Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Atentionari noi privind depunerea situatiilor financiare anuale pana la 30 mai 2017

exercitiu financiar30 mai 2017situatii financiareOmfp 166/2017

Au fost publicate principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare pentru anul 2016 si a raportarilor contabile anuale ale operatorilor economici, ce au fost aprobate prin Ordinul MFP nr. 166/2017.

Astfel, depun situatii financiare anuale in termen de 150 de zile de la incheierea exercitiului financiar pana cel tarziu la data de 30 mai 2017, societatile/companiile nationale, regiile autonome, institutele nationale de cercetare-dezvoltare, subunitati din Romania care apartin unor persoane juridice cu sediul sau domiciliul in strainatate, cu exceptia subunitatilor deschise in Romania de societati rezidente in state apartinand Spatiului Economic European, sediile permanente desemnate prevazute la articolul 7 din OMFP 166/2017. Aflati mai multe AICI!

Tot pana la 30 mai 2017 vor depune si entitatile care au optat pentru un exercitiu financiar diferit de anul calendaristic, societatile comerciale ale caror valori mobiliare sunt admise la tranzactionare pe o piata reglementata Pana cel tarziu la data de 2 mai 2017, respectiv in termen de 120 de zile de la incheierea exercitiului financiar depun situatiile financiare anuale celelalte persoane prevazute la articolul 1 alineatele (1) – (3) din Legea nr. 82/1991, printre care si asociatiile si celelalte persoane juridice cu si fara scop patrimonial. Situatiile financiare anuale se completeaza cu ajutorul programului de asistenta care este pus la dispozitia contribuabililor, gratuit, de unitatile fiscale sau poate fi descarcat de pe portalul ANAF.  

Situatiile financiare anuale se depun la administratii financiare teritoriale in format hartie si in format electronic sau la oficiile postale, prin scrisori recomandate. De mentionat faptul ca erorile constatate dupa depunerea situatiilor financiare anuale pot fi corectate la data constatarii lor, potrivit Procedurii de indreptare a greselilor cuprinse in bilanturile depuse initial conform Ordinul MFP nr. 450/2016.

Situatiile financiare anuale se completeaza cu ajutorul programului de asistenta care este pus la dispozitia contribuabililor, gratuit, de unitatile fiscale sau poate fi descarcat de pe portalul ANAF.  

Situatiile financiare anuale se depun la administratii financiare teritoriale in format hartie si in format electronic sau la oficiile postale, prin scrisori recomandate.  

Atragem atentia faptului ca prezentarea de situatii financiare care contin date eronate sau necorelate, reprezinta contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 200 lei la 1.000 de lei. De asemenea, depunerea mai multor seturi de situatii financiare anuale pentru acelasi exercitiu financiar reprezinta contraventie si se sanctioneaza cu amenzi cuprinse intre 1.000 si 10.000 de lei.


Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR

Vezi detalii

Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii

Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018

Vezi detalii



Sursa: Administratia Judeteana a Finantelor Publice Ialomita

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
exercitiu financiar30 mai 2017situatii financiareOmfp 166/2017

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 26 Aprilie 2017


Votati articolul "Atentionari noi privind depunerea situatiilor financiare anuale pana la 30 mai 2017":
Rating:

Nota: 3.63 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Sume parteneriat, obligatii parteneri

Intrebare: Hristos a inviat !

Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat,
respectiv cum ar trebui procedat
in situatia de mai jos:

Institutia noastra are in Programul anual
o activitate culturala pe care trebuie sa o realizeze.
Tinand cont ca bugetul institutiei
nu permite asigurarea tuturor cheltuielilor,
pentru realizarea activitatii, institutia noastra este obligata
sa faca un parteneriat cu o Asociatie
care se ocupa cu organizarea de astfel de activitati si care
obtine prin Proiect aprobat de Primarie
o anumita suma, pe care o completeaza cu sume din sponsorizari.

In Acordul de parteneriat ce va fi incheiat
intre institutia noastra si Asociatie
se vor mentiona toate obligatiile partilor,
respectiv ce va trebui sa faca si sa asigure fiecare parte/partener.

- spuneti-mi va rog

1. - daca in Acordul de parteneriat trebuie sa se scrie
si cu ce suma va veni fiecare partener ?

2. - este obligatoriu ca la finalul activitatii
sa se faca un Raport al activitatii
si partile sa se informeze in scris
astfel incat sa cunoasca fiecare partener
cu ce sume de bani si cu ce sponsorizari
in produse a venit fiecare partener ?
sau este suficient ca fiecare partener
si-a indeplinit partea lui de obligatii ?

3. - salariatul institutiei noastre
care este responsabil cu acea activitate
va trebui ca, dupa finalul activitatii,
sa faca un Raport scris catre directorul institutiei noastre
prin care sa confirme ca fiecare partener si-a indeplinit partea lui de obligatii ?

4. - daca partenerul nu si-a indeplinit partea lui de obligatii,
salariatul institutiei noastre
ar trebui sa informeze acest lucru in scris pe directorul institutiei noastre ?
Daca nu va face acel Raport scris,
cine va raspunde ?
Salariatul responsabil cu activitatea ?
sau si cei care au semnat Acordul de parteneriat ?



Raspuns: Va rog mult de tot sa imi spuneti: - daca in acel Raport de activitate trebuie sa se arate: - si...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 26 Aprilie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Te simti norocos?

Apasa START pentru a alege CADOUL tau!