiile IMM-urilor si ale angajatilor pana la revenirea la normalitate
Pentru IMM, depunerea proiectelor in sistemul informatic cu eligibilitate la Masura 3, anume granturile de investitii a cate 50.000-200.000 de euro, microintreprinderile si IMM-urile au la dispozitie o perioada totala de 90 de zile, in 3 reprize, incepand cu noiembrie, anul curent. Prima sesiune la Masura 3, in valoare totala de 550 de milioane de euro, se va desfasura in baza grilei de punctaj din Ordonanta de Urgenta 130/2020 modificata prin OUG 174/2020, care contine indicatorul ratei interne de rentabilitate (RIR) a investitiei.
De asemenea, sapte banci au fost admise ca partenere pentru implementarea acestor masuri de ajutoare de stat pentru IMM-uri, ONG-uri, PFA-uri si cabinete medicale, in valoare totala de 1 miliard de euro. Cele 7 banci admise ca parteneri de implementare a schemei de ajutor din cadrul Programului Operational Competitivitate sunt: Banca Transilvania, CEC Bank, BCR, BRD, Banca Romaneasca, OTP Bank si Raiffeisen Bank.
Bancile partenere vor deschide un cont de tranzit pentru finantarile nerambursabile care vor fi acordate beneficiarilor conform ordonantei de urgenta 130/2020 - cele trei masuri de fonduri europene in valoare totala de 1 miliard de euro prin Programul Operational Competitivitate: microgranturi de 2.000 de euro, granturi de capital de lucru de 2000-150.000 euro, granturi pentru investitii de 50.000-200.000 euro fiecare. De asemenea, bancile partenere vor acorda beneficiarilor finali credite-punte, la valoarea ajutorului de stat nerambursabil, respectiv a cheltuielilor eligibile, pana la plata care va fi efectuata de stat.
Pentru angajati, pe langa asigurarile de viata, sociale sau medicale, exista din ce in ce mai multe oferte privind abonamentele medicale, valoarea acestora a crescut cu aproape 40% in cadrul anului. A nu se confunda cu asigurarile medicale cu acoperite completa, abonamentele medicale reprezinta acces limitat la un singur furnizor medical, acoperind cheltuieli de spitalizare sau interventii chirurgicale majore.
Tichetele de masa, beneficiu al unei zile lucratoare, nu au disparut, dimpotriva, valoarea tichetelor de masa acordate a crescut valoric cu 9% anul acesta.
Din pacate, anul acesta primele au scazut valoric cu aproximativ 15%, proiectele si investitiile pentru anul in curs suferind amanari justificabile in actualul context, iar valoarea primelor de vacanta a avut si ea de suferit, scazand cu 36%.
***
Acestea fiind spuse, echipa 1C nu poate decat sa va felicite pe fiecare in parte pentru anduranta si viziunea de care ati dat dovada in acest an, care a fost dificil pentru marea majoritate a populatiei. Continuam sa oferim sprijin pentru programele noastre in orice moment, si dorim sa va amintim ca exact asa cum am intrat in aceasta criza, exact asa vom si iesi:
Impreuna!
Prin programele create, visul nostru si visul vostru au fost indeplinite simultan: o solutie pentru digitalizarea si eficientizarea muncii, toate acestea in conditii de maxima securitate a datelor, pentru orice firme mici, medii sau mari. Echipa 1C vine intotdeauna in intampinarea dorintei de inovatie si va va tine in continuare la curent cu cele mai noi update-uri din industria afacerilor si in 2021.
Pentru mai multe detalii accesati www.1c.ro