Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Ce avantaje aduce kitul complet de Semnatura Electronica de la Alfa Sign

semnatura electronicakit complet de semnatura electronicaalfasigncertificat digital calificat

Tot mai multe companii care activeaza pe teritoriul Romaniei au inteles necesitatea, dar si oportunitatea pe care le-o ofera semnatura electronica in procesul administrativ si birocratic la care erau supuse zi de zi.

Altfel spus, semnatura electronica este in 2017 nu numai necesara, ci si indispensabila mediului de afaceri din Romania, tinand cont ca aceasta ofera valoare legala oricarui document electronic si permite companiilor sa renunte la documentele tiparite.

De la valoarea legala oferita documentelor electronice, pana la scutirea de deplasari inutile si reducerea timpului pierdut inutil, achizitionarea unui kit complet de semnatura electronica,precum cel oferit de furnizorul autorizat AlfaSign, este practic indispensabila pentru orice contabil, administrator, medic, farmacist, angajat al departamentului juridic si este perfect valabil in relatii cu institutii importante, precum: ANAF, CNAS, SEAP, ITM, ONRC FOREXBUG, Ministerul Fondurilor Europene, dar si cu persoanele fizice.

O mare atentie trebuie acordata procesului de selectie a furnizorului de semnatura electronica, ce trebuie in mod obligatoriu sa fie recunoscut ca furnizor de servicii de acreditare de Ministerul Comunicatiilor, conform legii semnaturii electronice.

Furnizorul autorizat AlfaSign ofera kituri complete de semnatura electronica, ce vin la pachet cu: token nou, certificat digital calificat, aplicatia de semnare, la un cost de numai 30 Euro/an, iar transportul pentru orice comanda este gratuit.

Serviciile de reinnoire a certificatului digital calificatoferit de AlfaSign au cel mai mic pret din piata: doar 27 Euro/an.

Certificatele AlfaSign pot fi utilizate pentru semnatura electronica, semnare electronica de documente PDF, autentificare, autentificare servere Web, toate impreuna sau separat (in functie de serviciul ales de beneficiar) ca dovada a identitatii in orice tip de tranzactii electronice.

Puteti obtine rapid si simplu un certificat digital calificat pentru:

- utilizarea platformei Ministerului Fondurilor Europene – MySmis si semnarea Cererilor de Finantare
- depunerea declaratiilor on-line in relatiile cu Institutiile de Stat: Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (CNVM), Monitorul Oficial (MO), Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM), Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), etc.;
- decontarile catre Casa Nationala a Asigurarilor de Sanatate (CNAS);
reteta electronica;
- depunerea si semnarea electronica a documentelor solicitate de Autoritatile contractante din cadrul Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP);
- transmiterea raportarilor catre Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP);
- semnarea si/sau criptarea mesajelor trimise prin e-mail catre Partenerii de afaceri ai companiei;
- autentificarea in sisteme informatice private

Instructiuni complete pentru obtinere sau reinnoirea certificatului digital gasiti pe www.alfasign.ro.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 10 Octombrie 2017


Votati articolul "Ce avantaje aduce kitul complet de Semnatura Electronica de la Alfa Sign":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

PFA- infiintare frizerie. Am nevoie de ajutor!

Intrebare: Buna ziua!
Am nevoie de ajutor si v-as fi mai mult decat recunoscatoare daca m-ati putea "lumina". Sunt asistent personal pentru fiul meu si asa cum stiti veniturile in aceasta situatie sunt foarte mici iar nevoile finaciare mari. Am facut un curs de frizerie si as dori sa profesez sub forma pfa-neplatitor de tva. Intrebarile mele ar fi:
- pot sa imi mentin contractul de munca cu primaria? (sunt angajata, asa cum specificam mai sus, ca si asistent personal pentru persoana cu handicap grav. Sunt divortata si sunt singura persoana care se ocupa de copil)
- nu am locuinta personala. pot sa imi fac sediul social pe baza contractului de inchiriere al locuintei in care domiciliem? mai am nevoie de acordul proprietarului sau este suficient contractul vizat de ministerul de finante?
Va multumesc!

Raspuns: Bineinteles ca puteti infiinta PFA, urmand ca activitatea sa o incepeti cand veti avea spatiul si...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 10 Octombrie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI