email
Calculatia (corecta) a Costurilor - Studii de caz si noutati legislative

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Calculatia (corecta) a Costurilor - Studii de caz si noutati legislative"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In atentia consultantilor fiscali: taxele anuntate de Camera Consultantilor Fiscali

taxeconsultanti fiscalicotizatii

In Monitorul Oficial 99 din 7 februarie 2011 (M. Of. 99/2011) au fost publicate 3 hotarari ale Camerei Consultantilor Fiscali care reglementeaza taxele de inscriere sau examinare precum si plata cotizatiilor.

Gasiti mai jos cele 3 hotarari

Hotararea 1 din 18 ianuarie 2011 (Hotararea 1/2011) privind aprobarea nivelului taxei de inscriere in evidentele Camerei Consultantilor Fiscali pentru anul 2011 si al nivelului taxei de autorizare a societatilor comerciale de consultanta fiscala

In baza prevederilor art. 32 alin. (1) lit. m) din Regulamentul de organizare si functionare al Camerei Consultantilor Fiscali, aprobat prin Hotararea Consiliului superior al Camerei onsultantilor Fiscali nr. 5/2007, Consiliul superior al Camerei Consultantilor Fiscali, intrunit in sedinta din 17 ianuarie 2011, hotaraste:

Art. 1. - Pentru anul 2011, nivelul taxei de inscriere in evidenta Camerei Consultantilor Fiscali este de 1.000 lei, iar nivelul taxei de autorizare a societatilor comerciale de consultanta fiscala este de 2.000 lei.

Art. 2. - Plata taxelor se poate face in contul Camerei Consultantilor Fiscali (CUI 18677097) deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani - IBAN RO36BTRL04101202D58602XX, sau in contul deschis la Banca Comerciala Romana Sucursala Sector 4 - IBAN RO91RNCB0075119726870001, precum si in numerar la sediul Camerei Consultantilor Fiscali din municipiul Bucuresti, str. Alecu Russo nr. 13-19, et. 2, ap. 9, sectorul 2.


Art. 3. - Directia de servicii generale si Secretariatul general ale Camerei Consultantilor Fiscali vor duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.

Art. 4. - Prezenta hotarare se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Hotararea 2 din 18 ianuarie 2011 (Hotararea 2/2011) privind aprobarea nivelului taxei de inscriere la examenul de atribuire a calitatii de consultant fiscal.

In baza prevederilor art. 5 din Ordonanta Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea si exercitarea activitatii de consultanta fiscala, aprobata cu modificari prin Legea nr. 198/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, Consiliul superior al Camerei Consultantilor Fiscali, intrunit in sedinta din 17 ianuarie 2011, hotaraste:

Art. 1. - Incepand cu data de 1 ianuarie 2011, nivelul taxei de inscriere la examenul de atribuire a calitatii de consultant fiscal este de 500 lei.

Art. 2. - Plata taxei se poate face in contul Camerei Consultantilor Fiscali (CUI 18677097) deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani - IBAN RO36BTRL04101202D58602XX, sau in contul deschis la Banca Comerciala Romana Sucursala Sector 4 - IBAN RO91RNCB0075119726870001, precum si in numerar la sediul Camerei Consultantilor Fiscali din municipiul Bucuresti, str. Alecu Russo nr. 13-19, et. 2, ap. 9, sectorul 2.

Art. 3 . - Directia de servicii generale si Secretariatul general ale Camerei Consultantilor Fiscali vor duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.

Art. 4. - Prezenta hotarare se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Hotararea 3 din 18 ianuarie 2011 (Hotararea 3/2011) privind modalitatea si termenele de plata a cotizatiilor fixe in anul 2011 si a cotizatiilor variabile datorate de consultantii fiscali pentru veniturile realizate in anul 2010 si depunerea declaratiilor in anul 2011

Avand in vedere prevederile art. 32 alin. (1) lit. h), ale art. 51 alin (1) lit. d) si e) si ale art. 52 din Regulamentul de organizare si functionare al Camerei Consultantilor Fiscali, aprobat prin Hotararea Consiliului superior al Camerei Consultantilor Fiscali nr. 5/2007, in temeiul prevederilor art. 8 alin. (4), ale art. 10 alin. (2) si ale art. 13 lit. c) din Ordonanta Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea si exercitarea activitatii de consultanta fiscala, aprobata cu modificari prin Legea nr. 198/2002, cu modificarile si completarile ulterioare,

