email
MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Platforma pentru Certificatele de Situatie de Urgenta este functionala. Este nevoie de semnatura digitala!

Platforma pentru Certificatele de Situatie de Urgenta este functionala. Este nevoie de semnatura digitala!
certificate de situatie de urgentaministerul economieisemnatura electronica

Operatorii economici afectati de criza provocata de pandemia de coronavirus pot solicita Certificate de Situatie de Urgenta (CSU). Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri le acorda solicitantilor doar la cerere. 

Exista doua tipuri de certificate de situatie de urgenta:

TIP 1 (ALBASTRU) – pentru intreruperea totala sau partiala a activitatii, ca urmare a efectelor deciziilor emise de autoritatile publice competente, potrivit legii, in perioada starii de urgenta decretate (afectati de Ordonantele Militare)

TIP 2 (GALBEN) – pentru inregistrarea unei diminuari a incasarilor sau veniturilor in luna martie 2020 cu un procent de minim 25% fata de media incasarilor sau veniturilor din perioada ianuarie – februarie 2020.
 

Citeste si: Emiterea certificatului de urgenta de TIP 2 (GALBEN). Analiza zilei cu specialistul Ionut Jinga
 

Certificatele se utilizeaza in relatiile cu institutiile publice pentru obtinerea de facilitati/ masuri de sprijin ori in relatiile comerciale, in conditiile legii.

Certificatele pentru Situatii de Urgenta se elibereaza deja online pe domeniul: prevenire.gov.ro. Inainte de a intra in sedinta de guvern se eliberasera aproximativ 2700 de certificate: in jur de 1700 de Tip 1, iar restul s-au incadrat in Tipul 2 de certificate. Pana in acest moment, totul functioneaza foarte bine. Avem o capacitate de accesare mare, site-ul fiind unul foarte performant.”, a scris Virgil Popescu, ministrul Economiei, pe Facebook.

ATENTIE!



Un solicitant poate cere eliberarea unui singur tip de certificat de urgenta.

Certificatele de situatie de urgenta se elibereaza exclusiv ONLINE, GRATUIT, la adresa https://csu.prevenire.gov.ro/.
Ministrul Economiei, Virgil Popescu, a tras atentia ca este nevoie de semnatura digitala, altfel certificatele digitale vor fi revocate. 

Ce se intampla in cazul celor care nu au semnatura electronica?

In situatia in care reprezentantul legal nu detine semnatura electronica, acesta poate semna olograf (de mana), urmand ca toate documentele ce urmeaza a fi incarcate pe platforma (inclusiv declaratia pe proprie raspundere) sa fie semnate electronic de catre imputernicitul desemnat in acest sens – adica il poate imputernici sa semneze electronic documentele pe contabilul societatii. In declaratia pe propria raspundere exista un camp destinat imputernicirii. 

De retinut faptul ca Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri elibereaza CSU doar pe perioada existentei starii de urgenta in Romania. Ziua in care se incheie starea de urgenta este 15 aprilie, insa presedintele Klaus Iohannis a informat recent ca aceasta stare de urgenta se va prelungi cu inca 30 de zile, astfel ca va fi extinsa pana la data de 16 mai, informeaza e-juridic.manager.ro

de Ghinea Viorica

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
certificate de situatie de urgentaministerul economieisemnatura electronica

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 07 Aprilie 2020


Votati articolul "Platforma pentru Certificatele de Situatie de Urgenta este functionala. Este nevoie de semnatura digitala!":
Rating:

Nota: 4.32 din 5 din 11 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Foi de parcurs

Intrebare: foile de parcurs in interesul firmei mai sunt obligatorii sa se stampileze de firma la care a fost delegat un angajat?
am adresat aceasta intrebare pentru ca am primit o oferta pentru un soft de completat foile de parcurs dar din cate am observat eu la acel program, la creearea unei foi de parcurs trebuie trecute datele inclusiv bonul de combustibil, fapt care in privinta mea nu ai cum sa-l treci inainte de a pleca intr-o delegatie.

va multumesc anticipat.

Raspuns: da, in principiu trebuie stampilata foaia de parcurs de partener. Bonul de benzina se trece pentru...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Aprilie 2020 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 7 + 3 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2020 - ATENTIE la noile Proceduri Contabile!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X