email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De la 1 martie 2022 institutiile publice sunt obligate sa se inroleze in sistemul informatic PatrimVen

De la 1 martie 2022 institutiile publice sunt obligate sa se inroleze in sistemul informatic PatrimVen
patrimvenog 112021institutii publice

Incepand cu 1 martie 2022, autoritatile publice, institutiile publice sau de interes public sunt obligate sa se inroleze in sistemul informatic PatrimVen, conform OG 11/2021 care a modificat si completat Codul de procedura fiscala.

DGRFP Galati explica intr-un material informativ ce este sistemul informatic PatrimVen, ce institutii au oblogatia sa se inroleze in el si cum se face accesul.

Ce trebuie sa stii despre PatrimVen? 

PatrimVen este un depozit de date in care sunt colectate si agregate date obtinute de Ministerul Finantelor Publice/A.N.A.F, in conditiile legii, de la autoritatile/institutiile publice si de interes public, din administratia publica centrala si locala ori de la contribuabili/platitori si care sunt puse la dispozitia autoritatilor publice, institutiilor publice si de interes public din administratia
publica centrala si locala, precum si altor persoane juridice de drept privat, in beneficiul cetatenilor si in scopul realizarii atributiilor stabilite de normele juridice care reglementeaza activitatea institutiilor, autoritatilor ori persoanelor juridice de drept privat care primesc respectivele informatii si/sau documente.

Ce beneficii ofera sistemul PatrimVen

Reprezentantii institutii mai spun ca utilizarea sistemului informatic PatrimVen de catre autoritati si institutii publice conduce la eficientizarea activitatilor institutionale precum si la imbunatatirea activitatilor de administrare si vine in sprijinul cetatenilor care nu
mai sunt nevoiti sa se deplaseze la sediul organului fiscal pentru obtinerea documentelor/adeverintelor de venit necesare si depunerea lor la Primaria de domiciliu/ unitati scolare, dupa caz.

Cum se face accesul la sistemul PatrimVen?

Accesul la sistemului informatic PatrimVen se face numai dupa depunerea formularului protocolului de aderare (PASS) reglementat de Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 2.632/2016 pentru dezvoltarea serviciilor Ministerului Finantelor Publice puse la dispozitia autoritatilor si institutiilor publice prin sistemul informatic propriu si aprobarea accesului la serviciile disponibile in cadrul sistemului informatic
PatrimVen.

Pentru inrolarea administratorilor de interoperativitate este necesara prezenta acestora, o singura data, la un ghiseu teritorial al ANAF pentru inregistrarea cu un minim de documente, respectiv cartea de identitatea persoanei in original, fisierul
de export al certificatului digital calificat detinut de persoana pe suport electronic, cererea de numire sau revocare administrator de interoperabilitate, pentru gestionarea drepturilor de acces ale utilizatorilor din partea autoritatii/institutiei publice semnata si stampilata de reprezentantul legal al acesteia.



Baza legala: OG nr. 11/2021 pentru modificarea si completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala si reglementarea unor masuri fisc ale publicat in Monitorul Oficial nr. 832/31.08.2021.

 

de Ghinea Viorica

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
patrimvenog 112021institutii publice

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 30 Septembrie 2021


Votati articolul "De la 1 martie 2022 institutiile publice sunt obligate sa se inroleze in sistemul informatic PatrimVen":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Inregistrare ca platitor de tva

Intrebare: Buna ziua,
Unei societati i-a fost anulat codul de TVA urmare a faptului ca 6 luni consecutiv nu a avut operatiuni cu TVA.
In ce conditii, aceasta societate, este obligata sa se inregistreze din nou ca platitoare de TVA?
Cu respect,
M.Anescu

Raspuns: Anularea inregistrarii in scopuri de tva din oficiu, pentru inactivitate este conform prevederilor...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 30 Septembrie 2021 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!

Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 10 + 1 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X