Ordinul nr. 830/542/2015 privind aprobarea Procedurii de predare-primire a titlurilor executorii in care sunt individualizate creantele reprezentand comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de munca si a documentelor privind masurile de executare silita intreprinse de inspectoratele teritoriale de munca, in vigoare de la 16.06.2015.
Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice
Ministerul Finantelor Publice
in temeiul art. 1 alin. (5) din Legea nr. 170/2014 privind administrarea creantelor bugetare reprezentand comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de munca, al art. 18 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 344/2014 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, precum si pentru modificarea unor acte normative, cu modificarile si completarile ulterioare, si al art. 10 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare,
ministrul muncii, familiei, protectiei sociale si persoanelor varstnice si ministrul finantelor publice emit urmatorul ordin:
Art. 1.
Se aproba Procedura de predare-primire a titlurilor executorii in care sunt individualizate creantele reprezentand comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de munca si a documentelor privind masurile de executare silita intreprinse de inspectoratele teritoriale de munca, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2.
Predarea-primirea se va face intre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice prin inspectoratele teritoriale de munca ca organe competente in administrarea comisionului datorat de angajatori conform legii si Ministerul Finantelor Publice prin organele fiscale competente ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala in administrarea contribuabililor, potrivit procedurii prevazute la art. 1.
Art. 3.
Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, prin inspectoratele teritoriale de munca, si Ministerul Finantelor Publice, prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala, coordoneaza si sprijina actiunile necesare pentru predarea-primirea documentelor stabilite prin procedura aferenta activitatii de executare silita a comisionului datorat pana la data de 31 decembrie 2010 de angajatori inspectoratelor teritoriale de munca pentru pastrarea si completarea carnetelor de munca, respectiv pentru certificarea legalitatii inregistrarilor efectuate in baza prevederilor Legii nr. 130/1999 privind unele masuri de protectie a persoanelor incadrate in munca, republicata, precum si obligatiile accesorii aferente, stabilite prin titluri de creanta si neachitate pana la data intrarii in vigoare a Legii nr. 170/2014 privind administrarea creantelor bugetare reprezentand comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de munca.
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Cartea verde a Contabilitatii varianta online
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Art. 4.
Directiile de specialitate si structurile subordonate din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, ale Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice - Inspectia Muncii, prin inspectoratele teritoriale de munca, vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 5.
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ministrul muncii, familiei,
protectiei sociale si persoanelor varstnice,
Rovana Plumb Ministrul finantelor publice,
Eugen Orlando Teodorovici