Serviciul SPV este un serviciu disponibil 24 de ore din 24, prin care ANAF pune la dispozitia persoanelor fizice, in mod gratuit, prin internet, informatiile si inscrisurile in legatura cu Situatia fiscala proprie a persoanei fizice.
Prin serviciul SPV va puteti informa asupra obligatiilor fiscale pe care le aveti de plata, pute#i descarca decizii de impunere incepand cu anul 2013, puteti verifica cum declara angajatorul dvs. contributiile de asigurari sociale #i nu numai atat.
CINE POATE UTILIZA SPV?
Orice persoana fizica care are atribuit un cod numeric CINE POATE personal (CNP)
CUM MA POT INREGISTRA IN SPV?
- Prin intermediul site-ului ANAF: www.anaf.ro, in sectiunea "Inregistrare Utilizatori" cu ajutorul unui username si a unei parole, prin completarea si transmiterea unei cereri de inregistrare si obtinerea unui numar de inregistrare.
- Persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent si care detin un certificat digital calificat, se autentifica cu ajutorul acestuia
- Serviciul SPV poate fi utilizat in termen de 2 zile lucratoare de la verificarea si aprobarea cererii.
CE DOCUMENTE POT FI PRIMITE PRIN SPV
1. Decizii de impunere anuala aferente veniturilor realizate incepand cu anul 2013;
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2024
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
2. Decizii de impunere privind platile anticipate cu titlu de impozit pe venit/contributii de asigurari sociale de sanatate, precum si privind obligatiile de plata cu titlu de contributii de asigurari sociale (formular 260), pentru veniturile realizate incepand cu anul 2015;
3. Decizii de impunere privind platile anticipate cu titlu de contributii de asigurari sociale de sanatate pentru veniturile din cedarea folosintei bunurilor (formular 650) pentru veniturile realizate incepand cu anul 2015;
4. "Situatia obligatiilor fiscale de plata la data de ..." - la transmiterea Cererii privind "Situatia obligatiilor fiscale de plata la data de ....";
5. "Nota obligatiilor de plata" - la transmiterea Cererii privind "Nota obligatiilor de plata";
6. "Situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori" - la transmiterea Cererii privind "Situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori";
7. "Istoricul actiunilor si Registrul documentelor electronice comunicate prin "Spatiul privat virtual" - la transmiterea Cererii privind "Istoricul actiunilor si Registrul documentelor electronice comunicate prin "Spatiul privat virtual";
Din aprilie 2015 puteti depune declaratia de venit (declaratia 200) si puteti redirectiona pana la 2% din impozitul pe venit (Cererea 230), pentru anul 2014. Toate detaliile le gasiti la sectiunea "Declaratii", meniul "Instructiuni".
Baza legala: [Ordinul MFP nr. 1154/2014 privind procedura de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanta intre ANAF si PERSOANELE FIZICE]