Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Ministerul Muncii a actualizat formularul L153. Iata noile modificari pentru personalul platit din fonduri publice!

Ministerul Muncii a actualizat formularul L153. Iata noile modificari pentru personalul platit din fonduri publice!
formularul L153anafdeclaratia 112venit salarial

Ministerul Muncii a actualizat in data de 18 octombrie formularul L153 aferent procedurii de transmitere a datelor privind veniturile salariale pentru personalul platit din fonduri publice conform Ordinului MMJS nr. 2169/2018 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 877 din 17 octombrie 2018.


Ce trebuie sa stiti despre formularul L153


Formularul L153 se completeaza de catre institutiile/autoritatile publice prevazute la art. 2 alin. (1) din Ordinul ministrului muncii si justitiei sociale nr. 2.169/2018 de aprobare a Metodologiei de transmitere a datelor privind veniturile salariale ale personalului platit din fonduri publice.
 

Intructiuni de completare

Formularul L153 se completeaza si se depune de institutiile/autoritatile publice, cu respectarea etapelor prevazute la pct. III din prezenta anexa.

Institutiile/Autoritatile publice prevazute la art. 2 alin. (1) din Ordinul ministrului muncii si justitiei sociale nr. 2.169/2018 au obligatia de a accesa pagina de internet a Autoritatii Nationale de Administrare Fiscala (https://www.anaf.ro/), la sectiunea ANAF>Servicii online>Declaratii electronice>Descarcare declaratii, de unde vor descarca Formularul L153 in format electronic (fisier PDF).

Institutiile/Autoritatile publice prevazute la art. 2 din Ordinul ministrului muncii si justitiei sociale nr. 2.169/2018 pot obtine informatiile necesare pentru completarea Formularului L153 consultand fisierul in format electronic numit "Ghidul_cu_instructiunile_de_completare_a_formularului_L153", in format PDF, existent pe pagina de internet www.anaf.ro la sectiunea "Descarcare declaratii", precum si pe pagina de internet www.mmuncii.gov.ro la sectiunea "Formular L153".

Dupa ce formularul a fost completat, se va trece la autentificarea pe portalul e-guvernare.ro, sectiunea "Depunere declaratii", prin utilizarea tokenului detinut, urmand a se incarca si a se transmite fisierul pdf cu xml-ul atasat, obtinut in urma validarii si semnarii cu certificatul digital calificat, similar cu procedura de depunere a Declaratiei 112.

Rectificarea datelor deja transmise se face la nivel de persoana, prin retransmiterea tuturor informatiilor referitoare la aceasta. In situatia in care se realizeaza o rectificare, organul competent sa colecteze datele va lua in considerare ultimele informatii primite cu privire la persoana respectiva.

Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor
Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili
Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili


Termen de depunere

Datele vor fi transmise in format electronic, in perioada 1- 30 octombrie a fiecarui an, si vor contine informatii privind veniturile salariale din luna anterioara transmiterii, respectiv luna septembrie a fiecarui an.


Depunerea formularului

Formularul se depune prin mijloace electronice de transmitere la distanta, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Pentru depunerea Formularului L153, institutia/autoritatea publica trebuie sa detina un certificat digital calificat, eliberat in conditiile Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, republicata.

In situatia in care nu se poate realiza depunerea in mediul electronic, in mod exceptional, Formularul L153 se depune la sediul organului fiscal teritorial, atat pe suport hartie, semnat de reprezentantul legal al institutiei/autoritatii publice, cat si pe suport compact-disc (CD) sau memorie de tip USB.

 

Consultati soft A >>>

Ghidul complet de completare a formularului L153 >>>

Structura formularului L153 >>>

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
formularul L153anafdeclaratia 112venit salarial

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 18 Octombrie 2018


Votati articolul "Ministerul Muncii a actualizat formularul L153. Iata noile modificari pentru personalul platit din fonduri publice!":
Rating:

Nota: 3.44 din 5 din 8 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Cine are atributii de serviciu ca sa semneze un contractul de achizitii ? exista interdictii ?

Intrebare: Buna ziua !
Va rog frumos sa ma ajutati cu un raspuns cu privire la urmatoarea situatie:
- recent am fost numita intr-o comisie de evaluare oferte de pret in vederea incheierii unui contract cu o firma care tipareste vouchere
- directorul l-a numit in comisia de evaluare si pe juristul institutiei, ca presedinte
- colega de la achizitii publice spune ca
juristul nu are voie sa fie membru si sa semneze
la evaluarea ofertelor de pret
si, in acelasi timp,
sa avizeze si Contractul ce va fi incheiat.
Este adevarat /corect ?
Cine trebuie sa semneze contractul ?
Cine ar trebui sa aibe atributii de serviciu in acest sens ?
Exista anumite interdictii / incompatibilitati
intre cine semneaza acte inainte de incheierea contractului
si cine ve semna contractul ?
adica trebuie ca in cele 2 situatii
sa fie persoane diferite care vor semna ?
Poate ma puteti ajuta si cu un articol de lege.

Raspuns: Aveti Regulamentul intern si procedurile de lucru... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 18 Octombrie 2018 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016