Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

S-a modificat procedura de administrare a contribuabililor mijlocii

contribuabili mijlociiOANAF 3610/20171 ianuarie 2017domiciliul fiscal

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a transmis recent un anunt nou prin care aduce la cunostinta persoanelor interesate ca, in vederea cresterii eficientei activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii si a imbunatatirii colectarii veniturilor bugetare datorate de acesti contribuabili, in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1034/22.12.2016 a fost publicat Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.610/2016 (OANAF 3610/2017) privind organizarea activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii.

Odata cu OANAF 3610/2017 au fost restructurate criteriile de selectie a contribuabililor mijlocii care sunt administrati, incepand cu 1 ianuarie 2017, de catre administratiile pentru contribuabilii mijlocii constituite la nivelul directiilor generale regionale ale finantelor publice in a caror raza teritoriala se afla domiciliul fiscal al contribuabilului mijlociu, sau de catre Administratia fiscala pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti, dupa caz.


Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii

 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii

Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda
Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda

Vezi detalii


Mai mult, potrivit institutiei, elaborarea proiectului de ordin prin care se prevede modificarea Procedurii de administrare si monitorizare a contribuabililor mijlocii, aprobata prin Ordinul presedintelui ANAF nr. 560/2016, a fost determinata de necesitatea corelarii prevederilor referitoare la administrarea contribuabililor mijlocii cu modificarile legislative survenite in ultima perioada, respectiv in Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, dar si de elaborarea de noi criterii si reguli specifice de selectie a contribuabililor mijlocii aprobate prin Ordinul presedintelui ANAF nr. 3.610/2016.

Totodata, in urma continuarii, pe parcursul anului 2016, a procesului de modernizare a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, au avut loc modificari importante in structura organizatorica a organelor fiscale centrale, respectiv a directiilor generale regionale ale finantelor publice, in cadrul carora s-au infiintat administratiile finantelor publice pentru contribuabili mijlocii ca structuri specializate in administrarea acestor contribuabili, fapt care a generat si necesitatea adaptarii prevederilor referitoare la activitatea de administrare a contribuabililor mijlocii la aceste modificari.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 21 Februarie 2017


Votati articolul "S-a modificat procedura de administrare a contribuabililor mijlocii":
Rating:

Nota: 3.2 din 5 din 5 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

PLATA IN AVANS!

Intrebare: Daca am facut o factura proforma pe suma de 10.000lei luna trecuta si la 2 zile mi s-au virat in banca 30%din suma, respectiv 3000 lei, cum trebuie sa inregistrez incasarea banilor?este corect:5121=419?si apoi cand fac factura fiscala sa fac 419=4111?
Si este vreo problema daca voi face doua facturi , una pe 5000 si a doua tot pe 5000?si nu exact una cu suma pe avansuul primit?
Multumesc mult


Raspuns: pentru avansul incasat emiteti factura . inregistrati 4111=% 419 4427 incasarea prin banca 5121=4111...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 21 Februarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".