Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Ce avantaje aduce kitul complet de Semnatura Electronica de la Alfa Sign

semnatura electronicakit complet de semnatura electronicaalfasigncertificat digital calificat

Tot mai multe companii care activeaza pe teritoriul Romaniei au inteles necesitatea, dar si oportunitatea pe care le-o ofera semnatura electronica in procesul administrativ si birocratic la care erau supuse zi de zi.

Altfel spus, semnatura electronica este in 2017 nu numai necesara, ci si indispensabila mediului de afaceri din Romania, tinand cont ca aceasta ofera valoare legala oricarui document electronic si permite companiilor sa renunte la documentele tiparite.

De la valoarea legala oferita documentelor electronice, pana la scutirea de deplasari inutile si reducerea timpului pierdut inutil, achizitionarea unui kit complet de semnatura electronica,precum cel oferit de furnizorul autorizat AlfaSign, este practic indispensabila pentru orice contabil, administrator, medic, farmacist, angajat al departamentului juridic si este perfect valabil in relatii cu institutii importante, precum: ANAF, CNAS, SEAP, ITM, ONRC FOREXBUG, Ministerul Fondurilor Europene, dar si cu persoanele fizice.

O mare atentie trebuie acordata procesului de selectie a furnizorului de semnatura electronica, ce trebuie in mod obligatoriu sa fie recunoscut ca furnizor de servicii de acreditare de Ministerul Comunicatiilor, conform legii semnaturii electronice.

Furnizorul autorizat AlfaSign ofera kituri complete de semnatura electronica, ce vin la pachet cu: token nou, certificat digital calificat, aplicatia de semnare, la un cost de numai 30 Euro/an, iar transportul pentru orice comanda este gratuit.

Serviciile de reinnoire a certificatului digital calificatoferit de AlfaSign au cel mai mic pret din piata: doar 27 Euro/an.

Certificatele AlfaSign pot fi utilizate pentru semnatura electronica, semnare electronica de documente PDF, autentificare, autentificare servere Web, toate impreuna sau separat (in functie de serviciul ales de beneficiar) ca dovada a identitatii in orice tip de tranzactii electronice.

Puteti obtine rapid si simplu un certificat digital calificat pentru:

- utilizarea platformei Ministerului Fondurilor Europene – MySmis si semnarea Cererilor de Finantare
- depunerea declaratiilor on-line in relatiile cu Institutiile de Stat: Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (CNVM), Monitorul Oficial (MO), Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM), Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), etc.;
- decontarile catre Casa Nationala a Asigurarilor de Sanatate (CNAS);
reteta electronica;
- depunerea si semnarea electronica a documentelor solicitate de Autoritatile contractante din cadrul Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP);
- transmiterea raportarilor catre Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP);
- semnarea si/sau criptarea mesajelor trimise prin e-mail catre Partenerii de afaceri ai companiei;
- autentificarea in sisteme informatice private

Instructiuni complete pentru obtinere sau reinnoirea certificatului digital gasiti pe www.alfasign.ro.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
semnatura electronicakit complet de semnatura electronicaalfasigncertificat digital calificat

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 10 Octombrie 2017


Votati articolul "Ce avantaje aduce kitul complet de Semnatura Electronica de la Alfa Sign":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Casarea obiectelor de inventar

Intrebare: La casarea unui telefon sau calculator(obiecte de inventar) e de ajuns doar proces verbal de casare sau trebuie si aviz de predare unor firme specializate cu colectarea a astfel de deseuri?

Raspuns: Avand in vedere valoarea redusa a obiectelor de inventar, procedura nu este atat de complicata ca in...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 10 Octombrie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • ATENTIE! Este disponibil formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate

    • Formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate (F4102) este dinsponibil incepand cu data 11 iunie. Acesta este disponibil in format editabil pe site-ul ANAF, sectiunea Servicii online – Declaratii electronice – pozitia 05 Descarcare declaratii.   Poate fi descarcat si de aici: varianta PDF &nda...» citeste mai departe aici

  • Ingrijorator! 28.787 de firme au fost radiate pana la data de 30 aprilie

    • Situatia firmelor din Romania devine ingrijoratoare. In primele 4 luni ale anului 2018 au fost radiate 28.787 firme. Potrivit statisticilor oferite de Oficiului National al Registrului Comertului (ONRC), numarul firmelor radiate a crescut cu 4,91% in comparatie cu primele 4 luni ale anului 2017.   *Radierea unei firme este modalitatea legala simpla de dizolvare si lichidare a societatii. Dizolvarea persoanei juridice este prima faza a procesului de incetare a exi...» citeste mai departe aici

  • Venituri din arenda realizate in 2018. Obligatiile platitorilor de venit si ale beneficiarilor

    • In materie de impozit pe venit, fata de anul 2017, diferenta consta in cota de impunere de 10% fata de 16% in 2017. Astfel, impozitul pe veniturile din arenda se calculeaza prin retinere la sursa de catre platitorii de venit la momentul platii venitului, prin aplicarea cotei de 10% asupra venitului net, impozitul fiind final. Venitul net din arenda se stabileste la fiecare plata prin deducerea din venitul brut a cheltuielilor determinate prin a...» citeste mai departe aici

  • Proiect: diurna neimpozabila ar putea creste la suma de 50 Ron

    • Ministerul Finantelor Publica (MFP) a publicat pe site-ul oficial al institutiei, la rubrica Transparenta Decizionala, un Proiect de Hotarare de Guvern in ceea ce priveste drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii, in cadrul localitatii, in interesul serviciului. Acest proiect de lege prevede aprobarea unei noi hotarari si abrogarea H.G. nr. 1860/2006 privind drep...» citeste mai departe aici

  • Monografie contabila privind inregistrarea imobilizarilor corporale

    • Imobilizarile corporale mai sunt denumite si imobilizari materiale sau active corporale fixe. Din categoria acestora fac parte urmatoarele: terenuri, amenajari de terenuri, constructii, masini, utilaje si instalatii de lucru, aparate si instalatii de masurare, control si reglare, mijloace de transport, plantatii, obiecte demobilier, aparatura birotica, avansuri pentru investitii,etc. Daca aveti nelamuriri in ceea ce priveste inregistrarea in contabilitate a imobilizarilor co...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI