Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Cand poate fi comunicat de catre organul fiscal un act administrativ fiscal prin publicitate?

act administrativ fiscalpublicitate anafanunt anafacte administrative

Conform Codului de procedura fiscala, in cazul in care comunicarea actului administrativ fiscal emis pe suport hartie nu a fost posibila la domiciliul fiscal, direct, prin primirea sub semnatura a actului administrativ fiscal, sau prin posta, cu scrisoare recomandata cu confirmare de primire, comunicarea se realizeaza prin publicitate.

Comunicarea prin publicitate, in cazul actelor administrative fiscale emise de organul fiscal central, se efectueaza prin afisarea unui anunt, concomitent, la sediul organului fiscal emitent si pe pagina de internet a A.N.A.F. în care se mentioneaza ca a fost emis actul administrativ fiscal pe numele contribuabilului/platitorului.

Anuntul se mentine afisat cel putin 60 de zile de la data publicarii acestuia si contine urmatoarele elemente:

a) numele si prenumele sau denumirea contribuabilului/platitorului;
b) domiciliul fiscal al contribuabilului/platitorului;
c) denumirea, numarul si data emiterii actului administrativ fiscal.


In cazul in care actul administrativ fiscal se comunica prin publicitate, acesta se considera comunicat in termen de 15 zile de la data afisarii anuntului.


Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii

Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili
Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili

Vezi detalii

Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate
Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate

Vezi detalii



Baza legala: Legea nr 207 / 2015 articolul 47 alin.1,2,3,4,5,6

Sursa: ANAF (spete)

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
act administrativ fiscalpublicitate anafanunt anafacte administrative

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 17 Aprilie 2017


Votati articolul "Cand poate fi comunicat de catre organul fiscal un act administrativ fiscal prin publicitate?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Prejudiciul trebuie inregistrat in contabilitate ? sau nu ?

Intrebare: Buna ziua !
Va rugam din tot sufletul sa ne ajutati cu un raspuns cu privire la urmatoarea problema:
- in urma unui control al Curtii de Conturi s-a emis o Decizie de imputare /29.06.2015 pentru fapte petrecute in anul 2014. Managerul institutiei noastre a considerat ca nu exista nici un prejudiciu si nu a facut nici un demers de recuperare sume imputate. Consiliul Judetean l-a data in judecata pe managerul institutiei noastre, iar Judecatoria a respins actiunea Consiliului Judetean. Hotararea nu este inca redactata.
- acum, Curtea de Conturi cere institutiei noastre sa inregistreze in contabilitate prejudiciul /suma imputata de Curtea de Conturi prin Decizia de imputare.
- va rugam frumos sa ne spuneti: prejudiciul trebuie inregistrat in contabilitatea institutiei noastre ? sau nu ? ... odata ce institutia noastra nu a facut nici un demers de recuperare. Prejudiciul nu s-a prescris, odata ce faptele sunt pana in 04.2014 ? Daca institutia noastra ar inregistra abia acum prejudiciul, dar nu a facut nici un demers de recuperare, cum se va mai descarca contabilitatea ? Corect, nu ar fi ca prejudiciul sa fie inregistrat de Consiliul Judetean ? pentru ca ei au hotararea judecatoreasca impotriva managerului nostru pentru ca nu a facut nici un demers de recuperare prejudiciu ? Acum, institutia noastra, la Cererea Curtii de Conturi, ce ar putea raspunde cu privire la prejudiciu - daca il va inregistra sau nu in contabilitate ?

Raspuns: Cucoana, proasta mai esti de pui 100 de uintrebari.Noroc cu domnul COndurache ca este om bun.Du te...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 17 Aprilie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Diurna neimpozabila pentru deplasarile in tara. Au aparut noi reguli!

    • In Monitorul Oficial nr. 797 de miercuri, 18 septembrie 2018,  a fost publicata H.G. nr. 714/2018 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in interesul serviciului. Aceasta hotarare se va aplica incepand cu 1 ianuarie 2019, data la care vor intra in vigoare noi reguli pentru personalul din instituțiile publice ce se află în d...» citeste mai departe aici

  • Salariul nimim va creste, din 2019, cu 150 lei

    • Salariul minim va creste cu 150 lei, ajungand la 2050 lei, de anul viitor, potrivit unui act normativ ce urmeaza sa fie elaborat de Guvern, avand in vedere ca se lucreaza la bugetul de stat pe 2019, a declarat Bogdan Hossu, Confederatiei Sindicale "Cartel Alfa". Joi, Bogdan Hossu, la iesirea de la discutiile purtate cu premierul Viorica Dancila, de la Palatul Victoria, in cadrul Consiliului National Tripartit, a declarat ca se va face o hotarare de...» citeste mai departe aici

  • 25 septembrie este termen limita. Iata ce declaratii trebuie sa depuneti pana marti!

    • Marti, 25 septembrie, este termen limita pentru depunerea a noua declaratii fiscale, dar si pentru plata anumitor taxe extrem de importante, potrivit calendarului fiscal ANAF realizat pe luna septembrie. Iata mai jos lista cu cele noua declaratii fiscale ce trebuie depuse pana la termenul de 25 septembrie, dar si ce taxe si impozite trebuie a...» citeste mai departe aici

  • Repartizarea trimestriala a dividendelor – avantaje si dezavantaje

    • Incepand cu trimestrul III al anului 2018, conform modificarilor aduse prin Legea nr. 163/2018 societatile, societatile/companiile nationale, regiile autonome, institutele nationale de cercetare-dezvoltare, societatile cooperatiste  pot opta pentru repartizarea trimestriala de dividende. Conform modificaril...» citeste mai departe aici

  • Inregistrare in scopuri de TVA. Care sunt consecintele anularii!

    • Vom dezbate in randurile de mai jos ce consecinte poate sa suporte o firma inregistrata in scopuri de TVA care isi suspenda activitatea si si-o reia mai tarziu, cu ajutorul specialistului nostru in contabilitate. Luam drept exemplu cazul unei firme care si-a suspendat activitatea la Registrul comertului in anul 2010. Atunci ANAF anuleaza inregistrarea in scopuri de TVA din oficiu conform art.153 alin. (9) lit.b) din respectiva perioada. In cursul anului 2018...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Te simti norocos?

Apasa START pentru a alege CADOUL tau!