Consiliul superior al Camerei Consultantilor Fiscali, intrunit in sedinta din 17 ianuarie 2011, hotaraste:

Art. 1. -

(1) Pentru anul 2011, cuantumul cotizatiei fixe, precum si cel al cotizatiei variabile (aferenta veniturilor realizate in anul 2010 din activitatea de consultanta fiscala) datorate de consultantii fiscali, persoane fizice si juridice, se prezinta astfel:

1. pentru persoane fizice:

   a) cotizatia fixa pentru consultantii fiscali activi 210 lei;
   b) cotizatia fixa pentru consultantii fiscali inactivi 70 lei;
   c) cotizatia variabila - din cifra de afaceri 0,35%;
  
2. pentru societatile comerciale de consultanta fiscala:

   a) cotizatia fixa 350 lei;
   b) cotizatia variabila:
   - la o cifra de afaceri de pana la 100.000 euro, cota este de 0,35%;
   - la o cifra de afaceri cuprinsa intre 100.001 euro si 1.000.000 euro, cota este de 0,7%;
   - la o cifra de afaceri ce depaseste 1.000.000 euro, cota este de 1,05%.
  
(2) In anul 2011 plata cotizatiilor fixe si variabile datorate de consultantii fiscali, persoane fizice si juridice, se efectueaza pana la data de 15 martie a anului in curs.

(3) Cotizatia variabila pentru consultantii fiscali activi persoane fizice se calculeaza din luna urmatoare inregistrarii la Camera Consultantilor Fiscali.

(4) Cotizatia variabila pentru societatile comerciale de consultanta fiscala se calculeaza incepand cu luna urmatoare autorizarii de catre Biroul permanent al Camerei Consultantilor Fiscali.

(5) Membrii Camerei Consultantilor Fiscali isi vor achita cotizatiile variabile anuale in raport cu veniturile obtinute, diminuate cu sumele care au fost cedate subcontractorilor si colaboratorilor consultanti fiscali, membri ai Camerei Consultantilor Fiscali.

Art. 2. -

(1) Consultantii fiscali activi au obligatia sa depuna la Camera Consultantilor Fiscali, pana la data de 15 martie, declaratia privind veniturile obtinute in anul precedent de raportare (anexele nr. 1 si 2).

(2) In cazul in care consultantii fiscali, persoane fizice active, nu au desfasurat activitate de consultanta fiscala in nume propriu, ci doar in numele sau in contul unei persoane juridice, ori nu au desfasurat deloc activitate de consultanta fiscala, vor transmite Camerei Consultantilor Fiscali o declaratie in care vor specifica aceasta situatie, pana la data de 15 martie (anexa nr. 3).

(3) Societatile comerciale de consultanta fiscala care nu au desfasurat activitate de consultanta fiscala vor transmite Camerei Consultantilor Fiscali o declaratie pana la data de 15 martie (anexa nr. 4).

Art. 3. - Pentru anul 2011, viza anuala pentru exercitarea profesiei de catre consultantii fiscali se acorda daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

   a) achitarea in intregime a obligatiilor fata de Camera Consultantilor Fiscali;
   b) depunerea declaratiei anuale completate la toate rubricile, conform art. 2;
   c) depunerea dovezii privind asigurarea de risc profesional;
   d) nu este suspendat dreptul de exercitare a profesiei.


Art. 4. - Plata sumelor datorate reprezentand cotizatii fixe si variabile se poate face in contul Camerei Consultantilor Fiscali (CUI 18677097) deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani - IBAN RO36BTRL04101202D58602XX, sau in contul deschis la Banca Comerciala Romana, Sucursala Sector 4 - IBAN RO91RNCB0075119726870001, precum si in numerar la sediul Camerei Consultantilor Fiscali din municipiul Bucuresti, str. Alecu Russo nr. 13-19, et. 2, ap. 9, sectorul 2.

Art. 5. - Declaratiile prevazute la art. 2 se depun la sediul Camerei Consultantilor Fiscali din municipiul Bucuresti, str. Alecu Russo nr. 13-19, et. 4, ap. 9, sectorul 2, sau se transmit prin servicii postale cu scrisoare recomandata cu confirmare de primire, prin fax la nr. 021/340.40.60, prin e-mail: viza@ccfiscali.ro

Presedintele Camerei Consultantilor Fiscali,

Daniel Chitoiu

NOUTATI din Legislatia Contabila

Amenda de pana la 4.000 lei pentru lipsa politicilor si procedurilor contabile!


