Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

S-a modificat procedura de administrare a contribuabililor mijlocii

contribuabili mijlociiOANAF 3610/20171 ianuarie 2017domiciliul fiscal

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a transmis recent un anunt nou prin care aduce la cunostinta persoanelor interesate ca, in vederea cresterii eficientei activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii si a imbunatatirii colectarii veniturilor bugetare datorate de acesti contribuabili, in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1034/22.12.2016 a fost publicat Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.610/2016 (OANAF 3610/2017) privind organizarea activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii.

Odata cu OANAF 3610/2017 au fost restructurate criteriile de selectie a contribuabililor mijlocii care sunt administrati, incepand cu 1 ianuarie 2017, de catre administratiile pentru contribuabilii mijlocii constituite la nivelul directiilor generale regionale ale finantelor publice in a caror raza teritoriala se afla domiciliul fiscal al contribuabilului mijlociu, sau de catre Administratia fiscala pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti, dupa caz.


Protectia datelor cu caracter personal
Protectia datelor cu caracter personal

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii

 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii


Mai mult, potrivit institutiei, elaborarea proiectului de ordin prin care se prevede modificarea Procedurii de administrare si monitorizare a contribuabililor mijlocii, aprobata prin Ordinul presedintelui ANAF nr. 560/2016, a fost determinata de necesitatea corelarii prevederilor referitoare la administrarea contribuabililor mijlocii cu modificarile legislative survenite in ultima perioada, respectiv in Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, dar si de elaborarea de noi criterii si reguli specifice de selectie a contribuabililor mijlocii aprobate prin Ordinul presedintelui ANAF nr. 3.610/2016.

Totodata, in urma continuarii, pe parcursul anului 2016, a procesului de modernizare a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, au avut loc modificari importante in structura organizatorica a organelor fiscale centrale, respectiv a directiilor generale regionale ale finantelor publice, in cadrul carora s-au infiintat administratiile finantelor publice pentru contribuabili mijlocii ca structuri specializate in administrarea acestor contribuabili, fapt care a generat si necesitatea adaptarii prevederilor referitoare la activitatea de administrare a contribuabililor mijlocii la aceste modificari.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 21 Februarie 2017


Votati articolul "S-a modificat procedura de administrare a contribuabililor mijlocii":
Rating:

Nota: 3.2 din 5 din 5 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Borderou achizitii bunuri mobile. Impozabil sau nu ?

Intrebare: Buna ziua,

Pe parcursul acestui an am achizitionat de la diverse persoane (de pe internet, din targ, de oriunde am gasit) modem-uri de internet, lunar am strans cate 20-30 bucati pe care le-am vandut firmei mele printr-un borderou de achizitii contra sumei de 50 RON/bucata. Vanzarea a fost facuta de pe numele meu catre firma mea. Bunurile au fost apoi vandute de pe firma mea cu sume curpinse intre 100-150 ron la diverse firme, profitul generat fiind de peste 50 %. Problema este ca s-au cam strans 250-300 bucati vandute. De curand o dna contabila mi-a spus ca trebuia oprit si impozit la sursa de 16 % dar doamna mea contabila o contrazice.
Trebuia sau nu oprit impozit 16 % pe venitul persoanei fizice (eu in acest caz) ?
In cazul unui control din partea celor de la anaf pot aparea probleme ca am cumparat asa multe produse pe firma, de la mine prin borderou ? Se poate observa clar ca nu am adus daune firmei ba chiar am facut un profit frumusel.
Firma este neplatitoare de tva si microintreprindere cu imp 3% pe profit.
Va multumesc.

Raspuns: Din punctul de vedere al firmei, vanzarea este in conformitate cu profilul de activitate, aceasta...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 21 Februarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Mutarea contributiilor: cum trebuie sa procedeze patronii care vor sa majoreze salariul brut al angajatilor

    • Potrivit Ordonantei adoptate de Guvern, din 2018, contributiile angajatorului vor scadea la 2,25%, iar CAS platite de catre salariat vor urca la 35%, cu un impozit pe salariu de 10%. In prezent, din totalul salariului brut contributiile angajatorului reprezinta 22,75%, iar ale angajatului - 16,5%, cu un impozit pe salariu de 16%.   Mutarea contributiilor de la angajator la angajat a starnit multe discutii intense in ultima perioada, pentru ca niciuna dintre partile implicate nu...» citeste mai departe aici

  • Ce este autofactura si cand trebuie emisa. Analiza zilei

    • Autofactura este un document reglementat de Codul fiscal si normele metodologice de aplicare ce se utilizeaza doar in scopuri de TVA, ca document justificativ pentru taxa deductibila/colectata, dupa caz. O persoana impozabila din punct de vedere al TVA este obligata sa emita o autofactura in urmatoarele situatii: daca a depasit plafoanele pentru bunuri acordate in cadrul actiunilor de protocol, sponsorizare, de mecenat peste care a...» citeste mai departe aici

  • Grabiti-va sa prindeti reducerile de Black Friday la lucrari de contabilitate!

    • Reducerile de Black Friday au luat cu asalt toate produsele, inclusiv cele de contabilitate si fiscalitate. Daca pana acum ati avut indoieli, a venit momentul propice sa investiti in niste lucrari care sa va faca munca mai usoara. Investitie minima, efect maxim! Profitati de REDUCERILE DE PANA LA 85% la zeci de lucrari de contabilitate! ...» citeste mai departe aici

  • Achizitie intracomunitara fara dovada transportului. Ce documente sunt necesare?

    • In urmatoarea analiza, societatea A are in obiectul de activitate comertul auto si are trei angajati. Unul dintre acestia aduce din alt stat UE un autoturism achitat de firma A din cont. Acesta masina va face parte din stocul de marfa. La intoarcere aduce drept acte pentru contabilitate: factura auto, ordinul de deplasare si bonuri pentru benzina. Vom vedea in baza carui document se poate considera achizitie intracomunitara daca nu exista CMR, precum si ce acte sunt necesare pentru incadrarea...» citeste mai departe aici

  • Noi reguli la autorizarea/inregistrarea entitatilor care desfasoara activitati de schimb valutar

    • Prin OMFP 2780/2017 publicat in M.Of. 898 din 15.11.2017 au fost aduse modificari si completari ordinului 664/2012 privind autorizarea si/sau inregistrarea entitatilor care desfasoara activitati de schimb valutar pe teritoriul Romaniei, altele decat cele care fac obiectul supravegherii Bancii Nationale a Romaniei. Dintre modificarile/completarile aduse mentionam:  Au fost completate prevederile privind amplasarea punctelor de schimb valutar. Conform noilor reglementari, ...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X