Documentele care nu sunt inca digitalizate/disponibile in format electronic se pot transmite prin intermediul Formularului de contact din Spatiul Privat Virtual (SPV), transmite ANAF.
IMPORTANT: Pentru transmiterea acestor documente, se selecteaza categoria ”Asistenta si indrumare de specialitate in domeniul fiscal”.
ANAF mentionaza ca, pentru a nu exista dificultati in transmiterea cererilor, inscrisurilor sau a oricaror altor documente catre organele fiscale, Centrul National pentru Informatii Financiare a procedat la ridicarea limitei maxime a fisierelor ce pot fi atasate formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB.
De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, trebuie luate in considerare urmatoarele:
- Scanarea la rezolutie maxim 300 dpi
- liminarea automata a paginilor albe (goale)
- Scanarea in alb-negru
- Scanarea intr-un fisier format PDF
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
- Comprimarea fisierului PDF
De la 1 martie 2022, transmiterea cererilor, inscrisurilor sau a oricaror altor documente catre organele fiscale de catre contribuabilii/platitorii persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica, precum si persoane fizice care desfasoara o profesie liberala sau exercita o activitate economica in mod independent se va face exclusiv prin intermediul Spatiului Privat Virtual.