Pachetul de POLITICI SI PROCEDURI CONTABILE va ajuta sa evitati o amenda de pana la 4.000 lei pentru lipsa setului complet de politici si procedur.

Atentie, cele doua lucrari mentionate mai sus sunt in perfecta concordanta cu noile reguli de intocmire a politicilor si a procedurilor contabile, reguli introduse de:

  •   OMFP nr. 1.802/2014, cu modificarile si completarile ulerioare;
  •   OMFP nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile;
  •   Legea nr. 227/2015 privind noul Cod fiscal.
  •   Legea 263/2019
  •   OUG 78/2019
...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
taxeconsultanti fiscalicotizatii


Data aparitiei: 16 Februarie 2011

Votati articolul "In atentia consultantilor fiscali: taxele anuntate de Camera Consultantilor Fiscali":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Regimul fiscal-contabil al microintreprinderilor. Ghid pentru 2023

    • Afacerea dvs. este incadrata ca microintreprindere? Atunci cu siguranta vi se pare o mare provocare sa cunoasteti in detaliu cadrul legislativ, avand in vedere ca multe prevederi sunt greu de interpretat si ca au aparut recent o multime de noutati fiscale.  ...» citeste mai departe aici

  • Ce planuri de dezvoltare exista pentru SPV. Raspunsul ANAF pentru CCF

    • CCF (Camera Consultantilor Fiscali) a trimis recent catre ANAF mai multe propuneri pentru imbunatatirea SPV-ului. Reprezentantii institutiei au scos in evidenta faptul ca, in prezent, nu pot fi acordate drepturi diferentiate diferitelor persoane care acceseaza un cont de SPV al unei societati (spre exemplu, administratorii, angajatii unei societati).  “In acest sens, in masura in care contul de SPV este asociat administratorului, ca persoana imputerni...» citeste mai departe aici

  • 30 mai 2023 este termenul limita pentru depunerea Formularului 394

    • Marti, 30 mai 2023, este un termen limita important pentru persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA in Romania care realizeaza anumite tipuri de achizitii. Mai exact, este  data pana la care mai pot depune Formularul 394.  Formularul 394 reprezinta ”Declaratia informativa privind livrarile/prestarile si...» citeste mai departe aici

  • Persoana responsabila in aplicarea Legii 129/2019, o noua obligatie pentru firme?

    • Prezentam in continuare daca o firma are obligatia de a desemna o persoana responsabila in aplicarea Legii 129/2019 privind spalarea banilor sau nu. Mai exact, este necesara, potrivit legislatiei in vigoare, desemnarea unui angajat in relatia cu Oficiul de spalarea banilor, astfel incat sa intocmeasca politici, proceduri de raportare chiar daca nu sunt tranzactiile cu sume in numerar, in lei sau in valuta, a caror limita minima reprezinta echivalentul in lei a ...» citeste mai departe aici

  • Bilantul contabil: Cum se calculeaza numarul de salariati?

    • Ne propunem ca, prin prezentul articol, sa prezentam cum se calculeaza si care este numarul mediu de salariati care se trece in bilant la o societate care pe parcursul anului 2022 are urmatoarea structura de personal: - 5 persoane angajate cu 8 ore/zi tot anul 2022; - 1 persoana angajata cu 1 ora/zi tot anul 2022; - 1 persoana angajata cu 2 ore/zi tot anul 2022; - 1 persoana angajata cu 4 ore/zi de la data de 11.04.2022; - 1 persoana cu contra...» citeste mai departe aici

  • Venituri din mai multe surse. Ce taxe are de platit o persoana fizica in 2023

    • Vom afla, in cele ce urmeaza, ce taxe are de platit o persoana fizica in 2023 (care este si salariat), in situatia in care obtine urmatoarele venituri: - chirii peste 100.000 lei; - PFA norma de venit, norma 31.600 lei; - terenuri agricole: cereale 30 h * norma de venit 257 lei = 7.710 lei. Asadar, in cazul in care veniturile au fost realizate in anul 2022: Referitor la CAS, potrivit art. 137 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 22...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba in 2023!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"Calculatia (corecta) a Costurilor - Studii de caz si noutati legislative"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X