In randurile de mai jos, avem ca subiect o societate care are o platforma autoutilizata pentru tractarea autoturismelor avariate. Majoritatea facturilor se emit la sfarsitul zilei sau la sfarsitul lunii pentru clientii cu care exista contract, dar sunt si facturi care se emit pe loc de catre conducatorul auto clientilor ocazionali (persoane juridice) fiind scrise de acesta "de mana". Se doreste ca facturile care nu sunt emise pe loc sa fie emise pe calculator deoarece sunt mai numeroase, clientii prefera un format electronic.
Se pot utiliza doua serii diferite de facturi criteriul fiind unele "de mana" altele emise cu sisteme electronice?
- Iul 0296 locuri disponibileVideo Conferinta Nationala de Fiscalitate si Contabilitate
2024, Platforma www.webinar.rs.roVezi detaliiInscriere - Iul 0999 locuri disponibileWebinarul - Noua lege a pensiilor. Influente asupra raporturilor de munca
2024, www.webinar.rs.roVezi detaliiInscriere - Iul 1816 locuri disponibileSeminarul National de Fiscalitate si Contabilitate, 18-21 iulie 2024, Mamaia
2024, Hotel Iaki****, MamaiaVezi detaliiInscriere - Iul 1813 locuri disponibileSeminarul National de Legislatia Muncii, 18-21 iulie 2024, Mamaia
2024, Hotel Iaki****, MamaiaVezi detaliiInscriere - Sep 3062 locuri disponibileSeminarul National de Legislatia Muncii, editia 73
2024, Hotel Crowne Plaza, BucurestiVezi detaliiInscriere - Sep 30100 locuri disponibileVideo Seminarul National de Legislatia Muncii
2024, Platforma www.webinar.rs.roVezi detaliiInscriere - Oct 2239 locuri disponibileSeminarul National de Salarizare si Contributii, editia 47
2024, Hotel Crowne Plaza****, BucurestiVezi detaliiInscriere - Oct 22100 locuri disponibileVideo Seminarul National de Salarizare si Contributii
2024, Platforma www.webinar.rs.roVezi detaliiInscriere
La pct. 24 din OMFP 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, se prevede ca:
"24. Entitatile vor asigura un regim intern de numerotare a documentelor financiar-contabile, astfel:
- persoanele care raspund de organizarea si conducerea contabilitatii vor desemna, prin decizie interna scrisa, o persoana sau mai multe, dupa caz, care sa aiba atributii privind alocarea si gestionarea numerelor aferente;
- fiecare document va avea un numar de ordine sau o serie, dupa caz, numar sau serie ce trebuie sa fie secvential(a), stabilit(a) de entitate. In alocarea numerelor se va tine cont de structura organizatorica, respectiv gestiuni, puncte de lucru, sucursale etc.;
- entitatile vor emite proceduri proprii de stabilire si/sau alocare de numere ori serii, dupa caz, prin care se va mentiona, pentru fiecare exercitiu financiar, care este numarul sau seria de la care se emite primul document."
Prin urmare aveti posibilitatea alocarii numerelor de facturi in functie de necesitati, respectiv o serie pentru facturile de la sediul firmei si o alta pentru facturile care se intocmesc manual.
Raspuns oferit pentru
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari