Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Semnatura electronica: cele mai bune oferte in 2017. Cum se obtine, cat costa si cat dureaza

semnatura electronicaalfasignsemnatura electronica in 2017certificatul digital

Pentru profesionisti precum contabili, consultanti fiscali, medici, juristi sau farmacisti, semnatura electronica a devenit ca si obligatorie, in conditiile in care este necesare pentru foarte multe dintre actiunile acestora.

Iata cum puteti obtine semnatura electronica in 2017.

Una dintre cele mai rapide si avantajoase oferta este cea pe care o pune la dispozitie AlfaSign (companie acreditata si autorizata pentru acest tip de servicii).

Cum se obtine semnatura electronica?

Intrati pe AlfaSign.ro (...click aici >>)

I. Completati formularul online de inregistrare cu urmatoarele informatii:

- Informatii necesare emiterii certificatului
- Informatii necesare facturarii
- Informatii privind adresa de corespondenta si livrarii certificatului si documentelor aferente

II. Imprimati si semnati documentele primite prin email

Dupa completarea formularului de inregistrare veti primi prin email un fisier cu documentele necesare obtinerii certificatului digital calificat.

Documentele vor fi deja completate cu datele din formularul de inscriere, mai trebuie doar sa:


Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii

Planul de Conturi general. Functiunea si corespondenta conturilor 2018
Planul de Conturi general. Functiunea si corespondenta conturilor 2018

Vezi detalii

Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate
Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate

Vezi detalii


- Imprimati, semnati si stampilati Contractul de beneficiar in dublu exemplar
- Imprimati si semnati Contractul de utilizator in dublu exemplar
- Imprimati si semnati Declaratia de acceptanta

Faceti o copie dupa actul de identitate, marcata „Conform cu Originalul”, semnata si datata

Faceti o copie CUI – marcata “Conform cu originalul”, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal, – in cazul in care plata se va efectua de catre o persoana juridica;

III. Efectuati plata

Dupa completarea formularului veti primi pe email un set de documente ce contin si factura proforma. Pe baza ei puteti efectua plata. Toate datele necesare platii sunt trecute in factura proforma.

Documentele trebuie sa ajunga la sediul Alfatrust sau curierul rapid va lua legatura cu dumneavoastra pentru livrarea gratuita a documentelor

Atentie: daca documentele se transmit prin posta, declaratia de acceptanta trebuie autentificata notarial (identificarea utilizatorului de drept de catre un tert de incredere); (...citeste aici >>)

Certificatul digital si documentele aferente vor fi livrate la sediul dumneavoastra.

Cat costa semnatura electronica?

In acest moment, AlfaSign deruleaza o promotie care faca ca pretul certificatului digital sa fie de doar 30 de euro. (...vezi aici lista de preturi >>)
Acesta include un Token nou, Certificatul digital calificat, Aplicație de semnare + Transport Gratuit.

Daca vreti sa reinnoiti un certificat deja existent, costul este si mai mic, de doar 27 de euro.

Asadar, in doar cateva zile puteti avea certificatul digital pentru semnatura electronica. Costa doar 30 de euro si formularul poate completat online.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 24 Aprilie 2017


Votati articolul "Semnatura electronica: cele mai bune oferte in 2017. Cum se obtine, cat costa si cat dureaza":
Rating:

Nota: 3 din 5 din 3 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Cum rezolvam facturile de utilitati facturate dupa data dizolvarii unei firme ?

Intrebare: Buna ziua,

1. Cunoastem cu totii faptul ca o societate comerciala aflata in proces de lichidare nu poate sa emita facturi, si nici sa primeasca in continuare (dupa data dizolvarii) facturi de la diversi furnizori.
Totusi, societatea in discutie a primit de la furnizorii de utilitati (apa, gaze, energie, prestari servicii contabilitate) facturi privind perioada de dupa dizolvarea societatii, si a si platit aceste facturi.
De asemenea, societatea a emis facturi de inchiriere spatii sedii firma, dupa data dizolvarii societatii. Va rugam sa ne spuneti cum rezolvam contabil aceste facturi? Dar din punct de vedere fiscal?
Cu lichidatorul dialogam doar prin mail-uri si este foarte greu.

2. Exista posibilitatea ca aceste utilitati sa fie preluate de catre o alta persoana fizica sau juridica spre a fi platite, astfel incat sa nu fie reziliate contractele cu furnizorii? Ce demersuri ar trebui sa faca in acest sens societatea dizolvata sau o alta persoana cu furnizorii de utilitati?

Va multumim.

Raspuns: Daca dumneavoastra considerati ca legislatia este clara in privinta dizolvarii, de ce emiteti...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 24 Aprilie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii articol

Postat de: user
Si identificarea clientilor cum se face?
Data adaugarii: 25-Apr-2017
Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Alerta contabila! Se apropie termenul limita pentru depunerea formularului 094

    • Formularul 094 reprezinta "Declaratia privind cifra de afaceri in cazul persoanelor impozabile pentru care perioada fiscala este trimestrul calendaristic si care nu au efectuat achizitii intracomunitare de bunuri in anul precedent", conform art. 316 din Codul fiscal. Persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA, care au utilizat trimestrul ca perioada fiscala in anul precedent, nu au efectuat achizitii intracomunitare de bunuri si nu au depasit pla...» citeste mai departe aici

  • ANAF a actualizat formularul 600 pentru 2018. Atentie, se depune urgent!

    • ANAF a postat pe site-ul agentiei formularul 600 actualizat pentru anul 2018, in format PDF inteligent. Acesta se poate transmite electronic prin portalul e-guvernare.ro utilizand un certificat digital calificat, conform unor informatii publicate pe site-ul oficial al agentiei.  Acesta vizeaza o categorie larga de contribuabili, asa ca trebuie sa acordati o atentie deosebita termenului de depunere. Dupa cum am mai mentionat in...» citeste mai departe aici

  • Concediu medical in 2018: noile norme metodologice de acordare

    • Romanii care vor fi nevoiti sa isi ia concediu medical pe parcursul anului 2018 trebuie sa fie informati in privinta noilor norme metodologice de acordare, care sunt aplicabile din luna ianuarie a acestui an. Legat de acestea, au aparut o serie de modificari carora trebuie sa le acordati o deosebita atentie. In Monitorul Oficial din data de 12 ianuarie 2018 au fost publicate Normele de aplicare a prevederilor OUG nr. 158/2005 privind concediile si i...» citeste mai departe aici

  • Afla cum se stabileste baza de calcul a impozitului pe venitul microintreprinderilor!

    • Subiectul analizat astazi are ca tema principala o firma care la data de 31.12.2017 are in balanta rulaje pe conturile 665, 765, 668 si 768 aferente reevaluarii de creditte bancare si leasingurilor financiare precum si din decontarea creantelor in valuta precum si din reevaluarea lunara a soldurilor creantelor (sold 4111 in valuta) si datoriilor (401, 404) in valuta. Una dintre dilemele acestei spete are legatura cu modul in care se calculeaza impozitul pe microintreprinderi ...» citeste mai departe aici

  • CNIPMMR: 2018, anul exceselor ANAF asupra contribuabililor!

    • CNIPMMR (Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania) este de parere ca anul 2018 va fi unul al exceselor functionarilor ANAF asupra contribuabililor pentru obtinerea premiilor prevazute de Ordonanta de Urgenta nr. 116 publicata in Monitorul Oficial din 29 decembrie 2017. Ordonanta de Urgenta nr. 116 din 28 decembrie 2017 privind unele masuri bugetare si pentru modificarea Legii nr. 236/2010 privind s...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X