Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Modificari in Codul Fiscal - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari in Codul Fiscal - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.

Casa de marcat neutilizata. Ce declaratie trebuie trimisa catre ANAF

Casa de marcat neutilizata. Ce declaratie trebuie trimisa catre ANAF
casa de marcatdeclaratia 4200anaf

In cazul in care o societate are activitate ocazionala si nu foloseste casa de marcat zilnic, operatorul trebuie sa stie ca este necesara informarea Fiscului.
 

Un contribuabil aflat in aceasta situatie se intreaba daca este necesar sa scoata Z-ul la casa de marcat pe 0 (zero) pentru zilele fara vanzare si daca se depune declaratia 4200 sau 4109.  
 

Casa de marcat neutilizata: raspunsul specialistului Ionut Jinga


Potrivit art 3 din Ordinul ANAF nr. 627/2018 privind aprobarea procedurii de transmitere a datelor prevazute la art. 3 alin. (1) lit. a) sau art. 3 alin. (2) lit. a), b) sau c), dupa caz, respectiv cele prevazute la art. 3 alin. (1) lit. b) si c) din anexa nr. 11 la Normele metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 479/2003, catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala

,,(1) In situatia in care exista aparate de marcat electronice fiscale neutilizate, prin exceptie de la prevederile art. 1 si 2, utilizatorii au obligatia de a informa organul fiscal prin completarea si transmiterea "Declaratiei privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate", al carei model este prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta procedura.

(2) Prin aparate de marcat electronice fiscale neutilizate se intelege aparatele de marcat electronice fiscale care nu au fost utilizate, in nicio zi din perioada de raportare, pentru generarea oricareia dintre datele prevazute la art. 1.

(3) Anexa este disponibila in format editabil pe pagina de internet a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

(4) "Declaratia privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate" se completeaza cu ajutorul programului de asistenta pus la dispozitia utilizatorilor pe portalul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

(5) Declaratia prevazuta la alin. (1) se transmite prin mijloace electronice de transmitere la distanta, pana cel mai tarziu in data de 20 a lunii urmatoare perioadei de raportare in care aparatele de marcat electronice fiscale nu au fost utilizate’’

Declaratie privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate

Perioada de raportare

             
  luna an
             
 

Perioada de raportare se inscrie cu cifre arabe.
I. Date de identificare a utilizatorului aparatelor de marcat electronice fiscale

     
  Denumirea  
  Cod de identificare fiscala  
 

II. Date de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale neutilizate in perioada de raportare

     
  Nr. crt. Numarul unic de identificare a aparatului de marcat electronic fiscal

 

Se completeaza pentru toate aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate in perioada de raportare.


____________
Concluzie: Pentru fiecare casa de marcat neutilizata in perioada de raportare, se va transmite catre ANAF declaratia (F4109) al carei model este prezentat mai sus.


 


Raspuns oferit pe portalcontabilitate.ro de Ionut Jinga - consultant fiscal.

de Contabilul.ro

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
casa de marcatdeclaratia 4200anaf

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 26 Noiembrie 2019


Votati articolul "Casa de marcat neutilizata. Ce declaratie trebuie trimisa catre ANAF":
Rating:

Nota: 3.69 din 5 din 8 voturi


Alte articole publicate in data de 26 Noiembrie 2019 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari in Codul Fiscal - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificari in Codul Fiscal - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2020 - ATENTIE la noile Proceduri Contabile  
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari in Codul Fiscal - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X